افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

می خواهم بروم بیرون، باران نمی بارد، نمی دانم چه بپوشم / بیا بگو زیر باران چه بپوشم

  • کد خبر : 188692
می خواهم بروم بیرون، باران نمی بارد، نمی دانم چه بپوشم / بیا بگو زیر باران چه بپوشم

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه همه دوست دارند استایلی شیک و منحصر به فرد داشته باشند، چون بالاخره هرکسی می تواند با ظاهر و استایل خود خود را نشان دهد، هرچند شاید قضاوت در مورد افراد از روی ظاهرشان خوب نباشد، اما این مشکل در همه به چشم می […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه همه دوست دارند استایلی شیک و منحصر به فرد داشته باشند، چون بالاخره هرکسی می تواند با ظاهر و استایل خود خود را نشان دهد، هرچند شاید قضاوت در مورد افراد از روی ظاهرشان خوب نباشد، اما این مشکل در همه به چشم می خورد. فرهنگ و به نوعی در بین مردم یک اپیدمی به نظر می رسد و فرقی نمی کند متعلق به چه کشور و فرهنگی هستند زیرا بالاخره ما انسان ها ناخودآگاه انرژی را به اطرافیان خود تزریق می کنیم، مثلاً شاید شما از کنار کسی عبور کرده اید و فقط با لحظه ای که به چشمان آن شخص نگاه می کردید، یا او را دوست نداشتید یا از فردی با استایل شیک خوشتان می آمد، در حالی که از کنار هم گذشتید و بدون شناخت همدیگر را ترک کردید.

به همین دلیل استایل بسیار مهم است، مخصوصا رنگ هایی که استفاده می کنید در استایل شما اهمیت بیشتری دارند، مثلا کسانی که شک دارند با لباس خاکستری چه رنگی می آید، بدانند که آن رنگ خنثی است و به دنبال رنگی شاد هستند. . در کنار آن تا جسور و خلاق باشند، نشان دهند که چه کسی هستید و بهترین رنگ شاد را در کنار این رنگ انتخاب کنید و استایل خاصی ایجاد کنید، پس به انتخاب رنگ ها دقت کنید، اما بعد جنس لباس است. شما عصبانی می شوید و تمام ملت به شما اشاره می کنند و فکر می کنند شما دیوانه هستید! به همین دلیل مهم است که بدانید در هر شرایطی چه نوع لباسی را انتخاب کنید و اکنون می خواهیم در مورد اینکه در روزهای بارانی چه لباسی بپوشید با شما صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

در روزهای بارانی چه لباسی بپوشیم؟

خوب این که در روزهای بارانی هوا کمی خنک می شود کاملا مشخص است اما در حالی که باران می بارد شاید این خنکی آنقدر شما را اذیت نکند اما وقتی باران قطع می شود ممکن است سرد باشد اما نه. از آنجایی که هوا خیلی سرد نیست، بهتر است کاپشن‌ها را انتخاب کنید، کاپشن‌های حجیم و حجیم با آستر پشمی خیلی گرم نخرید، زیرا به این ترتیب ممکن است لباس‌هایتان عرق کنید که احتمال سرماخوردگی را افزایش می‌دهد. پس چی باید بپوشی؟

در روزهای بارانی بهتر است بارانی های سبک یا ترنچ کت هایی را انتخاب کنید که زیر آن کمی بافت داشته باشند تا سرد نشوند یا کاپشن های نازک کلاه دار می توانند گزینه خوبی برای شما باشند، از همه آنها بهتر است. از موم و ضد آب باشد تا آب از لباس شما نفوذ نکند و در صورت نداشتن چتر خیس نشوید و به این ترتیب احتمالاً سردتان می شود.

در روزهای بارانی چه بپوشیم

در روزهای بارانی چه شلواری بپوشیم؟

زمانی که باران می بارد و مجبور به ترک خانه هستید، بهتر است شلوار ساق چرمی و شلوار چسبی از الیاف مصنوعی و پلی استر را انتخاب کنید زیرا این شلوارها آب کمتری را جذب می کنند و از طرفی زودتر از مواد دیگر خشک می شوند که بسیار خوب است. این ویژگی به این دلیل است که هیچ کس دوست ندارد با شلوار پشت میز خود بنشیند. این نکته را در نظر داشته باشید که بهتر است از شلوارهای ساپورت نخی یا پشمی استفاده نکنید زیرا این شلوارها با نفوذ آب سنگین می شوند و از طرفی رطوبت آن به آرامی از بین می رود و در نتیجه ممکن است در ساق پا دچار درد شوید. . همچنین شلوارهای گشاد مانند کیف یا دمپایی برای شرایط بارانی مناسب نیستند، مگر اینکه بخواهید گل و لای و خاک را از خیابان جارو کنید!

در روزهای بارانی چه بپوشیم

در روزهای بارانی چه کفشی انتخاب کنیم؟

یکی از مهم‌ترین لباس‌هایی که برای روزهای بارانی باید درست انتخاب کنید، کفش‌ها هستند، زیرا پاهایتان خیس می‌شوند و تمام بدنتان یخ می‌زند، بنابراین توصیه می‌کنیم کفش یا چکمه‌هایی را انتخاب کنید که آب از آن عبور کند. تعداد کمی از آنها همچنین به این نکته توجه کنید که بهتر است در هنگام خرید این کفش ها به زیره آن ها نگاه کنید و دندانه بودن آن ها را بررسی کنید تا در روزهای بارانی و در زمین های مرطوب در آن لیز نخورد. همچنین باید بدانید که بهتر است کفش هایی را که فقط با چسب چسبانده شده اند انتخاب نکنید، زیرا ممکن است در تماس با آب، چسب باز شود. همچنین کفش هایی با رویه پارچه ای برای شما مناسب نیستند زیرا به وضوح آب وارد آن می شود.

در روزهای بارانی چه بپوشیم

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=188692

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.