افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
4

با پسران Vans و معجزه آنها در سبک کژوال آشنا شوید. استایل باید از سر تا پا شیک باشد!

  • کد خبر : 18957
با پسران Vans و معجزه آنها در سبک کژوال آشنا شوید.  استایل باید از سر تا پا شیک باشد!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز Vans در واقع نام یکی از شرکت های تولید کننده کفش در آمریکا است که محصولات آن در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. لباس های ون به طور کلی به دو دسته مردانه و زنانه تقسیم می شوند که هر کدام زیبایی و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز Vans در واقع نام یکی از شرکت های تولید کننده کفش در آمریکا است که محصولات آن در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. لباس های ون به طور کلی به دو دسته مردانه و زنانه تقسیم می شوند که هر کدام زیبایی و استایل خاص خود را دارند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید شرکت Vans توسط برادرانی به همین نام در سال 1966 تاسیس شد و پس از مدت کوتاهی محبوبیت زیادی پیدا کرد، این محبوبیت به حدی بود که افراد زیادی فقط به سراغ محصولات می روند. از این شرکت برای خرید کفش های ورزشی مردانه و زنانه.این برند در حال رفتن بود. حال با این توضیحات می توان گفت که این کفش قدیمی نمی تواند مد امروز باشد، در حالی که باید بگوییم که این کفش یکی از ترندهای بهار امسال است و به خصوص وانت های سفید می توان گفت که درخشیده اند. همه جدید کالکشن های پنبه Vans سازگاری بالایی با استایل های کژوال دارد و همچنین ترکیبی جذاب با لباس های ورزشی مانند تی شرت یا کت تابستانی ایجاد می کند.

از دیگر ویژگی های این کفش ها می توان گفت که وانس دارای آستر مخصوص در قسمت رویی کفش برای از بین بردن رطوبت از پا می باشد تا فرد هنگام راه رفتن احساس راحتی کند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با سبک های مختلف پنبه وانس آشنا شوید.

وینس

ونس بود. روند محبوب دیروز و امروز.

قبل از انتخاب بهترین کفش ونس زنانه، زنان و مردان باید ویژگی های طرح های مختلف خود را بدانند تا بهترین گزینه را انتخاب کنند. به عنوان مثال این طرح نوعی کفش اسکیت محسوب می شود که ساق کوتاهی دارد و با بند بسته می شود. ERA روی پاها بسیار راحت است و می توان آن را با شلوار جین ترکیب کرد. این نوع ون ها را می توان یکی از قدیمی ترین و ابتدایی ترین انواع ون ها دانست که نسخه سفید آن به دنیای مد بازگشته و بسیار کاربردی تر از گذشته خود را نشان داده است.

وینس

وینس

Vans Authentic را امتحان کنید. با جدیدترین مدل های Vans آشنا شوید

این طرح ظاهری بسیار ساده دارد، معمولا رنگ های خنثی مانند سفید طرفداران زیادی دارد. علاوه بر این، کفش های کتانی مشکی مردانه نیز برای ترکیب ایده آل هستند. اگر در انتخاب مدل کفش اسپرت دخترانه به دنبال محصولی مینیمال و جذاب هستید، Authentic گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این مدل ون ها تا حدودی به کفش کتانی نیز معروف است و می توان گفت گزینه مناسبی برای تیپ های جذاب و نیمه رسمی است. می توانید این پیراهن را با شلوار بپوشید و نگران خراب شدن ظاهر خود نباشید.

وینس

وینس

ساق ون برای تمام فصول!

یکی از عجیب ترین اتفاقات مد نایا این است که این کفش ها برای هر فصل یا حتی مکانی طراحی و تولید می شوند و شما می توانید با توجه به سلیقه خود و فصلی که در آن هستید این کفش ها را انتخاب کنید. راه های زیادی برای ترکیب لباس با پنبه ونس وجود دارد. این تی شرت معمولا برای استایل های کژوال است و بهتر است آن را با لباس های اسپرت ترکیب کنید. ابتدا باید مدل پنبه ای Vans خود را انتخاب کنید و سپس برای استایل خود کمک بگیرید. البته همانطور که در بالا گفته شد می توانید آن را با کت و شلوار در استایل های نیمه رسمی ترکیب کنید، فقط به جزئیات بیشتر توجه کنید.

01

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18957

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.