افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
3

استایل بهاری با رنگ سرمه ای; پوشیدن کت سرمه ای چندان آسان نیست، آن را یاد بگیرید

  • کد خبر : 18899
استایل بهاری با رنگ سرمه ای;  پوشیدن کت سرمه ای چندان آسان نیست، آن را یاد بگیرید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز آبی سرمه ای رنگی تیره با ته رنگ آبی و خنثی است که ممکن است شما را یاد یونیفرم مدرسه بیاندازد. اما اکنون این رنگ یکی از شیک ترین و شیک ترین رنگ ها به حساب می آید. بنابراین اگر به دنبال رنگی تیره و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز آبی سرمه ای رنگی تیره با ته رنگ آبی و خنثی است که ممکن است شما را یاد یونیفرم مدرسه بیاندازد. اما اکنون این رنگ یکی از شیک ترین و شیک ترین رنگ ها به حساب می آید. بنابراین اگر به دنبال رنگی تیره و جذاب هستید که کمی ملایمتر از مشکی باشد تا خوش تیپ باشد و ظاهری آراسته داشته باشد، آبی سرمه ای بهترین گزینه است. به شرطی که فراموش نکنید که آن را راه اندازی کنید و از آن شیک استفاده کنید تا بتوانید استایلی زیبا و شیک داشته باشید و شبیه بچه های مدرسه ای با لباس فرم نباشید. مثلا مانتو سرمه ای یکی از لباس هایی است که اگر در انتخاب لباس های مکمل کمی دقت کنید ممکن است به جای استایل ملوانی و اشرافی، استایلی معمولی و ساده داشته باشید. یکی از ویژگی های رنگ سرمه ای این است که این رنگ را می توان هم در لباس های لوکس و رسمی و هم در استایل ساحلی و کژوال در فصل تابستان استفاده کرد. به طور کلی می توان گفت آبی سرمه ای از آن دسته رنگ های خنثی است که برای هر لباس و استایلی می توان از آن استفاده کرد.

پس فراموش نکنید که فرقی نمی کند کلاسیک و رسمی بپوشید یا بوهمی و کژوال، در هر صورت رنگ سرمه ای می تواند گزینه خوبی برای استایل شما باشد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با سبک های مختلف آبی سرمه ای آشنا شوید.

کت آبی سرمه ای

آبی سرمه ای را با زرد یا بنفش ترکیب کنید. جسورانه و بدون ترس لباس بپوشید

شاید برای شما کمی عجیب به نظر برسد، اما می توانید یک کت سرمه ای را با رنگی تند مانند بنفش تزیین کنید، این ترکیب رنگ شما را با وقار و در عین حال ساده نشان می دهد. برای بقیه عناصر می توان از رنگ های خنثی دیگری مانند خاکستری استفاده کرد تا با رنگ بنفش شال صورت شما در مرکز توجه قرار گیرد. رنگ قوی بعدی که می تواند در استایل سرمه ای تمایز ایجاد کند زرد است، شما می توانید با ترکیب شال یا سایر وسایل مکمل با این رنگ به همراه مانتو سرمه ای استایلی منحصر به فرد را تجربه کنید.

مانتو آبی سرمه ای

مانتو آبی سرمه ای

ست سرمه ای و کرم را فراموش نکنید; استایلی زیبا و گرم داشته باشید.

قانون دیگری که هرگز از مد نمی افتد، ترکیب کرم با آبی سرمه ای است. تمام سایه های کرم پایه های عالی برای اضافه کردن به نیروی دریایی ایجاد می کنند. از آنجایی که آبی سرمه ای از نوع رنگ های سرد است و تقریباً می توان گفت که کرم ها تقریباً رنگ های گرم دارند، رنگ این دو رنگ ترکیبی متعادل و زیبا را ایجاد می کند. شاید کمی عجیب به نظر برسد اما می توانید شلوار کرم را با مانتو سرمه ای ترکیب کنید و البته بهتر است شال خود را هم رنگ انتخاب کنید تا استایل شما هماهنگی بیشتری داشته باشد.

مانتو آبی سرمه ای

مانتو آبی سرمه ای

برای ظاهر معمولی، لباس دریایی تک رنگ بپوشید

برای تیپ‌های غیررسمی، می‌توانید از سایه‌های مختلف آبی سرمه‌ای کمک بگیرید و ظاهری تک‌رنگ و زیبا برای خود ایجاد کنید. به عنوان مثال، شلوار جین بهترین گزینه برای آن مدل ها است، پس فراموش نکنید که رنگ آبی سرمه ای را می توان به خوبی با رنگ جین ترکیب کرد. در مورد مانتو سرمه ای، علاوه بر شلوار جین، می توانید برای تکنیک جدیدتر، زیر کت شلوار جین و تی شرت جین هم بپوشید.

مانتو آبی سرمه ای

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18899

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.