افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

چرا بازیکن تاجیکستانی پرسپولیس بعد از گلزنی به امارات گریه کرد؟ عکس – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 190018
چرا بازیکن تاجیکستانی پرسپولیس بعد از گلزنی به امارات گریه کرد؟  عکس – پرسپولیس نیوز

دلیل گریه ستاره تاجیک پرسپولیس پس از گلزنی به امارات مشخص شد. تیم ملی فوتبال تاجیکستان امشب با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل امارات و رسیدن به جمع هشت تیم برتر در اولین حضور خود در جام ملت های آسیا اتفاقی تاریخی را تجربه کرد. وحدت حنان اف، مدافع پرسپولیس که در این دیدار تک […]

دلیل گریه ستاره تاجیک پرسپولیس پس از گلزنی به امارات مشخص شد.

تیم ملی فوتبال تاجیکستان امشب با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل امارات و رسیدن به جمع هشت تیم برتر در اولین حضور خود در جام ملت های آسیا اتفاقی تاریخی را تجربه کرد.

وحدت حنان اف، مدافع پرسپولیس که در این دیدار تک گل تاجیک ها را به ثمر رساند، در پایان به عنوان بهترین بازیکن انتخاب و معرفی شد.

او پس از به ثمر رساندن این گل، پیراهنی را به سمت دوربین عکاسان حمل کرد و سپس گریه کرد.

ظاهرا فردی که حنانوف تی شرت تصویر خود را به عکاسان نشان داده برادر وحدت بوده که به تازگی فوت کرده است.
تیم تاجیکستانی پرسپولیس با اعلام این خبر شروع به گریه کرد و نتوانست بازی را ادامه دهد.

وحدت حنان اف در نشست خبری پس از پیروزی تاریخی تاجیکستان مقابل امارات و صعود به جمع 8 تیم برتر آسیا اظهار داشت: این پیروزی را به مردم تاجیکستان، مربیان و فوتبالیست های این کشور تبریک می گوییم. بیش از 45 روز است که در کمپ هستیم. هواداران واقعا از ما حمایت کردند و امیدوارم به این حمایت ادامه دهند تا بتوانیم در مرحله بعد موفق باشیم.

وی پس از گلزنی به امارات، سجده و اشک ریختن پس از رفتن به نیمکت تاجیکستان به احساسات خود ادامه داد: به تازگی برادر بزرگترم را از دست دادم و او دیگر زنده نیست تا خوشحالی من را ببیند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)