افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

برگزاری جلسه هماهنگی دربی/ اعتراض هواداران به محدودیت تماشاگر

  • کد خبر : 18844

جلسه هماهنگی مدیران صدمین دربی به عهده سازمان لیگ فوتبال بود و از ساعت 16 امروز با حضور نمایندگان دو باشگاه و نهاد دخیل در برگزاری این جشن برگزار شد. جلسه هماهنگی مربیان برای دربی امروز (شنبه) از ساعت 16 به ریاست رضا عبدی مسئول برگزاری این دیدار در سالن کنفرانس روابط عمومی سازمان لیگ […]

جلسه هماهنگی مدیران صدمین دربی به عهده سازمان لیگ فوتبال بود و از ساعت 16 امروز با حضور نمایندگان دو باشگاه و نهاد دخیل در برگزاری این جشن برگزار شد.

جلسه هماهنگی مربیان برای دربی امروز (شنبه) از ساعت 16 به ریاست رضا عبدی مسئول برگزاری این دیدار در سالن کنفرانس روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد. در این جلسه نمایندگان دو باشگاه و نهاد شرکت کننده در جلسه حضور داشتند تا هماهنگی های لازم انجام شود. مسعود مرادی نیز به عنوان ناظر داور در این دیدار حضور داشت.
در ابتدای این جلسه اعلام شد که با تصویب شورای تامین، سهمیه حضور مردم همچنان 15 هزار نفر است که بلیت فروشی انجام شد، اما امکان افتتاح ظرفیت جدید در بلیت وجود دارد. فروش.
در این دیدار همچنین برنامه های فرهنگی مناسب برای دیدار دو تیم و عید سعید فطر تشریح شد. از جمله این موارد باید به رونمایی از دو پیراهن قرمز و آبی اشاره کرد که در جریان تفحص شهدای جنگ تحمیلی به دست آمده است. ضمناً این کنسرت از دیگر برنامه های فردا خواهد بود.
در این دیدار رنگ پیراهن ها نیز مشخص شد; هر دو تیم قرمز و آبی و دروازه بان ها به ترتیب مشکی و زرد لباس خواهند پوشید.
همچنین جلسه امروز صحنه اعتراض سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به عدم امکان استفاده از ظرفیت هواداران و میزبان در بازی های خانگی بود.
افشین پیروانی در این خصوص گفت: پرسپولیس بیشترین تعداد هوادار و تماشاگر را در فوتبال ایران و آسیا دارد. این موضوع در رقابت های لیگ قهرمانان عادی و خاص بوده و هست. از طرفی ما ورزشگاه آزادی را به عنوان بزرگترین ورزشگاه کشور و به عنوان نماد ورزش ایران و استادیوم های تهران داریم اما در عمل استفاده از همه این ظرفیت ها و پتانسیل ها برای ما مسدود شده است.
وی ادامه داد: وقتی به شهرستان ها می رویم می بینیم که ورزشگاه ها مملو از جمعیت است. حتی بیشتر از حد مجاز. ما هم از حضور مردم در کنار فوتبال خوشحالیم اما چرا در تهران از آن محرومیم؟ حق ما اجحاف شده و این تبعیض نتایج مسابقات را تحت تاثیر قرار داده و اکثر رقبای ما در شرایط بهتری قرار دارند و از همه جنبه های مادی و معنوی متضرر شده ایم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18844

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.