افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

افرادی که «زنده به گور شدند».

  • کد خبر : 188924
افرادی که «زنده به گور شدند».

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «درام موزیک دیواری» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی عرفان قهستانی و تهیه کنندگی حامد مقدم به زودی در تالار فرهنگ تهران روی صحنه می رود. در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «در شهر پاریس درگیری‌های شدیدی به وجود آمده و دو گروه در حال جنگ هستند، میکائیل و سارا […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «درام موزیک دیواری» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی عرفان قهستانی و تهیه کنندگی حامد مقدم به زودی در تالار فرهنگ تهران روی صحنه می رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «در شهر پاریس درگیری‌های شدیدی به وجود آمده و دو گروه در حال جنگ هستند، میکائیل و سارا در یکی از محله‌های پاریس در انتهای بن‌بستی زندگی می‌کنند که به شهر تبدیل شده است. مرکز درگیری در یکی از شب هایی که درگیری شدیدی رخ داد در همان کوچه غریبه ای مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان باخت در همان زمان دختری به نام حنا برای مخفی شدن وارد خانه می شود.سارا و میکائیل تصمیم می گیرند خود را داخل خانه بگذارند. کفش های آن غریبه و حنا که به دردسر افتاده اند…»

زهرا اسدی، کاوه توکلی، سارا سیبی، جلال سعیدی، جلال تبریزی، محمدمهدی غروی، مرتضی رضایی، یاشار خمسه، سعید قبادی، ملیکا نوش بل آباد، ندا طاهری، مرضیه ابراهیمی، پرنیا فضلی خانی، فاطمه کریمی جهمیری، عامر ، نگین هریسی، رهام کرمی و عرفان قهستانی در نمایش “دیوار موزیک درام” به ایفای نقش می پردازند.

لازم به ذکر است که عرفان قهستانی کارگردان این نمایش همچنین کارگردانی نمایش های «سمفونی موزیکال درام سکوت»، «تابوت سعادت» و … را نیز در کارنامه دارد و همچنین کارگردانی چندین فیلم کوتاه و بازی در نمایش، فیلم و … را در کارنامه دارد. تلویزیون در کارنامه هنری خود

همچنین قهستانی نویسنده و کارگردان اثر که در مراحل پیش تولید فیلم کوتاه «زنده به گور» پروژه را متوقف کرد، تنها دلیل توقف کوتاه فیلمبرداری و تولید فیلم کوتاهش مشکلات بود. در ارائه برنامه «دیوار درام موسیقی» که پس از اجرای بهمن برگزار شد، مواجه شد. ماه ادامه می دهد و دوباره فیلمبرداری را با گروه به پایان می رساند. اما او این عدم هماهنگی بین تئاتر و گروه های نمایشی را به نویسندگان و مدیران خلاق در ایران آسیب می رساند و از روند بازنمایی در تئاتر ابراز نارضایتی کرد.

از دیگر بازیگران این نمایش مشاور کارگردان: مهدی فرجامی و وحیده قهستانی، دستیار کارگردان: جلال سعیدی، طراح: شکوفه سلیمانی، طراح صحنه: امید نور مرادی، آهنگساز: عرفان قهستانی، گیتار الکتریک: امیر میرزایی، کلوش دان سلهو: گیتار: امیر نقدی، ویولن و آواز: نگر زاهدی، پیانو: مرتضی رضایی، درامر: محسن ربیعی، ترومپت: علی محمد کیشوری، طراح موومون: علیرضا تاجیک، طراح صحنه و لباس: مرضیه ابراهیمی، طراح، گریم: نوشین ربیعی. ، طراح پوستر و بروشور: پگاه گودرزی، طراح نور: محمدحسین بابایی، کارگردان صحنه: امیرحسین جعفری، منشی صحنه: زهرا پارسایی، عکاس: آیدا پیام، رضا یزدان پور، تدوین: عرفان یوسفی، رهام کرمی و علیرضا حیران، صدا: ایلیا آهنگر و دستیار کارگردان دوم: محسن ربیعی.

۲۴۵۲۴۵

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=188924

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.