افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

مشخصات صفحه نمایش و فناوری شارژ «Xiaomi Pad 7 Pro» فاش شد

  • کد خبر : 188895
مشخصات صفحه نمایش و فناوری شارژ «Xiaomi Pad 7 Pro» فاش شد

بر اساس برخی گزارش های غیررسمی، به نظر می رسد شیائومی در حال توسعه سری جدیدی از تبلت ها با نام موقت Pad 7 است، هرچند هنوز تایید رسمی وجود ندارد، اما اخیرا شایعاتی در مورد این سری جدید تبلت های شیائومی منتشر شده است. یکی از منابع خبری موثق به نام Digital […]


بر اساس برخی گزارش های غیررسمی، به نظر می رسد شیائومی در حال توسعه سری جدیدی از تبلت ها با نام موقت Pad 7 است، هرچند هنوز تایید رسمی وجود ندارد، اما اخیرا شایعاتی در مورد این سری جدید تبلت های شیائومی منتشر شده است. یکی از منابع خبری موثق به نام Digital Chat Station به تازگی برخی مشخصات فنی مربوط به تبلت شیائومی پد 7 پرو را منتشر کرده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. با ما در DJ باشید.

مشخصات شایعه شده برای شیائومی پد 7 پرو

به گزارش Digital Chat Station، تبلت جدید دارای صفحه نمایش 12.45 اینچی LCD با نسبت تصویر 16:10 و نرخ رفرش 144 هرتز است و از نظر سخت افزاری، تراشه پردازشی Snapdragon 8 نسل 2 قلب این تبلت است و از آن پشتیبانی می کند. شارژ سریع سیمی 120 وات.

این اطلاعات جدید مطابق با گواهی تایید اخیر صادر شده توسط آژانس نظارتی 3C چین برای تبلت شیائومی با شماره مدل 24018RPACC (نسخه چینی) است که به قابلیت شارژ سریع 120 واتی آن اشاره می کند.

علاوه بر این، تبلت شیائومی پد 7 پرو با شماره مدل 24018RPAGG (نسخه جهانی) نیز در پلتفرم گواهینامه IMDA سنگاپور ظاهر شده است که نشان دهنده راه اندازی آن در آینده نزدیک است. البته هنوز جزئیاتی از مشخصات فنی و اطلاعاتی از قیمت آن منتشر نشده است.

پیش از این، Digital Chat Station به برخی از ویژگی های کلیدی تبلت اشاره کرده بود، از جمله نمایشگر با نرخ تازه سازی فوق العاده 144 هرتزی، دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی، باتری دو هسته ای با پشتیبانی از شارژ سیمی 90 وات و شارژ بی سیم 67 وات. W، سیستم چهار بلندگو و چندگانه پیشرفته. سیستم دستگاه

تبلت ادعایی شیائومی پد 7 پرو، احتمالا با شماره مدل 24018RPACC، قرار است در اواخر فوریه (12 مارس) در چین عرضه شود. انتظار می رود این تبلت تجربه اتصال آسانی را با سایر دستگاه های شیائومی فراهم کند و از سیستم عامل جدید HyperOS مبتنی بر اندروید 14 استفاده کند.

علاوه بر این، شایعاتی در مورد یک تبلت دیگر شیائومی که هنوز معرفی نشده است با نمایشگر OLED و پردازنده نسل سوم اسنپدراگون 8، احتمالاً بخشی از سری Pad 7 وجود دارد. این مدل ممکن است تبلت شیائومی Pad 7 Max باشد. انتظار می رود همزمان با شیائومی 14 اولترا در ماه آوریل رونمایی شود.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=188895

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.