افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
5

گلکسی اس 24 اولترا از فناوری باتری خودروهای برقی استفاده خواهد کرد!

  • کد خبر : 18917
گلکسی اس 24 اولترا از فناوری باتری خودروهای برقی استفاده خواهد کرد!

در حال حاضر حدود ده ماه تا عرضه گلکسی اس 24 اولترا باقی مانده است و این بدان معناست که توسعه اجزای داخلی گوشی باید به تدریج تکمیل شود تا زمان کافی برای تست و شروع فرآیند تولید در نظر گرفته شود. بر اساس آخرین گزارش رسانه های کره ای، پرچمدار آینده سامسونگ ممکن است […]

در حال حاضر حدود ده ماه تا عرضه گلکسی اس 24 اولترا باقی مانده است و این بدان معناست که توسعه اجزای داخلی گوشی باید به تدریج تکمیل شود تا زمان کافی برای تست و شروع فرآیند تولید در نظر گرفته شود. بر اساس آخرین گزارش رسانه های کره ای، پرچمدار آینده سامسونگ ممکن است فناوری باتری جدیدی را به ارمغان بیاورد که از صنعت خودروهای الکتریکی قرض گرفته شده است. با دی جی همراه باشید.

نشریه کره ای The Elec ادعا می کند که بخش SDI سامسونگ که مسئولیت تحقیق و توسعه باتری را بر عهده دارد، به دنبال آوردن فناوری باتری انباشته به گوشی های هوشمند است. در این فناوری به جای تغییر محتوای شیمیایی باتری، نحوه چیدمان سلول ها تغییر می کند تا با افزایش چگالی انرژی، ظرفیت باتری در همان حجم افزایش یابد. خودروی الکتریکی آئودی Q8 e-tron از فناوری مشابهی در باتری 114 کیلووات ساعتی خود استفاده می کند، در حالی که سازنده باتری چینی CATL حتی موفق به طراحی بسته باتری 140 کیلووات ساعتی شده است.

باتری Galaxy S24 Ultra

بدیهی است که باتری‌های گوشی‌های هوشمند در محیط بسیار متفاوتی نسبت به خودروهای الکتریکی کار می‌کنند، اما این گزارش ادعا می‌کند که با فناوری جدید، 10 درصد بهبود در تراکم و در نتیجه عمر باتری قابل انتظار است. البته، این لزوماً به این معنا نیست که به جای باتری نسل فعلی 5000 میلی آمپر ساعتی، در گلکسی اس 24 اولترا شاهد باتری 5500 میلی آمپر ساعتی خواهیم بود. در عوض، سامسونگ می تواند از فناوری جدید استفاده کند و همان ظرفیت را در یک سلول کوچکتر قرار دهد، بنابراین فضای بیشتری برای سایر اجزای داخلی فراهم می کند یا حتی گوشی هوشمند را کوچکتر می کند.

باتری‌های مونتاژ شده معمولاً یکی از اولین قطعاتی هستند که در طول فرآیند توسعه تلفن هوشمند به بیرون درز می‌کنند، بنابراین به احتمال زیاد به زودی شاهد نشت اطلاعات بیشتر در مورد Galaxy S24 Ultra خواهیم بود. در این بین، علاوه بر فناوری جدید باتری، قبلاً شنیده بودیم که سری S24 ممکن است با تنظیمات دوربین جدید و یک تراشه گرافیکی بسیار بهتر و بهبودیافته عرضه شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18917

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.