افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
3

اسمارتک نیوز » تست دوپینگ 5 ورزشکار ایرانی در جام جهانی 2023 اسپانیا مثبت شد.

  • کد خبر : 189112
اسمارتک نیوز » تست دوپینگ 5 ورزشکار ایرانی در جام جهانی 2023 اسپانیا مثبت شد.

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، با توجه به عزم فدراسیون جهانی بدنسازی و بدنسازی برای مبارزه با دوپینگ و گسترش ورزش های پاک، تعداد تست های دوپینگ انجام شده در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان 2023 افزایش چشمگیری داشته است. از این حیث با اعلام فدراسیون جهانی، نمونه دوپینگ 5 نفر از اعضای تیم […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، با توجه به عزم فدراسیون جهانی بدنسازی و بدنسازی برای مبارزه با دوپینگ و گسترش ورزش های پاک، تعداد تست های دوپینگ انجام شده در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان 2023 افزایش چشمگیری داشته است.

از این حیث با اعلام فدراسیون جهانی، نمونه دوپینگ 5 نفر از اعضای تیم کشورمان در مسابقات جهانی پرورش اندام 2023 اسپانیا مثبت اعلام شد.

با توجه به اعلام اسامی ورزشکارانی که نمونه دوپینگ آنها مثبت بود، تغییراتی در رده بندی برخی رده ها به وجود آمد که از این حیث بهزاد تنگسیری در مجموع و مسعود قدیریان در دسته 100+ کیلوگرم موفق به قهرمانی در رشته پرورش اندام جهان شدند. او به مقام دوم و مدال نقره دست یافت.

اما مثبت شدن نمونه دوپینگ 5 ملی پوش کشورمان آسیبی به قهرمانی ایران در گروه مردان وارد نکرد و ایران با 177 امتیاز در رده بندی جدید که پس از اسامی ورزشکاران دارای نمونه مثبت اعلام شد، مقام اول را به خود اختصاص داده است. آزاد شدند.

من باید بگویم؛ در همین راستا فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به ورزشکاران اعلام می کند که با توجه به قوانین سختگیرانه و جدیت فدراسیون جهانی در مبارزه با دوپینگ، لازم است قوانین ضد دوپینگ بازی های آسیایی و جهانی جدی گرفته شود. لیست مواد ممنوعه که اعلامیه آژانس جهانی ضد دوپینگ را بخوانید.

علاوه بر این فدراسیون بدنسازی در تلاش است تا با افزایش دوره های آموزشی ضد دوپینگ و افزایش تعداد تست ها در مسابقات کشوری از نمونه های مثبت ورزشکاران بکاهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=189112

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.