افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
4

این بازیکن می خواهد استقلالی شود/می خواهم شاگرد نکونام شوم اما…

  • کد خبر : 189384
این بازیکن می خواهد استقلالی شود/می خواهم شاگرد نکونام شوم اما…

امیرحسین حسین زاده برای حضور در استقلال ابراز تمایل کرده است اما ظاهرا مشکلاتی در این زمینه وجود دارد. استقلال برای تقویت در نیم فصل دوم به دنبال جذب بازیکنانی است که تقریبا همه آنها مشکل رضایتنامه دارند و برای گرفتن آنها باشگاه استقلال باید یا محدودیت را کم کند یا به هر نحوی رضایت […]

امیرحسین حسین زاده برای حضور در استقلال ابراز تمایل کرده است اما ظاهرا مشکلاتی در این زمینه وجود دارد.

استقلال برای تقویت در نیم فصل دوم به دنبال جذب بازیکنانی است که تقریبا همه آنها مشکل رضایتنامه دارند و برای گرفتن آنها باشگاه استقلال باید یا محدودیت را کم کند یا به هر نحوی رضایت باشگاه فعلی را جلب کند. ممکن است.

یکی از بازیکنانی که استقلال روی آن حساب کرده و برای نیم فصل دوم برنامه ریزی کرده است، امیرحسین حسین زاده است. بازیکن تکنیکی که نقش بسیار موثری در قهرمانی بدون شکست استقلال در لیگ بیست و یکم داشت و بلافاصله پس از آن راهی بلژیک شد اما پس از یک فصل حضور در فوتبال اروپا و البته از دست دادن جام جهانی 2022 قطر، به ایران بازگشت. البته مقصد امیرحسین بعد از بازگشت به ایران استقلال نبود بلکه به تراکتور رفت! بازیکنی که جواد نکونام تابستان امسال اصرار داشت دوباره آبی پوش شود اما شرایط برایش مهیا نبود.

در مورد حسین زاده خبرهای رسیده حاکی از آن است که او خودش به برخی استقلالی ها اعلام کرده که دوست دارد دوباره آبی پوش شود و حتی یکی از اعضای تیم اعلام کرده است که حسین زاده تلفنی با نزدیکان جواد نکونام صحبت کرده و خواسته اش را اعلام کرده است. طوری ساخته شد که در صورت فراهم شدن شرایط، قطعاً دوباره استقلالی شود زیرا دوست دارد آبی بپوشد. البته قطعا آرزوی شما کافی نیست و رضایت باشگاه تراکتورسازی شرط اصلی در این زمینه محسوب می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=189384

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.