افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

پیروزی اورال اوفا با درخشش لژیونرهای ایرانی در لیگ والیبال روسیه

  • کد خبر : 189138
پیروزی اورال اوفا با درخشش لژیونرهای ایرانی در لیگ والیبال روسیه

آفتاب نیوز: تیم والیبال اورال اوفا در چارچوب هفته نوزدهم سوپرلیگ والیبال روسیه به مصاف تیم شاختار رفت و این رقابت ها با برتری 3 بر 2 اورال اوفا همراه بود. در ست اول شاختار با نتیجه 25 بر 19 پیروز شد اما در ست دوم این دیدار اورال اوفا توانست با نتیجه 30 بر […]

آفتاب نیوز:

تیم والیبال اورال اوفا در چارچوب هفته نوزدهم سوپرلیگ والیبال روسیه به مصاف تیم شاختار رفت و این رقابت ها با برتری 3 بر 2 اورال اوفا همراه بود.

در ست اول شاختار با نتیجه 25 بر 19 پیروز شد اما در ست دوم این دیدار اورال اوفا توانست با نتیجه 30 بر 28 پیروز شود.

در ست سوم این دیدار اورال اوفا با نتیجه 26 بر 24 پیروز شد اما در ست چهارم با نتیجه 25 بر 23 شکست خورد تا تکلیف تیم برنده به ست پنجم کشیده شود.

در ست پنجم این رقابت ها اورال اوفا با نتیجه 15 بر 13 پیروز شد تا اورال اوفا در این دیدار به پیروزی مهمی دست یابد.

میلاد عبادی پور بازیکن ایرانی شاغل در لیگ روسیه و بازیکن تیم اورال اوفا در این رقابت ها برای تیمش به میدان رفت و با کسب 21 امتیاز ضمن درخشش در این بازی بهترین بازیکن این رقابت ها لقب گرفت.

عبادی پور با عملکرد بی نقص خود در این رقابت ها تیمش را برد. عبادی پور در این مسابقات 18 امتیاز حمله، دو امتیاز سرویس و یک امتیاز دفاع برای تیمش پوئن به دست آورد. اورال اوفا با این برد در رده یازدهم جدول رده بندی لیگ روسیه قرار دارد.

همچنین در روز هفدهم لیگ برتر والیبال ترکیه، تیم والیبال اسپورتوتو موفق شد با نتیجه 3 بر 2 دره دوه را شکست دهد. این مسابقات در پنج ست با نتایج ۲۵ بر ۲۷، ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۲۷ و ۱۵ بر ۱۲ به سود والیبال اسپورتوتو به پایان رسید. مرتضی شریفی، لژیونر والیبال ایرانی که برای اسپورتوتو در لیگ والیبال ترکیه بازی می کند، با کسب 18 امتیاز به پیروزی تیمش کمک کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=189138

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.