افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
4

قتل پدر به دلیل تقسیم زمین/ جزئیات این قتل را بخوانید

  • کد خبر : 189106
قتل پدر به دلیل تقسیم زمین/ جزئیات این قتل را بخوانید

به گزارش رکنا به نقل از رسانه های هندی، چانابا در 24 ژانویه امسال زمانی که با پدرش بر سر تقسیم بیش از 122 هزار متر زمین اختلاف پیدا کرد، تصمیم وحشتناکی گرفت. پدر چنابا تصمیم گرفت سهم بیشتری از زمین را به فرزندان دیگرش بدهد که باعث اختلاف بین او و چابانا شد. این […]

به گزارش رکنا به نقل از رسانه های هندی، چانابا در 24 ژانویه امسال زمانی که با پدرش بر سر تقسیم بیش از 122 هزار متر زمین اختلاف پیدا کرد، تصمیم وحشتناکی گرفت. پدر چنابا تصمیم گرفت سهم بیشتری از زمین را به فرزندان دیگرش بدهد که باعث اختلاف بین او و چابانا شد. این پدر و پسرش در گذشته با هم مشکل داشتند و همین باعث شده بود که پدر پسرش را شایسته کسب سهام بیشتر ندانست. به این ترتیب بود که وقتی زمین بین برادران تقسیم شد، بین چابانا و پدرش دعوا شد.

آن روز چنابا با عصبانیت به خانه بازگشت و موضوع را با همسرش در میان گذاشت. بعد از کلی بحث، راهی جز حذف پدر پیدا نکردند.

بنابراین تصمیم گرفتند یک قاتل را برای کشتن پدر چنابا استخدام کنند. قاتل اجیر شده او از طرف ماهانت خود با مبلغ زیادی موافقت کرد مواد مخدر توهم برای کشتن پدر 66 ساله چنابا.

ماهانتش پنجشنبه گذشته به روستای رامپورا محل زندگی مرد میانسال رفت و با قمه به او حمله کرد و او را کشت. آدم کشی تحویل داده شده

پلیس با اطلاع از قتل این مرد وارد عمل شد و یکی از اهالی روستا ماجرای درگیری مقتول و پسرش را به پلیس گفت. سپس پلیس تحقیقات خود را آغاز کرد و از دست داشتن پسر مقتول در این جنایت مطمئن شد. در 27 ژانویه، پلیس چانابا و همسرش را در خانه شان در منطقه باگالکوت در ایالت کارناتاکا دستگیر کرد. دستگیر شد چنابا به قتل پدرش اعتراف کرد و پس از دستگیری زوج قاتل، وی نیز دستگیر شد.

این افراد به زودی مورد قضاوت قرار خواهند گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=189106

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.