افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
3

آیا فردا مدارس تهران تعطیل است؟

  • کد خبر : 189906
آیا فردا مدارس تهران تعطیل است؟

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از هشدار بازگشت آلودگی هوا به پایتخت از فردا (دوشنبه) خبر داد و گفت: گروه های حساس ساکن در نیمه مرکزی و جنوبی استان از تردد غیرضروری در فضای باز خودداری کنند. در 9 و 10 بهمن. آفتاب نیوز: حامد یزدی مهر بعدازظهر یکشنبه از اطلاعیه سازمان هواشناسی مبنی بر […]

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از هشدار بازگشت آلودگی هوا به پایتخت از فردا (دوشنبه) خبر داد و گفت: گروه های حساس ساکن در نیمه مرکزی و جنوبی استان از تردد غیرضروری در فضای باز خودداری کنند. در 9 و 10 بهمن.

آفتاب نیوز:

حامد یزدی مهر بعدازظهر یکشنبه از اطلاعیه سازمان هواشناسی مبنی بر انباشت آلاینده های هوا از فردا دوشنبه نهم تا چهارشنبه دهم بهمن ماه به ویژه در مرکز و نیمه جنوبی استان تهران خبر داد و اظهار داشت: بر اساس این پیش بینی، ما شاهد تجمع آلاینده های هوا هستیم. شاهد ثبات و سکون هوا در این مناطق خواهیم بود.

یزدی مهر با بیان اینکه توصیه اکید مدیریت بحران هنگام صدور هشدار آلودگی هوا پرهیز از ورزش در فضای باز، پرهیز از تردد غیرضروری کودکان، سالمندان و افراد مبتلا به بیماری های قلبی و تنفسی است، گفت: ساکنان مناطق درگیر این آلودگی ما به ویژه از افراد آسیب پذیر می خواهیم که از فعالیت طولانی مدت در فضاهای باز خودداری کنند.

وی همچنین استفاده از وسایل نقلیه عمومی را برای کاهش آلودگی هوا مهم دانست و افزود: شهروندان می توانند با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی سهم بسزایی در پاکسازی هوا داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران همچنین بر لزوم مدیریت منابع آلاینده ثابت و متحرک تاکید کرد و گفت: خودروهای گازوئیلی سنگین و بعضا فرسوده به عنوان منابع متحرک نقش مهمی در انتشار آلودگی در کلانشهرها دارند و باید راهکارهای لازم برای آن در نظر گرفته شود. یافت می شود. در این راستا به تصویب رسید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=189906

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.