افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

گل محمدی: به بازیکنانم گفتم اگر می خواهند قهرمان شوند باید با جان و دل بازی کنند/ حق الکثیر این است که این گل ها را بزند و خوشحال باشد.

  • کد خبر : 18920

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس از نظر روحی آماده پیروزی در دربی بود. یحیی گل محمدی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال در نشست خبری گفت: قبل از صحبت در مورد بازی باید از همه هواداران خوبمان به خاطر جو خوب و انرژی مثبتی که برای ما ایجاد کردند تشکر کنیم. […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس از نظر روحی آماده پیروزی در دربی بود.

یحیی گل محمدی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال در نشست خبری گفت: قبل از صحبت در مورد بازی باید از همه هواداران خوبمان به خاطر جو خوب و انرژی مثبتی که برای ما ایجاد کردند تشکر کنیم. هواداران دو تیم واقعاً دوست داشتند بازیکنان بازی خوبی داشته باشند. از همه هوادارانی که در ورزشگاه بودند تشکر می کنم. این بازی سخت را خیلی خوب شروع کردیم. هوای گرم امروز روی کیفیت دو تیم تاثیر منفی گذاشت.

* بازیکنان رختکن برای پیروزی در دربی مصمم بودند

و افزود: شرایط برای هر دو تیم سخت بود، زیرا زمین چمن ورزشگاه خشک بود و توپ روی آن حرکت نمی کرد. خیلی گرم بود، بازی برای هر دو تیم یکنواخت بود، اما در نیمه اول کنترل بیشتری بر توپ و گردش بیشتر داشتیم. در ابتدای نیمه دوم کسب 3 امتیاز برای ما مهم بود. بچه های رختکن خودشان اراده داشتند که بازی را ببرند. آنها از نظر روحی آماده شده بودند تا با 3 امتیاز زمین را ترک کنند.

* دربی برد را تقدیم هواداران خود می کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: آنها در نیمه دوم با روحیه بسیار خوبی وارد زمین شدند. خوشبختانه گل هم زدیم. در ادامه تیم حریف به خصوص روی توپ های بلند فشار بیشتری وارد کرد اما بازیکنان ما در خط دفاع به خصوص دروازه بان تیم توانستند بیشتر این توپ ها را دفع کنند. خدا را شکر توانستیم 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم. من واقعاً از بازیکنانمان تشکر می کنم، زیرا آنها تحت فشار زیادی بودند تا دربی را به نفع خود تمام کنند. با وجود این آنها با روحیه خوبی وارد زمین شدند و حق خود را که 3 امتیاز بود، گرفتند. ما این پیروزی را به تک تک هواداران تبریک می گوییم و آن را به شما تقدیم می کنیم.

*فقط به پیروزی در 3 بازی آینده فکر می کنیم

گل محمدی با بیان اینکه با پیروزی امروز پرسپولیس شانس قهرمانی در چند هفته آینده بین این تیم و سپاهان وجود دارد و فکر می کنید چقدر شانس قهرمانی را دارند، گفت: تنها چیزی که ما داریم. فکر می کنم در لیگ این است که سه بازی آینده را ببریم.” این وظیفه اصلی ماست و روی این جلسات تمرکز می کنیم. ما فقط باید کارمان را انجام دهیم و امیدوار باشیم که سپاهان هم امتیاز از دست بدهد. اولین کاری که باید انجام دهیم این است که در سه بازی بعدی پیروز شویم. به هر حال اتفاقات فوتبال ما را در نهایت قهرمان می کند. به بازیکنانم گفته ام که تنها چیزی که برای ما مهم است بازی بعدی با گل گهر در جام حذفی است. سپس مهم ترین بازی با فلش را داریم. بازی به بازی پیش می رویم و امیدوارم به جلو ادامه دهیم.

*دربی همیشه برای داوران کابوس است

وی در مورد اظهار نظر ساپینتو مبنی بر اینکه پیام پیام حیدری طوری قضاوت شد که استقلال نتوانست بازی خودش را انجام دهد، گفت: بازی را بردیم و اگر بخواهم از داور تمجید کنم همه می گویند برای برد است اما اینطور است. واقعا باید در تیم باشد ممنون از قضاوت آنها بازی را خوب سوت زدند، در هر صورت بازی پیچیده ای بود. دربی همیشه برای داوران کابوس است و باید یک بازی سخت را قضاوت کنند اما تیم داوری به خصوص پیام حیدری عملکرد بسیار خوبی داشت. به آنها می گویم خسته نباشید.

* در نیمه دوم دو نکته فنی را به بازیکنان گفتم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه بین دو نیمه به میانه میدان رسید و در حلقه اتحاد شاگردانش شرکت کرد، پاسخ داد: دو نکته فنی را به شما گفتم. صحبت دیگری که با بچه ها داشتم این بود که در این بازی فقط به برد فکر کنند. من به آنها گفتم اگر می‌خواهند برنده شوند، فقط 45 دقیقه فرصت دارند و باید با قلبشان بازی کنند تا برنده شوند. این اتفاق هم افتاد.

*ژسوس دوران سختی را پشت سر گذاشت و حق زدن این گل ها را دارد

گل محمدی درباره بازگشت عیسی آل کثیر پس از مصدومیت و گلزنی او در این دیدار گفت: عیسی پس از مصدومیت دوران بسیار سختی را پشت سر گذاشت و خیلی دیر عمل کرد اما به هر حال دوران دوری او از فوتبال تا حدودی تاثیر داشت. . بر کار او تأثیر منفی داشت. کم کم خیلی پیشرفت کرد و با انرژی زیاد در تمرینات شرکت کرد. او حق دارد این گل ها را بزند و این همه خوشحالی. آل کثیر برای رسیدن به اینجا تلاش زیادی کرده است، او دوران بسیار سختی را برای بازگشت به سطح اول فوتبال پشت سر گذاشته است. امیدوارم این روند به خوبی پیش برود.

* ترکیب هجومی پرسپولیس کمی ریسک داشت

وی درباره ترکیب هجومی پرسپولیس در دربی پاسخ داد: این ترکیب کمی ریسک داشت. با توجه به اینکه رفتار و سبک بازی سروش رفیعی تهاجمی است از او خواستم در دفاع هم کمک کند. او واقعاً این کار را تا جایی که می توانست انجام داد. او هم در دفاع و هم در حمله موثر بود اما این ترکیب و کار پر ریسک ما نتیجه داد. شاید تصمیم خوبی گرفتیم. از هر بازیکنی در هر پستی و با هر کیفیتی می‌خواهم وقتی توپ را نداریم دفاع کند. از رفیعی خواستیم در حمله و دفاع شرکت کند و خیلی خوب کار کرد. او انرژی خوبی برای این کار دشوار گذاشت. این یک قطعه هجومی است و خلاقیت زیادی دارد. شاید می توانستیم از سروش در خط حمله استفاده کنیم اما در آن سمت مهاجم کمبود داشتیم. تغییر شغل خوبی بود و رفیعی وظایفی را که به او می دادیم خیلی خوب انجام داد.

* حضور دونادونی؟ این یک شیطنت بود که بعضی ها کردند

روبرتو دونادونی مدیر فنی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر سوال فنی بپرسید بهتر است. این یک شیطنت بود که با این شخص انجام شد.

*باید یک ورزشگاه مجهز برای انتخابی، استقلال و پرسپولیس بسازیم

گل محمدی با توجه به اینکه پرسپولیس میزبان این بازی بود، اما نه تنها هواداران این تیم، بلکه هواداران استقلال نیز خاطره خوبی از ورود به ورزشگاه در این بازی نداشتند، گفت: ورزش به ویژه فوتبال یک ورزش خوب است. واقعیت شناخته شده است و همه این را می گویند. یکی از بخش های مهم و حیاتی برای جامعه همین ورزش است. فوتبال نیز در جامعه طرفداران زیادی دارد. خیلی خوب است که مسئولان و تصمیم گیران این بخش بیایند و استادیوم بسازند. حالا زمانش فرا رسیده. اگر الان ورزشگاه نساختیم، کی این اتفاق برای پرسپولیس و استقلال و تیم ملی می افتد؟ باید برای این تیم ها ورزشگاه مجهز بسازیم. باید اراده ای وجود داشته باشد.

*وقتی از تونل ورزشگاه آزادی می گذری احساس می کنی تونل وحشت است.

وی افزود: اینکه 50 سال پیش به ورزشگاه بیاییم و همه جا را نگاه کنیم تا سوراخ و مشکلی ببینیم، صحیح نیست. وقتی از تونل ورزشگاه آزادی می گذری، احساس می کنی که تونل وحشت است. باید تعهد بیشتری نسبت به آینده ورزش و فوتبال کشورمان داشته باشیم. این افتخار و شرف فوتبال ایران است. برای حفظ آبروی ایران، ورزش و فوتبال کشورمان باید کار بزرگی انجام دهیم و تصمیمات خوبی بگیریم تا تیم های بزرگی مثل پرسپولیس، استقلال و تیم ملی ورزشگاه های مجهزی داشته باشند. ما باید با عزت جلو برویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: وقتی برای جشن جام باشگاه های آسیا به کشورهای حاشیه خلیج فارس یا کشورهای شرق آسیا می رویم و امکانات را می بینیم، فقط به در و دیوار نگاه می کنیم. برای کشور ما زشت است. من خودم واقعا خجالت می کشم وقتی تیم های خارجی به آزادی می آیند و این ورزشگاه را در این وضعیت می بینند. من ایرانی هستم و برایم مناسب است. یکی خجالت میکشه امیدوارم مسئولان به این موضوع فکر کنند. ببینید همین ورزشگاه حداقل 60 هزار تماشاگر داشت در حالی که می گفتند 15 هزار نفر بیشتر نمی تواند باشد. این یک سرمایه گذاری بسیار بزرگ برای فوتبال و ورزش در کشور ما است. ما باید از سرمایه های خود به خوبی استفاده کنیم و مسیری را طی کنیم که منجر به پیشرفت شود. شاید اگر به این سمت 20 یا 30 سال پیش نگاه کنیم، مدام در زمینه امکانات به عقب می رویم. ما خیلی ضعیف شده ایم و مشکلات سخت افزاری زیادی داریم. امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد و تصمیمی برای دفاع و حفظ آبروی کشور گرفته شود. همه مسئولان باید به این اصل فکر کنند.

* فرجی تاکتیک استقلالی ها را خنثی کرد

گل محمدی در خصوص پرس شدید استقلال در نیمه اول و کم کردن فاصله پرسپولیس در نیمه دوم و اینکه آیا تاکتیک تیمش در بین دو نیمه تغییر کرد یا خیر، گفت: با آوردن آل کثیر می خواستیم به فضای پشت سر حریف برسیم. دفاع کردن. در مجموع تاکتیک پرسپولیس تغییر چندانی نداشت، اما اگر بازی 0-0 ادامه پیدا می کرد، هجوم بیشتری داشتیم. مطمئن بودم که می توانیم برگردیم تا نتیجه را به نفع خودمان تمام کنیم. در نیمه دوم به دلیل فشار رقیب، کمی دفاعی تر بازی کردیم و توانستیم فضاها را ببندیم. تنها کاری که استقلالی انجام داد ارسال پاس های بلند بود که با اضافه کردن فرشاد فرجی توانستیم آنها را خنثی کنیم.

*شرایط حضور دیاباته در دربی 100 درصد نبود.

وی درباره دلیل غیبت شیخ دیاباته در لیست بازی امروز گفت: او مصدومیت قبلی داشت و شرایطش برای این بازی 100 درصد نبود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18920

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.