افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
5

حقایق فناوری و دانش کامپیوتر – اسمارتک نیوز

  • کد خبر : 18991
حقایق فناوری و دانش کامپیوتر – اسمارتک نیوز

تکنولوژی و کامپیوتر امروزه آنها به بخشی حیاتی از زندگی ما تبدیل شده اند و بسیاری از ما بدون آشنایی با جزئیات آنها از آنها استفاده می کنیم. در اینجا برخی از دانش فناوری و محاسبات. ما پرداخت می کنیم: سخت افزار: سخت افزار مجموعه ای از قطعات الکترونیکی است که برای اجرای برنامه ها […]

تکنولوژی و کامپیوتر امروزه آنها به بخشی حیاتی از زندگی ما تبدیل شده اند و بسیاری از ما بدون آشنایی با جزئیات آنها از آنها استفاده می کنیم. در اینجا برخی از دانش فناوری و محاسبات. ما پرداخت می کنیم:

  1. سخت افزار: سخت افزار مجموعه ای از قطعات الکترونیکی است که برای اجرای برنامه ها و انجام کارهای مختلف بر روی کامپیوتر استفاده می شود. سخت افزار شامل قطعاتی مانند پردازنده، رم، حافظه داخلی، کارت گرافیک، صفحه نمایش، ماوس و کیبورد است.
  2. نرم افزارنرم افزارها برنامه های کامپیوتری هستند که برای انجام کارهای مختلف بر روی کامپیوتر استفاده می شوند. نرم افزار شامل سیستم عامل، برنامه های اداری، برنامه های حسابداری، برنامه های بازی و غیره می باشد.
  3. توریشبکه‌ها مجموعه‌ای از رایانه‌ها و دستگاه‌هایی هستند که برای اشتراک‌گذاری اطلاعات، فایل‌ها و سایر خدمات به هم متصل هستند. شبکه ها شامل LAN، WAN و WLAN هستند.
  4. امنیت: امنیت اطلاعات بسیار حیاتی است و به همین دلیل موضوع کتاب ها و مقالات بسیاری در زمینه فناوری است. امنیت شامل رمزگذاری، احراز هویت، ردیابی و نظارت است.
  5. اینترنت: اینترنت مجموعه ای از شبکه ها و دستگاه هایی است که برای به اشتراک گذاری اطلاعات، ایمیل، وب سایت ها، فایل ها و … به یکدیگر متصل می شوند. اینترنت یکی از قدرتمندترین و مؤثرترین ابزارهایی است که در اختیار داریم.
  6. هوش مصنوعی: هوش مصنوعی به کاربرد دانش، مهارت و هوش انسان در طراحی و ایجاد سیستم های کامپیوتری اشاره دارد. هدف اصلی هوش مصنوعی شبیه سازی رفتار انسان در تصمیم گیری، حل مسئله و یادگیری است.
  7. اینترنت اشیا: اینترنت اشیا مجموعه ای از وسایل الکترونیکی هوشمند است که به هم متصل شده و امکان ارتباط و انتقال داده ها را فراهم می کند. این دستگاه ها می توانند به اینترنت متصل شوند و مانیتورینگ و کنترل را برای محیط های مختلف فراهم کنند.
  8. زنجیره بلوک: بلاک چین فناوری است که اجازه می دهد داده ها و اطلاعات در یک شبکه ذخیره شوند. این فناوری به عنوان یک پلتفرم امنیتی برای انتقال داده های حساس مانند پول و اطلاعات پزشکی استفاده می شود.
  9. برنامه نويسي: برنامه نویسی فرآیند نوشتن کد برنامه کامپیوتری است. برنامه نویسی به زبان های مختلف مانند C، C++

هر چه هست هوش مصنوعی شما باید بدانید که چه کاری می توانید انجام دهید نود خواندن.

 

محسن

فناوری و اطلاعات کامپیوتر برای اولین بار در اسمارتک نیوز نوشته شده است. ظاهر شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18991

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.