افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

دستیار گل محمدی سرمربی پرسپولیس شد/ «عثمر» پا به آتش گذاشت – خبرگزاری بیشتر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 189153
دستیار گل محمدی سرمربی پرسپولیس شد/ «عثمر» پا به آتش گذاشت – خبرگزاری بیشتر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، پس از پایان هفته پانزدهم لیگ برتر، یحیی گل محمدی از مدیریت تیم فوتبال پرسپولیس استعفا داد و تلاش مدیران این باشگاه برای منصرف کردن گل محمدی از تصمیمش بی فایده بود و قرارداد گل محمدی به پایان رسید. با توافق طرفین فسخ می شود. در ادامه مدیران پرسپولیس با […]

به گزارش خبرنگار مهر ، پس از پایان هفته پانزدهم لیگ برتر، یحیی گل محمدی از مدیریت تیم فوتبال پرسپولیس استعفا داد و تلاش مدیران این باشگاه برای منصرف کردن گل محمدی از تصمیمش بی فایده بود و قرارداد گل محمدی به پایان رسید. با توافق طرفین فسخ می شود.

در ادامه مدیران پرسپولیس با گزینه های زیادی برای هدایت تیم خود وارد مذاکره شدند و در نهایت با پاسخ منفی برانکو که برای سومین بار به چشم آمد، اسمار ویرا و برانکو ایوانکوویچ به عنوان دو گزینه آخر پرسپولیس انتخاب شدند. در نهایت اسمار ویرا که دستیار یحیی گل محمدی نیز بود به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس انتخاب و معرفی شد.

قرارداد اسمار با پرسپولیس منعقد شد و از این پس هدایت قرمزها در لیگ برتر و جام حذفی را برعهده دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، در اخبار باشگاه پرسپولیس درباره انتخاب سرمربی جدید این تیم: اعضای هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس شاهد نظرات و دیدگاه های هواداران، اعضای تیم بودند. و کارشناسان در تمام این مدت و ما تصمیم گرفتیم تمام شرایط را در نظر بگیریم تا بهترین گزینه را داشته باشیم.

در ابتدا تلاش برای بازگرداندن آقای گل محمدی به نتیجه نرسید و چاره ای جز انتخاب مربی جدید به عنوان جایگزین نداشتیم.

از ابتدا درخواست هواداران چیزی جز برونکو نبود. بنابراین تلاش های زیادی برای بازگرداندن آقای ایوانکوویچ انجام شد و این امر تا امروز ادامه داشته است.

باشگاه پرسپولیس سه بار به صورت رسمی با او مذاکره کرد. حتی زمانی که در آخرین مصاحبه خود احساس کرد روزنه امیدی برای هواداران وجود دارد، یک بار دیگر سعی کرد مذاکره کند اما پاسخ آقای برانکو منفی بود. همچنین بارها تاکید کرد که دلیل اصلی عدم حضور در فوتبال ایران مسائل و دغدغه های شخصی و خانوادگی است.

البته در این مدت مذاکرات زیادی با مربیان مختلف صورت گرفت. برخی از آنها که رزومه قابل قبولی داشتند به دلیل مشکلاتی پیشنهاد باشگاه را نپذیرفتند. برخی دیگر که با باشگاه به توافق رسیدند مورد توجه هواداران قرار نگرفتند و هجمه های زیادی علیه آنها صورت گرفت و البته شروع کارشان هم از نظر ایجاد ذهنیت در هواداران چالش برانگیز بود.

به این ترتیب با توجه به زمان موجود تا شروع نیم فصل، تجربه کاری اسمار لوس ویرا و شناخت او از شرایط تیم و بازیکنان و پیچ و خم مسابقات و حریفان یکی از گزینه ها بود. . که در نظر گرفته شد. .

بر این اساس و در نهایت هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با در نظر گرفتن همه جوانب از جمله کارنامه درخشان اسمار در پرسپولیس در یک سال و نیم اخیر تصمیم گرفت تا برای اتلاف وقت، اسمار را به عنوان سرمربی انتخاب کند. .

انتظار می رود با حمایت همه جانبه هواداران از این مربی که از تمام شرایط فنی و روحی حاکم بر پرسپولیس در یک سال و نیم گذشته اطلاع داشت، رابطه بسیار خوبی نیز با بازیکنان برقرار کند و نقش مهمی را ایفا کند. نقش. فصل گذشته دو قهرمانی و سه جام را به دست آوردند، یعنی نتایج مطابق میل میلیون ها هوادار باشگاه بزرگ پرسپولیس خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=189153

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.