افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

افزایش احتمال بلیت فروشی دربی صدم

  • کد خبر : 18851

هواداران پرسپولیس باید زنگ را بشنوند، شاید سایت فروش بلیت دربی دوباره باز شود. این موضوع در جلسه هماهنگی مدیران اعلام شد. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در جلسه هماهنگی مدیران که امروز با حمایت سازمان لیگ برگزار شد، اعلام شد که رایزنی و بررسی برای بازگشایی سایت فروش بلیت دربی با تعیین تماشاگر جدید […]

هواداران پرسپولیس باید زنگ را بشنوند، شاید سایت فروش بلیت دربی دوباره باز شود. این موضوع در جلسه هماهنگی مدیران اعلام شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در جلسه هماهنگی مدیران که امروز با حمایت سازمان لیگ برگزار شد، اعلام شد که رایزنی و بررسی برای بازگشایی سایت فروش بلیت دربی با تعیین تماشاگر جدید در حال انجام است. سهمیه حضور در ورزشگاه آزادی این تصمیم امشب به اطلاع اهالی فوتبال خواهد رسید.
این موضوع در حالی مطرح شد که تعداد کم بینندگان مورد اعتراض بسیاری از کارشناسان و پیشکسوتان قرار گرفت. مدیرعامل پرسپولیس نیز در رایزنی های خود خواهان افزایش تماشاگران بوده است. در این جلسه افشین پیروانی نیز به این موضوع اعتراض کرد و از پایمال شدن حق رقابت پرسپولیس با سایر تیم ها در رقابت های قهرمانی صحبت کرد و خاطرنشان کرد: در هفته های اخیر پرسپولیس به تمام شهرها سفر کرده، تیم میزبان از تمام ظرفیت استفاده کرده است. . ورزشگاهش اما پرسپولیس به دلیل مشکلات با مشکل مواجه است ورزیفه در ورزشگاه آزادی از این نعمت محروم است.
در این جلسه همچنین اعلام شد برای به حداقل رساندن درگیری بین تماشاگران دو تیم بلیت های جداگانه ای به این منظور اختصاص داده شده است. بر این اساس هواداران پرسپولیس برای ورود به سکوها و جایگاه های هواداران پرسپولیس از ورودی شرقی، دروازه های الف و ب و تونل های 8 و 10 استفاده کنند. همچنین پارکینگ های 17 تا 20 برای هواداران پرسپولیس در نظر گرفته شده است. تهیه بلیط قبل از رفتن به ورزشگاه الزامی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.