افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

مهلت ثبت نام برای تکمیل ظرفیت بر اساس سوابق تحصیلی 1402 تمدید شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 189961
مهلت ثبت نام برای تکمیل ظرفیت بر اساس سوابق تحصیلی 1402 تمدید شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علیرضا کریمیان با اشاره به اعلام رشته جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام گفت: با توجه به درخواست های مکرر دانشگاه های سراسر کشور برای اعلام پذیرش در رشته های جدید. و برای تمدید مهلت ثبت نام مقرر شده است علاقه مندان به پذیرش در دوره فوق با مطالعه […]

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علیرضا کریمیان با اشاره به اعلام رشته جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام گفت: با توجه به درخواست های مکرر دانشگاه های سراسر کشور برای اعلام پذیرش در رشته های جدید. و برای تمدید مهلت ثبت نام مقرر شده است علاقه مندان به پذیرش در دوره فوق با مطالعه دقیق اطلاعیه اصلاحات و دفترچه راهنمای منتشر شده در سایت سازمان سانسه، حداکثر تا روز سه شنبه می توانند ثبت نام و انتخاب کنند. ، 10 بهمن کادرشته در مکان هایی که می خواهید اجرا کنید.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه تاکنون بیش از 70 هزار داوطلب در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش در بهمن ماه 1402 ثبت نام کرده اند، گفت: هستندگفت: متقاضیانی که قبلا ثبت نام و انتخاب رشته خود را انجام داده و کد رهگیری دریافت کرده اند در صورت تمایل می توانند در مهلت اعلام شده کد رشته محل های انتخابی را مشاهده و ویرایش کنند.

کریمیان یادآور شد: متقاضیان دارای سوابق تحصیلی از دانشگاه آزاد اسلامی جهت ثبت نام و انتخاب رشته به پایگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.iau.ir مراجعه کنند.

بر اساس اعلام سازمان سنجش، آن دسته از داوطلبانی که قبل از تاریخ 30/10/1402 در امتحانات دی ماه 1402 وزارت آموزش و پرورش شرکت کرده و مدرک دیپلم خود را اخذ می کنند باید معدل فعلی تحصیلی خود را در فرم درخواست قید کنند. سازمان برای سنجش معدل نهایی این داوطلبان دقیقا از وزارت آموزش و پرورش دریافت خواهد کرد.

جدول مکان های جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی کشوری بهمن ماه 1402 در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=189961

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.