افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

در اردبیل 250 میلیارد تومان مازاد مالیات اخذ شد

  • کد خبر : 188715
در اردبیل 250 میلیارد تومان مازاد مالیات اخذ شد

داود شایقی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: میزان مالیات پرداختی استان اردبیل در سال گذشته 2 هزار و 650 میلیارد تومان بوده در حالی که رقم مصوب برای این استان 2 هزار و 400 میلیارد تومان بوده است، یعنی 250 میلیارد تومان بیشتر از شکل. مسئول امور مالیاتی مورد تایید توانسته […]

داود شایقی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: میزان مالیات پرداختی استان اردبیل در سال گذشته 2 هزار و 650 میلیارد تومان بوده در حالی که رقم مصوب برای این استان 2 هزار و 400 میلیارد تومان بوده است، یعنی 250 میلیارد تومان بیشتر از شکل. مسئول امور مالیاتی مورد تایید توانسته است از چندین مودیان استان مالیات اخذ کند.

وی تصریح کرد: اعتبار 24 دستگاه اجرایی استان زیر نظر سازمان مدیریت و برنامه ریزی است و سال گذشته 890 میلیارد تومان بابت حقوق این دستگاه ها پرداخت کردیم.

رئیس سازمان برنامه ریزی و مدیریت اردبیل گفت: مازاد مالیات دریافتی در استان به حساب استان اردبیل واریز شده است تا صرف تکمیل پروژه های نیمه تمام در ابعاد مختلف شود.

شایقی به تولید ناخالص استان اشاره کرد و افزود: با رشد هشت درصدی رشد ناخالص استان به 6.5 درصد رسید که 68 درصد تولید ناخالص کشور را شامل می شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: همچنان 32 درصد تولید ناخالص استان ما کمتر از میانگین کشوری است و این نشان دهنده وضعیت اقتصادی استان است.

شایقی درباره درآمد سرانه ساکنان استان اردبیل نیز افزود: درآمد سرانه ساکنان استان 54 میلیون تومان است در حالی که میانگین در کشور 74 میلیون تومان است و ما 68 درصد میانگین را نمایندگی می کنیم. درآمد سرانه کشور

وی جایگاه استان را در تولید ناخالص داخلی و درآمد سرانه 26 اعلام کرد و ادامه داد: باید تلاش کنیم که هم در تولید ناخالص داخلی و هم در درآمد سرانه مردم استان تحول اساسی ایجاد کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=188715

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.