افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

طرفداری: ظرفیت ورزشگاه برای دربی امروز 10-10 است!/2-3 پروژه را کاهش دهید و آزادی را اصلاح کنید.

  • کد خبر : 18888

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ظرفیت تماشاگران دربی امروز 10 بر 10 است. افشین پیروانی درباره شرایط دربی 100 پایتخت گفت: از هوادارانی که به ورزشگاه آمدند تشکر می کنم و البته باید از مردم هم گلایه کنیم که نگذاشتند هواداران بیشتری بیایند. اگر قرار باشد در دربی این همه حساسیت وجود داشته باشد، نمی […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ظرفیت تماشاگران دربی امروز 10 بر 10 است.

افشین پیروانی درباره شرایط دربی 100 پایتخت گفت: از هوادارانی که به ورزشگاه آمدند تشکر می کنم و البته باید از مردم هم گلایه کنیم که نگذاشتند هواداران بیشتری بیایند. اگر قرار باشد در دربی این همه حساسیت وجود داشته باشد، نمی دانم چرا اینقدر هواداران کم هستند. وقتی در برخی شهرها می خواهیم وارد ورزشگاه شویم، آنقدر جمعیت زیاد است که خودمان نمی توانیم به ورزشگاه برویم. مشکل دربی این است که تعداد هواداران بسیار کم است. دیروز هم از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کردم. ما تمام تلاش خود را می کنیم، اما تصمیم گیرنده شخص دیگری است.

وی افزود: کسانی که در خانه هستند باید به تیم انرژی مثبت بدهند. همچنین فقدان فرزند عبدالله بهلولی را تسلیت می گویم. امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم چون شرایط ما خوب است. ما تیم خوبی داریم و هواداران پر و پا قرص پرسپولیس هستیم که همیشه از ما انتظار پیروزی و قهرمانی را دارند. امیدوارم با انجام یک بازی خوب پیروز میدان باشیم.

مدیر فنی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه دوست دارند هواداران بیشتری وارد ورزشگاه شوند، گفت: تصمیم گیرنده ما نیستیم. البته قانون دربی تهران سال هاست که 50-50 است اما امروز 10-10 و خیلی کمتر شده است. روز گذشته گفتم ورزشگاه آزادی که نماد و ورزشگاه باستانی محل برگزاری بازی های تیم ملی، پرسپولیس و سایر تیم هاست، به جای افتتاح چنین کارگاه بزرگی، هر چه زودتر سکوهایش را تعمیر کند. سکوهای شکسته از داخل استادیوم زیبا به نظر نمی رسند. تا چند روز دیگر دیدارهای تیم های ملی و آسیایی در این ورزشگاه برگزار می شود. 3-2 پروژه ای که قرار است ورزشگاه آزادی را افتتاح و کم کنند و بسازند.

پیروانی درباره اینکه چند درصد از ظرفیت ورزشگاه امروز به هواداران دو تیم اختصاص دارد، گفت: از 15 هزار نفر، 7 هزار و 500 نفر به هر دو تیم اختصاص یافت، اما این تصمیم تصمیم خوبی نبود.

وی درباره نتیجه دربی توضیح داد: امیدوارم برنده شویم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18888

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.