افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

فروپاشی جبهه اصلاح طلبان از درون/ حزبی که پوستر اجاره ای است – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 188965
فروپاشی جبهه اصلاح طلبان از درون/ حزبی که پوستر اجاره ای است – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

گزارش کردن خبرگزاری بیشترگروه سیاسی – 32 روز تا 20 اسفندماه، تاریخ انتخابات “خبرنامه ششم” و “مجلس دوازدهم” باقی مانده است و روز به روز فضای انتخاباتی جامعه و فعالیت سیاسی – انتخاباتی احزاب افزایش می یابد و سازمان های. روز به روز. در زیر برخی اخبار و حواشی سیاسی-انتخاباتی را مرور می کنیم و […]

گزارش کردن خبرگزاری بیشترگروه سیاسی – 32 روز تا 20 اسفندماه، تاریخ انتخابات “خبرنامه ششم” و “مجلس دوازدهم” باقی مانده است و روز به روز فضای انتخاباتی جامعه و فعالیت سیاسی – انتخاباتی احزاب افزایش می یابد و سازمان های. روز به روز.

در زیر برخی اخبار و حواشی سیاسی-انتخاباتی را مرور می کنیم و زمزمه ها و شایعات این حوزه را در قالب یک بسته اطلاع رسانی ارائه می کنیم. این شما هستید و این پنجمین قسمت از سریال شعارهای انتخاباتی مهر است.

اگر انتخابات نمایشی بود اصلاح طلبان نمی آمدند در این مملکت کار کنند.

منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت در واکنش به راهبرد انتخاباتی جبهه اصلاح طلبان و تعابیر تند و تند برخی از عناصری که خود را اصلاح طلب می خوانند، اظهار داشت: اگر انتخابات نمایشی بود ما نمی آمدیم. برای کار در این کشور وقتی در دولت هستند مخالف نظام هستند و وقتی در دولت نیستند مخالف دولت هستند و این رویکرد شایسته ای نیست. از این رو دوستی که با خیلی از دوستان اصلاح طلب داریم، خیلی صادقانه بیان می کنم. پرزرق و برق بودن یک انتخابات تبعاتی دارد و با چنین تعبیری به مردم توهین می شود و به نظام توهین می شود و این تعبیر اصلا درست نیست.

نقش یک جنایتکار امنیتی در تصمیمات انتخاباتی اصلاح طلبان تندرو!

“مصطفی تاج زاده» نجیب یک جنایتکار امنیتی که سرکرده عناصر تندرو که خود را اصلاح طلب می نامند، بار دیگر در مقاله ای گزینه تحریم انتخابات را برای اصلاح طلبان شرکت کننده تجویز کرده است.

همگام سازی محتوا تاج زاده که رهبر اصلاح طلبان تحریم شده و سخنگوی ساختارگرایان شده است، با اظهارات غیررسمی که برخی از مدعیان اصلاحات مبنی بر عدم حضور در انتخابات آینده منتشر کرده اند، به وضوح نشان می دهد که نظرات یک جنایتکار امنیتی نقش و مشارکت دارد. در تصمیمات انتخاباتی گروهی از اصلاح طلبان.

فروپاشی جبهه اصلاح طلبان از درون/ حزبی که هیئت رانتی است

احتمال ائتلاف برخی اصلاح طلبان با یاران روحانی

«حسین نخی» عضو حزب «اتحاد ملت» که یکی از احزاب تحریم‌خواه جبهه اصلاحات به شمار می‌رود، اخیرا در باره سند راهبرد انتخاباتی اصلاح طلبان که از نگاه برخی موضوعی است ضد مشارکت گفته است: باید منتظر ماند و دید در جریان انتخابات چه اتفاقی می افتد تا ببینیم متن سند انتخابات تا چه حد رعایت می شود. تصور می کنم تعدادی از احزاب و شخصیت های سیاسی اصلاح طلب در ائتلاف با حزب اعتدال و توسعه که از همراهان روحانی هستند در انتخابات شرکت کنند و لیست بدهند، هرچند موضع این متن این است که چنین اتفاقی رخ ندهد. .

فروپاشی جبهه اصلاح طلبان از درون/ حزبی که هیئت رانتی است

«اعتدال و توسعه» علامت اجاره ای اصلاح طلبان است

«مهدی عربصادق» فعال سیاسی درباره جایگاه حزب اعتدال و توسعه در انتخابات بعدی رد صلاحیت حسن روحانی می‌گوید: اعتدال و توسعه قبل از این هیچ چیز خاص خود را نداشت و فقط یک سیگنال اجاره‌ای اصلاح‌طلبان برای بازگشت به قدرت بود. نیروهای این حزب گرایش اصلاح طلبی دارند اما می خواهند خود را با قالب و عنوان جدیدی تعریف کنند.

این فعال سیاسی تصریح کرد: اصلاح طلبان به دلیل نداشتن سرمایه اجتماعی به دنبال این هستند که از موضوع رد صلاحیت ها به نفع خود سوء استفاده کنند و اکنون می خواهند نظام را مقصر همه عوامل از دست دادن سرمایه اجتماعی خود بدانند و مدعی شوند که «ما هستیم. در صحنه رقابت حضور ندارد زیرا رد صلاحیت می بینم او هیچ نامزدی برای ما باقی نگذاشته است.»

فروپاشی جبهه اصلاح طلبان از درون/ حزبی که هیئت رانتی است

فروپاشی جبهه اصلاح طلبان از درون

حمیدرضا جلایی پور، فعال اصلاح طلب و عضو سابق حزب منحل شد مشارکت در پاسخ به سند راهبرد انتخاباتی اصلاح طلبان گفت: بند آخر سند فعلی نشان می دهد که این بار برخلاف سال های 1398 و 1400 احزاب حامی مشارکت نمی توانند بدون کنار گذاشتن جبهه چنین تصمیمی را اجرا کنند. این تصمیم می تواند منجر به تضعیف جبهه از درون شود، زیرا تفاوت استراتژیک دو جریان جدی در درون اصلاح طلبان را دست کم گرفته و به جای تلاش برای مدیریت اختلافات، خطر تضعیف جبهه و آسیب پذیری شما بعد از انتخابات پذیرفت.

فروپاشی جبهه اصلاح طلبان از درون/ حزبی که هیئت رانتی است

هشدار عضو «ملی تراست» به اصلاح طلبان تحریم

اسماعیل گرامی مقدم یکی از اعضای حزب اعتماد ملی در واکنش به غلبه رویکرد تحریم گرایی در راهبرد انتخاباتی اصلاح طلبان می گوید: قطعا احزاب و جریان هایی که کاندیدا دارند با هم متحد نخواهند شد، زیرا معتقدیم این نهاد. انتخابات باید حفظ شود و تضعیف نشود. اگر نهاد انتخاباتی تضعیف شود، گام های بعدی جبهه اصلاح طلبان به ویژه در انتخابات ریاست جمهوری آینده توجیهی نخواهد داشت. زمانی می توانیم از انتخابات صحبت کنیم که نهاد انتخابات را حفظ کنیم.

تشریح روند تهیه فهرست نهایی شورای ائتلاف

«عبدالحسین روح‌الامینی» معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با تشریح روند تهیه فهرست نهایی شورای ائتلاف برای انتخابات شورای اسلامی، گفت: اکنون حدود 2400 نفر از تهران هستند. ما برای ورود به گزینش سراسری شورای ائتلاف انتخاب شده ایم.» مراحل تکمیل و ورود به کاندیدای نهایی را ابلاغ کرده ایم و در این راستا 4 مرحله در همه استان ها و شهرستان ها تعریف شده است که در کل گام اول است. استان ها، شهرستان ها و در تمامی حوزه های انتخابیه دعوت به مصاحبه و امتیازدهی می باشد که پس از مصاحبه و امتیازدهی، 5 نفر از منتخبین به مجامع انتخاباتی شهرستان معرفی می شوند و برنامه های خود را در مجمع انتخاباتی مرکب از شورای مرکزی و یک شورای مرکزی ارائه می کنند. مجمع منتخب

روح الامینی تصریح کرد: پس از این ارزیابی ها، مجمع انتخاباتی استان با تلفیقی از شورای مرکزی شهرستان ها و شخصیت ها با حد نصاب جمعیتی و در این مجمع تشکیل می شود. مانند رای مخفی است. اگر کسانی که داوطلب شدند دو سوم آرای آن مجالس را بیاورند، اجرا می کنیم و به وزارت کشور ارائه می کنیم تا از نام و نشان ائتلاف در انتخابات استفاده کنند.

فروپاشی جبهه اصلاح طلبان از درون/ حزبی که هیئت رانتی است

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=188965

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.