افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

جذاب ترین طرح های لاک آب نباتی / برای کسانی که دوست دارند در سال 2024 منحصر به فرد و جذاب باشند

  • کد خبر : 188835
جذاب ترین طرح های لاک آب نباتی / برای کسانی که دوست دارند در سال 2024 منحصر به فرد و جذاب باشند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- زنان به طور طبیعی ظریف تر از مردان هستند. در مقایسه با آنها، طعم نارنجی لطیفی دارند و از طرف دیگر می خواهند ظریف اما زیبا و تزئین شده دیده شوند. خب فطرتا خدا اینجوری آفریده. به عنوان مثال، زیبایی همسر شما آنگونه است که […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- زنان به طور طبیعی ظریف تر از مردان هستند. در مقایسه با آنها، طعم نارنجی لطیفی دارند و از طرف دیگر می خواهند ظریف اما زیبا و تزئین شده دیده شوند. خب فطرتا خدا اینجوری آفریده. به عنوان مثال، زیبایی همسر شما آنگونه است که باید باشد. جالبه یه جایی خوندم اگه ده بار به دخترا بگی خوشگلن باور نمیکنن ولی یه بار بهشون میگی زشت! آنها هم همین اعتقاد را دارند و این بر دلهایشان سنگینی می کند.

ظاهر زیبا برای خانم ها بسیار مهم است در حالی که ظاهر جذاب برای آقایان در اولویت است. یکی از عناصری که یک خانم را زیبا و شیک نشان می دهد قطعا لاک ناخن است. از طرفی امروزه طراحی و کاشت ناخن و داشتن یک لاک زیبا به محبوب ترین کار یک خانم زیبا تبدیل شده است.

در اینستاگرام و مطالب خواندنی شاهد طرح ها و رنگ های مختلفی برای طراحی لاک ناخن هستیم، اما در اینجا قصد داریم کمی متفاوت باشیم و با دیدن طرح های آب نبات ظاهری شاد و رنگارنگ به دست آوریم.

لاک ناخن آب نباتی

رنگ سیاه جایی در شیرینی ها ندارد

طرح نبات در واقع یکی از طرح هایی است که رنگ های شاد، پاستلی و بامزه ای دارد. رنگ مشکی قطعا نمی تواند در این ترکیب ها جایی داشته باشد زیرا نماد تاریکی است و شیرینی ها اصلا نمی دانند تاریکی یعنی چه!

لاک ناخن آب نباتی

طرح های آب نبات به چه رنگ پوستی می آید؟

خب همانطور که گفتیم رنگ های آب نباتی بیشتر در محدوده پاستلی هستند و روشن هستند.

طیف رنگ های پاستلی مانند صورتی و آبی روشن و البته رنگ های پرطرفدار مانند قرمز، سرخابی و رنگ های برهنه (رنگ پوست) همیشه جواب می دهند و برای خانم های با پوست روشن جذاب ترین هستند.

البته به نظر من روی دست هایی با پوست روشن زیبا به نظر می رسد و اگر آن پوست را دارید بهتر است از آن غافل نشوید.

لاک ناخن آب نباتی

آیا طرح و رنگ آب نبات به ناخن های بلند می آید یا کوتاه؟

کوتاه یا بلند بودن ناخن ها کاملاً به ناخن ها و اندازه انگشتان شما بستگی دارد. اگر خانمی با انگشتان بلند و باریک هستید، باید بدانید که ناخن های بلند و کاراملی به شما می آید و اگر خانمی با انگشتان کوتاه و ناخن های پهن هستید، باید بدانید که ایده آل ترین سایز ناخن برای شماست. متوسط ​​است، تا زمانی که ناخن های شما کوچک است، در مقایسه با ناخن های بسیار بلند، چندان جذاب نیست.

طرح های آب نبات برای همه مدل های ناخن مناسب است و می تواند به دستان شما رنگ بدهد.

لاک ناخن آب نباتی

اگر می توانید عدم تقارن را تحمل کنید، به سراغ طرح پارو بروید.

خوب می دانید که در طرح هایی مانند شیرینی تقارن چندانی دیده نمی شود و بیشتر طرح ها به گونه ای است که انگشتان دست با یکدیگر متفاوت هستند یا دست ها طرح های متفاوتی دارند. اگر چه باید مراقب باشید، اما اگر از آن دسته خانم هایی هستید که نمی توانید عدم تقارن را تحمل کنید و به نوعی آن را دوست ندارید و آزارتان می دهد، از طرح های ساده تری استفاده کنید. این استایل حتی به دلیل استایل غیر گیاهی اش از رنگ های مختلفی استفاده می کند که این نیز یکی از وسواس هایی است که ممکن است خانم ها آن را نپذیرند.

لاک ناخن آب نباتی

لاک ناخن آب نباتی

لاک ناخن آب نباتی

لاک ناخن آب نباتی

لاک ناخن آب نباتی

لاک ناخن آب نباتی

لاک ناخن آب نباتی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=188835

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.