افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
4

سبک برگشتی مریم معصومی در راه اندازی نمور; بازیگر زن خوش پوش از اکران سینما تا جشن تولد!

  • کد خبر : 18924
سبک برگشتی مریم معصومی در راه اندازی نمور;  بازیگر زن خوش پوش از اکران سینما تا جشن تولد!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز مریم معصومی متولد 3 اسفند 1365 در اصفهان فارغ التحصیل لیسانس علوم سیاسی و بازیگری از سال 1388 است و دوره بازیگری و کارگردانی را در کلاس های استاد سااریگیان گذرانده و اولین تجربه بازیگری خود را با تله فیلم کدوی دربدر به دست آورد. […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز مریم معصومی متولد 3 اسفند 1365 در اصفهان فارغ التحصیل لیسانس علوم سیاسی و بازیگری از سال 1388 است و دوره بازیگری و کارگردانی را در کلاس های استاد سااریگیان گذرانده و اولین تجربه بازیگری خود را با تله فیلم کدوی دربدر به دست آورد. و سپس با سریال سه دنگ سه دنگ درخشید و شناخته شد. او همچنین سفیر سندرم داون است. چندی پیش در برخی سایت ها شایعاتی مبنی بر این که مریم معصومی دختر مرجانه گلچین است منتشر شد اما این خبر صحت نداشت و او هیچ رابطه ای با خانم گلچین ندارد. مریم معصومی علاقه زیادی به ورزش دارد و شنا و بدنسازی جزو ورزش های اصلی است که انجام می دهد اما برخلاف روحیه ورزشی و ورزشی او می توان گفت که سبک رترو یا وینتیج بسیار مشخصی در لباس هایش دارد. مدلی که باید دنبال شود برای مثال می توان به تشریفات و یا حتی مهمانی های خصوصی این بازیگر زن اشاره کرد که در همه آنها می توان استایل رترو و شیک او را دید.

سبک رترو سبکی است که ترجمه فارسی آن بازسازی یا بازآفرینی خواهد بود و مفهوم و فلسفه این سبک را به خوبی توضیح می دهد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا برخی از جدیدترین مدل های آرایشی مریم معصومی را مشاهده کنیم.

مریم معصومی

استایل شیک و رترو مریم معصومی در اکران فیلم نمور

حتما شنیده اید که هر چیزی قدیمی روزی دوباره نو می شود، این عبارت را می توان فلسفه و اساس سبک رترو دانست. در مد و طراحی مد، روندهای قدیمی به چرخه مد باز خواهند گشت. رترو در اصطلاح به سبک‌هایی از فیلم، موسیقی و مد اطلاق می‌شود که نشانه‌هایی از گذشته را در خود جای داده و به نوعی تحت تأثیر سبک‌های قدیمی هستند. در تصاویر زیر همانطور که مشاهده می کنید مریم معصومی برای شرکت در اکران فیلم نمور استایل رترو را انتخاب کرده و آن را با اکسسوری هایی مانند کفش، کیف یا دستکش ترکیب کرده تا جذابیت استایل خود را چند برابر کند.

مریم معصومی

مریم معصومی

مریم معصومی در اکران فیلم خونگاه جلیقه می پوشد

در سبک رترو، طراحان با الهام از سبک یک دوره زمانی خاص، اقلامی در این سبک از جمله لباس و اکسسوری طراحی و تولید می کنند. در سبک رترو، افراد لباس ها یا اکسسوری هایی را برای استفاده انتخاب می کنند که در عصر کنونی با الهام و پیروی از سبک های خاصی از دهه های گذشته بازطراحی و تولید شده اند. جلیقه یکی از این لباس هاست که در گذشته به عنوان جلیقه و امروزه به عنوان جلیقه در سبک های مدرن استفاده می شد. همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید مریم معصومی طبق معمول از جلیقه طرح دار با دستکش توری استفاده کرده است.

مریم معصومی

مریم معصومی

استایل مریم معصومی در آزادی حضرتو; این بازیگر یک مسافر زمان است.

چرا به این سبک مریم معصومی به جای وینتیج می گوییم رترو؟ این به این دلیل است که در سبک وینتیج از اقلام و اقلامی استفاده می شود که از دوره زمانی 1920 تا 2000 پس از میلاد استفاده می شد. مثلا می توانید مانند بازیگران هالیوودی مثل مریم معصومی جلیقه و کت و شلوار راه راه بپوشید و آن را با کیف و موهای بوهو ترکیب کنید.

مریم معصومی

به نظر شما کاربران شایانوز چه نکات دیگری در تیپ و استایل مریم معصومی قابل ذکر است؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر دوست دارید مانند یک بازیگر لباس بپوشید و خوش تیپ باشید، صفحه استایل سلبریتی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18924

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.