افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

روز ولنتاین نزدیک است و همه چیز حول محور شما می چرخد، چه لباسی بپوشید؟ با کت قرمز و کاغذ سورپرایز کنید.

  • کد خبر : 188555
روز ولنتاین نزدیک است و همه چیز حول محور شما می چرخد، چه لباسی بپوشید؟  با کت قرمز و کاغذ سورپرایز کنید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خب ولنتاین نزدیک است و هر سال زوج های زیادی به همدیگر هدیه می دهند و در نهایت وقتی به هم نزدیک می شویم، آنهایی که در یک رابطه عاطفی هستند، قلبشان تندتر و تندتر می زند. خوب، در این روز زیبا، هدایایی داده می […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خب ولنتاین نزدیک است و هر سال زوج های زیادی به همدیگر هدیه می دهند و در نهایت وقتی به هم نزدیک می شویم، آنهایی که در یک رابطه عاطفی هستند، قلبشان تندتر و تندتر می زند. خوب، در این روز زیبا، هدایایی داده می شود و یکدیگر را به یک قرار جذاب دعوت می کنند تا زمانی را با هم بگذرانند. برخی بیرون نمی روند، برخی دیگر به رستوران می روند و برخی دیگر در خانه می مانند و سعی می کنند در کنار هم شاد و به دور از غم و اندوه باشند.

اما جالب است بدانید که این رسم جذاب دلیل غم انگیزی دارد. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا آن روز انتخاب شده و روز عشق نامیده شده است؟

منشا روز ولنتاین چیست؟

منشا این جشن عاشقانه و شیرین به داستان کشیش کاتولیک برمی‌گردد که در حدود سال 270 بعد از میلاد توسط امپراتور کلودیوس دوم به قتل رسید، چرا اکنون؟ چون امپراتور خان بر این عقیده بود که مردان مجرد می توانند سربازان بهتری نسبت به متاهل باشند و به همین دلیل ازدواج مردان جوان را ممنوع کرد. کشیش ولنتاین زمانی که متوجه شد این بی عدالتی را به چالش کشید و مخفیانه یک مراسم ازدواج عاشقانه برگزار کرد. وقتی این عمل به گوش امپراتور رسید، دستور داد کشیش را بکشند. از آن پس روز قتل کشیش ولنتاین را روز عشق و روز ولنتاین نامیده اند. در این روز عاشقان ابراز عشق می کنند و هدایایی دریافت می کنند.

خب حالا که متوجه شدیم ماجرا از چه قراره، بریم سر موضوع اصلی یعنی اینکه بدونیم برای روز ولنتاین چه لباسی بپوشیم و در ظاهر به چه نکاتی توجه کنیم.

برای روز ولنتاین چی بپوشم؟

اگر می خواهید در این روز جذاب ظاهری اسپرت داشته باشید، پیشنهاد ما را دنبال کنید و پشیمان نخواهید شد. به عنوان مثال، اگر کت قرمز دارید، آن را با شلوار جین آبی تیره و البته بلوز آبی کلاسیک ترکیب کنید. کفش مناسب برای این سبک برای روز ولنتاین می تواند کفش های کتانی باشد که رنگی متناسب با بقیه لباس های شما داشته باشد. این یک غرفه خیابانی برای قرار ملاقات با همسر یا عشقتان است.

مانتو-پاد-زنانه-قرمز-مدل-15

اگر آن را جشن می گیرید، دامن ها و پیراهن هایی در این سبک زیبا عالی هستند.

درست است که قرمز نشان دهنده عشق است، اما باید بدانید که مجبور نیستید از این رنگ برای لباس هایتان استفاده کنید و می توانید لباس هایی بپوشید که طرح های قلب دارند یا هر طرحی که فکر می کنید برای این روز مناسب است. از طرف دیگر، اگر قصد جشن گرفتن دارید، می توانید یک پیراهن سفید با طرح قلب و یک دامن مشکی زیبا با تریم توری بپوشید که بهترین انتخاب با این لباس پاشنه بلند است. بهتر است دامن شما نیم زنگ باشد زیرا ظاهری زنانه و زیبا به شما می بخشد.

تحت عنوان

اگر پول زیادی دارید، اینطور لباس بپوشید.

یکی دیگر از لباس هایی که به شما تقدیم می کنیم این است که خانم ها و آقایان برای پوشیدن پیراهن مجلسی با شلوار پارچه ای که رنگ مناسبی دارد همراه با کت قرمز رنگ می آیند. کاغذ بسیار زیبا است و می تواند ظاهر شما را زیبا کند. کیفی که می تواند برای روز ولنتاین خوب به نظر برسد، کیف قرمز کوچکی است که با لوازمی مانند یک خرس عروسکی کوچک تزئین شده است که واقعا زیبا به نظر می رسد.

اگر می خواهید ظاهر شما جلوه خاصی داشته باشد و استایل شما در مهمانی مورد توجه قرار گیرد، می توانید یک پالتو قرمز رنگ بپوشید که البته از مانتوهای معمولی گرانتر است و حسی ظریف و منحصر به فرد به شما می دهد.

5-1

حتما نباید برای روز ولنتاین قرمز بپوشید خانم.

اما در نهایت باید بدانید که برای روز ولنتاین پوشیدن قرمز الزامی نیست. اما می توانید از این رنگ برای سایر قسمت های ظاهر خود استفاده کنید، مثلا از رنگ های رمانتیک مانند قرمز برای رژگونه یا رژ لب برای ایجاد شور استفاده کنید. ناگفته نماند که بهتر است زیاده روی نکنید و ظاهر خود را زیاد به رخ نکشید، بدانید که هر چه عاشقانه و ملایم تر باشد، بهتر است!

تحت عنوان



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=188555

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.