افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

رفیعی: اگر یک درصد شانس قهرمانی داشته باشیم 99 درصد امید داریم

  • کد خبر : 18960

بازیکن پرسپولیس گفت: بازی از کیفیت بالایی برخوردار بود و شایسته برد بودیم. سروش رفیعی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 100 گفت: به نظرم بازی باکیفیت بود. هوادارانی بودند و تعدادشان زیاد شد که هیجان مسابقه را بیشتر کرد. تیم محترم استقلال بازیکنان بزرگ، کادر مربیگری عالی و هواداران خوبی دارد و […]

بازیکن پرسپولیس گفت: بازی از کیفیت بالایی برخوردار بود و شایسته برد بودیم.

سروش رفیعی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 100 گفت: به نظرم بازی باکیفیت بود. هوادارانی بودند و تعدادشان زیاد شد که هیجان مسابقه را بیشتر کرد. تیم محترم استقلال بازیکنان بزرگ، کادر مربیگری عالی و هواداران خوبی دارد و فکر می کنم امروز خوب بازی کردند.

وی گفت: با احترام به استقلال مستحق برد بودیم. ما در این مدت فشار زیادی وارد کردیم و فشار تمرینی زیادی را تحمل کردیم تا یک بازی خوب ارائه دهیم. خدا به تیم استقلال صبر بده. به کوچولوهای ما خسته نباشید و تبریک به هواداران.

بازیکن پرسپولیس گفت: این نقاط کور طبیعی است. هر کس راه و روشی دارد. شاید آقای ساپینتو می خواست با این حرف ها به ما فشار بیاورد. باید بدانید تیم پرسپولیس چیست. آنها بازیکنان باتجربه ای دارند. کادر فنی مجربی دارد. او نظرش را گفت و بازی را بردیم و نیازی به جواب دادن به او نداریم.

وی ادامه داد: لیگ در شرایط بحرانی قرار دارد. تیم سپاهان نتایج بسیار خوبی می گیرد. استقلال تیم بسیار با کیفیتی است. شرایط ما هم خوب است. باید تمام امتیازات این چند بازی را جمع کنیم و منتظر اتفاق خاصی باشیم.

رفیعی در پاسخ به این سوال که آیا سپاهان امتیاز از دست می دهد یا خیر، گفت: در فوتبال هر چیزی ممکن است. امتیازاتی که از دست دادیم در بازی هایی بود که انتظارش را نداشتیم. ما موظفیم تا آخرین لحظه تلاش کنیم. اگر 1 درصد شانس برنده شدن داشته باشیم، 99 درصد شانس برنده شدن داریم.

رفیعی در خصوص صحبت های هواداران درباره مشکلات مالی گفت: بهتر است مسئولان درباره این مسائل صحبت کنند. من برای پیروزی ما خوشحالم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18960

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.