افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

درگیری پلیس و شهرک نشینان در اعتراض به نتانیاهو – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 189333
درگیری پلیس و شهرک نشینان در اعتراض به نتانیاهو – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه تظاهرات صهیونیست ها علیه کابینه جنگی رژیم صهیونیستی به دلیل بی توجهی به سرنوشت اسرا در نوار غزه، پلیس رژیم صهیونیستی اعتراضات علیه نخست وزیر این رژیم را در روز چهارشنبه سرکوب کرد. شنبه شب تعدادی از آنها را دستگیر کردند. شبکه عبری کان اعلام کرد که پلیس رژیم […]

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه تظاهرات صهیونیست ها علیه کابینه جنگی رژیم صهیونیستی به دلیل بی توجهی به سرنوشت اسرا در نوار غزه، پلیس رژیم صهیونیستی اعتراضات علیه نخست وزیر این رژیم را در روز چهارشنبه سرکوب کرد. شنبه شب تعدادی از آنها را دستگیر کردند.

شبکه عبری کان اعلام کرد که پلیس رژیم صهیونیستی تظاهرات علیه کابینه رژیم صهیونیستی را به همراه خانواده های اسرای صهیونیست در حوالی میدان پاریس شهر قدس به زور متفرق و چند معترض را دستگیر کرد.

در جریان این تظاهرات، پلیس اسرائیل با معترضان و خانواده اسرا در غزه مقابله کرد و تعدادی از آنها را دستگیر کرد.

معترضان در این تظاهرات خواستار کناره گیری نتانیاهو از قدرت شدند و علیه او شعار سر دادند.

از سوی دیگر روزنامه یدیعوت آحارونوت گزارش داد که در مقابل اقامتگاه نتانیاهو در تل آویو، چند خانواده از زندانیان غزه به دعوت یکی از همسایگان نتانیاهو می خواستند به آنجا بروند اما نیروهای امنیتی به آنها اجازه ندادند. . بنابراین آنها از این منطقه حذف شدند.

به گزارش رسانه های عبری، این خانواده ها تهدید کردند که هفته آینده تظاهرات بزرگی را در مقابل خانه نتانیاهو برگزار خواهند کرد.

گفتنی است هفته گذشته چند خانواده از اسرای صهیونیست در مقابل محل اقامت نتانیاهو تحصن کردند و تاکید کردند که نتانیاهو برای گفتگو با آنها به اینجا بیاید.

پلیس رژیم صهیونیستی همچنین تلاش کرد تا بین خانواده‌های زندانیان و بقیه معترضان جدایی ایجاد کند و با وجود اینکه این خانواده‌ها اجازه داشتند در فاصله دور از اقامتگاه نخست‌وزیر به تحصن ادامه دهند، به بقیه معترضان دستور داده شد. بلافاصله محل را ترک کند.

آهارانوت در ادامه گزارش خود به نقل از حییم روبنشتاین، سخنگوی خانواده اسرای صهیونیست نوشت: از صبح امروز اینجا هستیم، حدود 10 خانواده جدید آمده اند.

این سخنران تاکید کرد که اگر تصمیم گرفته شود از اقامتگاه نتانیاهو دور بمانیم، هفته آینده تظاهرات چند هزار نفری را در آنجا برگزار خواهیم کرد.

در همین حال روزنامه هاآرتص در مقاله ای فاش کرد که امکان دستیابی به توافق جدید برای تبادل اسرا در حال حاضر بسیار ضعیف است.

این رسانه عبری زبان به نقل از مقامات اسرائیلی گزارش داد که آنها نسبت به تکمیل توافقنامه آزادی اسرا به شدت بدبین هستند، زیرا حماس همچنان بر خواست خود برای توقف کامل جنگ پافشاری می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=189333

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.