افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

تاریخ سازی برای تاجیک ها با حذف امارات و گلزنی از پرسپولیسی ها – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 189934
تاریخ سازی برای تاجیک ها با حذف امارات و گلزنی از پرسپولیسی ها – پرسپولیس نیوز

تیم فوتبال تاجیکستان در ضربات پنالتی امارات را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا راه یافت. در دومین دیدار از هفته هجدهم جام ملت های آسیا از ساعت 19:30 امشب تیم های امارات و تاجیکستان در ورزشگاه احمد بن علی الریان به مصاف یکدیگر رفتند. در این دیدار که […]

تیم فوتبال تاجیکستان در ضربات پنالتی امارات را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا راه یافت.

در دومین دیدار از هفته هجدهم جام ملت های آسیا از ساعت 19:30 امشب تیم های امارات و تاجیکستان در ورزشگاه احمد بن علی الریان به مصاف یکدیگر رفتند.

در این دیدار که با حضور 33 هزار و 584 تماشاگر برگزار شد، تاجیک ها در دقیقه 30 با گل وحدت حنان اف بازیکن پرسپولیس و مدافع میانی اش یک بر صفر پیش افتادند.

تاجیکستان با حضور در جام ملت های آسیا برای اولین بار در 2 دوره اخیر از حریف صعود کننده به نیمه نهایی پیش افتاد و پس از دوم شدن در گروه ایران به جمع 16 تیم برتر این دوره راه یافت.

در نیمه دوم شاگردان پتر شاگارت موقعیت های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردند اما موفق به زدن گل دوم نشدند تا اینکه در دقیقه 6+90 امارات با ضربه سر خلیفه الحمادی کار را به تساوی کشاند.

وقت های اضافه نیز با تساوی 1-1 به پایان رسید تا تیم برنده با ضربات پنالتی مشخص شود.

در ضربات پنالتی برای تاجیکستان، اختم نظروف، وحدت حنان اف، احسان پنجهان، رستم سویروف و شکوروف برای امارات، عبدالله ادریس، فابیو لیما و علی صالح گلزنی کردند.

کایو یک پنالتی را برای امارات از دست داد و تاجیکستان در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 3 پیروز شد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

یحیی الغسانی و تهنون الزعبی از امارات متحده عربی و نورالدین خمروقلوف از تاجیکستان توسط یوسوکه اراکی داور ژاپنی با کارت زرد جریمه شدند.

تاجیکستان در مرحله بعد به مصاف برنده دیدار عراق و اردن می رود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)