افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
3

وحدت جوانان شیعه و سنی در فضای زیبای اعتکاف پیدا می شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 188631
وحدت جوانان شیعه و سنی در فضای زیبای اعتکاف پیدا می شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر ، نوجوانان شیعه و سنی برخی از نقاط استان خراسان شمالی در ایام اعتکاف امسال به همت دو کانون فرهنگی هنری در دو روستا با همدلی در کنار یکدیگر اعتکاف کردند. و با یک دل . کانون فرهنگی هنری شهید رستمعلی حیدری، مسجد حضرت ابوالفضل (ع) عباس (به)ترکیب مردم شیعه و […]

به گزارش خبرگزاری مهر ، نوجوانان شیعه و سنی برخی از نقاط استان خراسان شمالی در ایام اعتکاف امسال به همت دو کانون فرهنگی هنری در دو روستا با همدلی در کنار یکدیگر اعتکاف کردند. و با یک دل .

کانون فرهنگی هنری شهید رستمعلی حیدری، مسجد حضرت ابوالفضل (ع) عباس (به)ترکیب مردم شیعه و سنی سوخسو هاشم از توابع مرزی راز و غرغره میزبان نوجوانان عقب نشینی کردند.

نوجوانان شهر تفیقی سوخسو هاشم از توابع مرزی راز و غرغرهبرادران و مومنان در کنار هم در مسجد حضرت ابوالفضل عباس به این روستا رسیدند و با تلاش مدیر کانون شهید رستمعلی حیدری عقب نشینی کردند.

حجت الاسلام «امیر افضلی» از روحانیون ساکن روستا با برگزاری محافل معرفتی، اعتقادی و اخلاقی که در آن احکام مقرر شده بود، ملاقات تلاوت قرآن و تلاوت ادعیه و برگزاری مسابقات قرآنی و فوتبال چراغ این محفل مؤمنانه نوجوانان را گرم و روشن نگه می دارد و از زائران نوجوان در مسجد پذیرایی می کند و خلوتی زیبا از ترکیب است. از حضور نوجوانان شیعه و سنی در روستای مرزی. سوخسو هاشم مصمم بود.

مسجد امیرالمومنین علیه السلام در روستای تلفیقی کوشکی ترکمن از توابع شهرستان تازه ایجاد شده مانه میزبان جوانان شرکت کننده در این اعتکاف بود که به همت بانوان فرهیخته برگزار شد. و دغدغه کانون عاشقان استان، در ایام نورانی ماه رجب پذیرای دختران نوجوان در این مسجد بود.

جشن مشترک تکلیف دختران 9 ساله شیعه و سنی، قرائت زیارت عاشورا، محفل انس با قرآن و اعمال و دعاهای ذکر و سفارش شده برای ایام خاص. آلبید ماه مبارک رجب تشکیل حلقه کتابخوانی با مطالعه گروهی کتاب زندگی چهار معصوم و فصل زندگی نامه امیرالمومنین(ع)به) از مهم ترین برنامه های این مرکز می توان به نوجوانان دختر اشاره کرد که تعدادی از آنها به همراه مادران خود در این مراسم حضور دارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=188631

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.