افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

خانم ها و آقایان، اگر می خواهید جوان بمانید، راه ژاپنی ها را دنبال کنید، همین. با اون پوست های براق

  • کد خبر : 188884
خانم ها و آقایان، اگر می خواهید جوان بمانید، راه ژاپنی ها را دنبال کنید، همین.  با اون پوست های براق

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- زنان در سرتاسر دنیا مدل هایی هستند که دوست دارند به خودشان برسند و زیبایی در نگاه آنها متفاوت است. به عنوان مثال ما ایرانی ها عمدتاً زنان ژاپنی را با چشم های بادامی می بینیم که به نظر شبیه هم هستند، البته اتفاقاً تفاوت […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- زنان در سرتاسر دنیا مدل هایی هستند که دوست دارند به خودشان برسند و زیبایی در نگاه آنها متفاوت است. به عنوان مثال ما ایرانی ها عمدتاً زنان ژاپنی را با چشم های بادامی می بینیم که به نظر شبیه هم هستند، البته اتفاقاً تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند و از نظر زیبایی بسیار جلوتر از برخی کشورها هستند. خانم های ژاپنی دوست دارند موهایی نرم و سالم داشته باشند و از طرفی به ناخن های خود اهمیت زیادی می دهند و از همه مهمتر به زیبایی طبیعی اعتقاد دارند.

حتما دیده اید که از لوازم آرایشی و لوازم جانبی زیادی استفاده نمی کنند و بیشتر به آن ترفندهای زیبایی که نسل به نسل منتقل شده است اعتقاد دارند. آرایشگران ژاپنی از کودکی این ترفندها را یاد گرفته اند و اینها دلایل زیبایی آنهاست.

احتمالاً کنجکاو شده اید که ژاپنی ها چه کار می کنند و از چه ترفندهایی استفاده می کنند. خوب، باید بگوییم که برای دریافت پاسخ کافی است مقاله ما را دنبال کنید. آن وقت است که زیبایی در دستان شماست.

اگر می خواهید چین و چروک پوستتان به طور کامل از بین برود

خب یکی از خواص و شهرت نارگیل درخشندگی و آبرسانی آن است که به دلیل وجود ویتامین ها و مواد معدنی فراوان است. نارگیل آنها را در خود نگه می دارد.

اگر پوست خشکی دارید یا می خواهید از پیری پوست خود جلوگیری کنید، می توانید نارگیل را مستقیماً روی پوست خود بمالید. با این حال متخصصان می گویند نوشیدن آب نارگیل احتمالا برای کاهش چین و چروک و البته آبرسانی و روشن شدن پوست افراد مناسب است.

پیشنهاد ما به شما استفاده کاملا طبیعی و بدون هیچ گونه افزودنی است.

دریا و شن های آن پوست شما را لایه برداری می کند

همه ما می دانیم که لایه برداری پوست یک عنصر ضروری برای جلوگیری از مسدود شدن منافذ و آکنه است. از این نظر می توانید از ماسه مرطوب به عنوان یک لایه بردار خوب و طبیعی برای از بین بردن سلول های مرده دست و پای خود استفاده کنید.

فقط فراموش نکنید که به همان اندازه که ماسه می تواند یک لایه بردار قوی باشد، ممکن است برای پوست خیلی ملایم نباشد! به همین دلیل بهتر است آن را به آرامی روی پوست خود بمالید و از طرفی روی صورت استفاده نکنید زیرا پوست صورت نسبت به سایر نواحی بدن بسیار حساس و نازکتر است.

تحت عنوان

ماساژ لنفاوی برای درد دست و پا.

ماساژ لنفاوی یا تخلیه لنفاوی یک ماساژ ملایم است که به التیام درد ناشی از تورم دست و پا کمک می کند. در واقع این ماساژ می تواند سیستم لنفاوی بدن شما را پاکسازی کرده و مواد زائد را دفع کند. با این حال توصیه می کنیم قبل از انجام این نوع ماساژ با پزشک مشورت کنید تا احساس راحتی کنید.

همچنین برای لایه برداری با شکر قهوه ای ایده آل است.

فراموش نکنید که از شکر قهوه ای نیز می توان برای لایه برداری پوست استفاده کرد. البته شکر لایه بردار چندان سنگین و قوی نیست و به همین دلیل گزینه بهتر و مفیدتری برای اسکراب پوست های حساس است. خوب شکر شیرین است و از آنجایی که بعد از مصرف می تواند به پوست بچسبد، پس از آن باید صورت خود را بشویید.

1-87

فراموش نکنید که از خواص آب هویج استفاده نکنید.

می دانید که آب هویج خواص زیادی دارد. از بچگی به ما می گفتند برای چشممان هویج و آب هویج بخوریم! خوب، در واقع، آب هویج هم برای بهبود سلامت چشم و هم برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است. از سوی دیگر، آب هویج می تواند به ویژه برای پوست شما مفید باشد، زیرا سرشار از ویتامین C است که آن را به کمک خوبی در تولید کلاژن می کند. آب هویج نه تنها پوست را سفت و انعطاف پذیر می کند بلکه از آن در برابر نور خورشید نیز محافظت می کند.

آب هویج-2



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=188884

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.