افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
4

دخل و خرج دولت در سال 1403 تعیین شد.

  • کد خبر : 188871
دخل و خرج دولت در سال 1403 تعیین شد.

آفتاب نیوز: در جلسه علنی روز شنبه (19 بهمن) شورای اسلامی، ادامه بررسی دومین گزارش کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403 کل کشور در دستور کار نمایندگان قرار گرفت و پس از آن. ده جلسه بررسی جزئیات لایحه، ماده واحده لایحه در بخش های درآمد و هزینه و کلیه مصوبات و اصلاحات آن با 160 […]

آفتاب نیوز:

در جلسه علنی روز شنبه (19 بهمن) شورای اسلامی، ادامه بررسی دومین گزارش کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403 کل کشور در دستور کار نمایندگان قرار گرفت و پس از آن. ده جلسه بررسی جزئیات لایحه، ماده واحده لایحه در بخش های درآمد و هزینه و کلیه مصوبات و اصلاحات آن با 160 رای موافق و 28 رای مخالف از 192 نماینده حاضر در شورای اسلامی به تصویب رسید.

طبق ماده واحده بودجه سال 1403 کل کشور از نظر منابع و مصارف، بودجه کل کشور بالغ بر شصت و چهار میلیون و پانصد و هشتاد و هفت هزار و یکصد و بیست و سه هزار و نه می باشد. صد و نود و هفت میلیون ریال. به شرح زیر است :

الف- منابع بودجه عمومی دولت از نظر درآمد و نقل و انتقال دارایی های سرمایه ای و مالی و هزینه های بودجه عمومی دولت از نظر هزینه ها و تملک دارایی های سرمایه ای و مالی که بالغ بر بیست و هشت میلیون و سه می باشد. یکصد و هفتاد و یک هزار و چهارصد هزار میلیون ریال شامل:

ردیف (1): منابع عمومی به ارزش بیست و پنج میلیون و ششصد و بیست هزار و چهارصد میلیارد ریال.

ردیف (2): درآمد انحصاری وزارتخانه ها و مؤسسات دولتی مبلغ دو میلیون و هفتصد و پنجاه و یک میلیارد ریال.

ب – بودجه شرکتهای دولتی و بانکها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت از نظر درآمد و سایر منابع اعتباری مبلغ سی و هفت میلیون و چهارصد و پانزده هزار و هفتصد و بیست و سه هزار و نهصد و نود و نود است. هفت میلیون (37,415) 723,997,000,000) ریال و از نظر هزینه ها و سایر پرداختی ها به مبلغ سی و هفت میلیون و چهارصد و پانزده هزار و هفتصد و بیست و سه میلیارد و نهصد و نود و هفت میلیون (37,415,720,990) ریال. مبلغ یک میلیون و دویست میلیارد ریال مبالغ ارائه شده دو برابر از کل بودجه کل کشور کسر می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=188871

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.