افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

پائولو بنتو: باید از اشتباهات خود درس بگیریم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 190000
پائولو بنتو: باید از اشتباهات خود درس بگیریم – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر در قطر، پابلو پینتو وی پس از حذف تیم فوتبال امارات در ضربات پنالتی مقابل تاجیکستان گفت: بازی بسیار مهم و سختی بود. 2 تیم مبارزه زیادی از خود نشان دادند و استراتژی خوبی در حملات داشتند. در نیمه اول می توانستیم توپ و میدان را کنترل کنیم، اما در نیمه […]

به گزارش خبرنگار مهر در قطر، پابلو پینتو وی پس از حذف تیم فوتبال امارات در ضربات پنالتی مقابل تاجیکستان گفت: بازی بسیار مهم و سختی بود. 2 تیم مبارزه زیادی از خود نشان دادند و استراتژی خوبی در حملات داشتند. در نیمه اول می توانستیم توپ و میدان را کنترل کنیم، اما در نیمه دوم خیلی خوب نبودیم. در نتیجه اتفاقی افتاد که دوست نداشتیم. در نهایت یک پنالتی بود اما حالا مسائل بسیار مهمی برای ما در راهیابی به جام جهانی وجود دارد.

سرمربی تیم ملی امارات افزود: این سوالات غیرعادی زمانی به وجود می آید که شما ببازید. من نمی توانم در مورد آن صحبت کنم، اما ما سعی می کنیم بهترین کار را انجام دهیم. یک موضوع دوجانبه است سنجاق من با تیمم به آینده فکر می کنم تا شرایط را بهتر کنم.

سرمربی پرتغالی تیم امارات تصریح کرد: فکر می کنم در نیمه دوم به خوبی نیمه اول نبودیم. حضور برای ما رمضان مصدومیت او در زمین خیلی مهم بود. با او می توانستیم برای مهاجمان موقعیت ایجاد کنیم. رمضان او تیم را خیلی خوب سازماندهی کرد. در این بازی شرایط متفاوتی را تجربه می کنیم. در نیمه دوم در کنترل توپ و مدیریت بازی خوب نبودیم.

پینتو وی ادامه داد: در نیمه اول خیلی بهتر حمله کردیم اما در نیمه دوم نتوانستیم روی دروازه حریف موقعیت ایجاد کنیم.

وی درباره رکورد خوب امارات در جام ملت های گذشته و عدم موفقیت در این دوره توضیح داد: هر اتفاقی ممکن است بیفتد، سوال اصلی باید این باشد که چگونه تیم خود را آنالیز می کنید و چرا خوب بازی نکردید یا چرا اشتباه کردید.خیلی ها خطاها در مسابقه … هدف ما صعود به مرحله بعد بود که شاید به دلیل مصدومیت میسر نشد. رمضان بود.

پینتو وی درباره هدفش برای ماندن در تیم ملی امارات گفت: سعی می کنم با تیم فعلی ام تیم خیلی خوبی بسازم. که در این بار مطمئنم تا الان می دانیم که به چیزی که می خواستیم نرسیدیم، اما در ماه مارس دو دیدار مقدماتی جام جهانی داریم که برای صعود امارات به مرحله نهایی انتخابی بسیار مهم است. الان فقط می خواهم دخترم را ببینم و به چیز دیگری فکر نمی کنم.

پینتو وی در خصوص سابقه حضورش در فوتبال چین و دلیل صعود نکردن این تیم به مرحله حذفی جام ملت ها گفت: می دانیم که کار بسیار سختی داریم و باید هر روز بهتر از قبل باشیم. گاهی باید به عملکرد خودمان در بازی توجه کنیم. برای موفقیت باید استراتژی های بهتری اتخاذ کنیم. ما پروژه بزرگی داریم و می خواهیم اتفاقات بزرگی رخ دهد. فوتبال در آسیا خیلی خوب پیش می رود و همه تیم ها روز به روز در حال پیشرفت هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=190000

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.