افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
5

امیری: دربی را مدیریت کردیم و بردیم/ خداحافظی با تیم ملی؟ نمی دانم چه جوابی بدهم

  • کد خبر : 18905

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دربی یک مسابقه خاص و پرفشار بود و خدا به ما کمک کرد در دیداری که می توانست یکسان باشد برنده شویم. وحید امیری پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال گفت: هر چقدر هم خدا را شکر کنیم در واقع کافی نیست. امروز یک بازی ویژه با […]

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دربی یک مسابقه خاص و پرفشار بود و خدا به ما کمک کرد در دیداری که می توانست یکسان باشد برنده شویم.

وحید امیری پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال گفت: هر چقدر هم خدا را شکر کنیم در واقع کافی نیست. امروز یک بازی ویژه با فشار زیاد بود و خدا به ما کمک کرد در بازی ای که می توانست یکسان باشد برنده شویم.

وی درباره شرایط پرسپولیس گفت: هفته گذشته که برای این بازی تمرین کردیم انگیزه دیگری داشتیم و سخت کار کردیم، به هر حال شرایط این بازی خاص بود و احساس کردیم این دیدار می تواند برای تیم مهم باشد. قهرمانی پسران زحمت کشیدند و در یک بازی بسیار تاکتیکی و فنی پیروز شدیم.

امیری خاطرنشان کرد: استقلال تیم خوبی است و نمی توانیم این مشکل را کتمان کنیم. آنها در چند هفته اخیر نتایج خوبی گرفتند و می دانستیم که می توانند در دقایق بازی به ما فشار بیاورند. به هر حال استقلال بازیکنان باکیفیتی دارد اما ما توانستیم نقاط قوت آنها را مدیریت و کنترل کنیم و این امروز خیلی به ما کمک کرد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد خود بیان کرد: امروز همه کسانی که بازی کردند فوق العاده بودند از جمله علی نعمتی مدافع چپ ما که یکی از بهترین بازی های سال های اخیر خود را ارائه کرد. برد مهم بود و نمی توانیم آن را فقط به یک نفر نسبت دهیم. امروز ما چند اشتباه کردیم و همه خوب بودند.

امیری درباره شانس های کم تیمش قبل از شروع دربی گفت: شرایط دربی هیچ وقت تعیین کننده نیست. در سال های گذشته در بالای جدول بودیم اما یا شکست خوردیم یا مساوی کردیم.

وی درباره حضور هواداران در ورزشگاه نیز گفت: یکی از جذابیت های بازی امروز حضور آنها بود که از آنها تشکر می کنم.

امیری در پایان درباره احتمال اخراجش از تیم ملی یادآور شد: نمی دانم چه جوابی بدهم. تا روزی که بارور شوم، تمام تلاشم را می کنم و بقیه را به خدا می سپارم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18905

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.