افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

گل محمدی: فقط به پیروزی در دربی فکر می کنیم / نمی توانم خودم را رها کنم

  • کد خبر : 18843

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نگران این موضوع نباشید; هر زمان که احساس می کنم واقعی بودن به تیم کمک نمی کند، می روم. یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دربی صدم اعلام کرد: یکی از مهم ترین دربی هایی است که به یاد دارم. با توجه به شرایط جدول یکنواخت کمکی به […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نگران این موضوع نباشید; هر زمان که احساس می کنم واقعی بودن به تیم کمک نمی کند، می روم.

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دربی صدم اعلام کرد: یکی از مهم ترین دربی هایی است که به یاد دارم. با توجه به شرایط جدول یکنواخت کمکی به تیم ها نمی کند و هر دو را از دور قهرمانی دور می کند. به همین دلیل هر دو تیم به دنبال پیروزی هستند.

وی افزود: شرایط به گونه ای است که هر دو تیم برای برد وارد زمین می شوند. این نشانه خوبی برای دیدن یک بازی با کیفیت است. انشاالله بتوانیم شرایط خوبی برای خودمان ایجاد کنیم. در دربی ها تمرکز در طول بازی بسیار مهم است. استقلال و تیم ما بازیکنانی با کیفیت و شرایط خوب دارند. فکر می کنم دربی جذابی را شاهد باشیم. امیدوارم از فرصت هایمان استفاده کنیم. هدف اول ما چیزی جز پیروزی نیست. تمام برنامه ریزی های تمرینی و صحبت با بچه ها فقط به پیروزی در دربی فکر می کنیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: بازی سختی داریم. استقلال یک همراه با کیفیت است. آنها مربی خوب و ماهری و بازیکنان باکیفیتی دارند. استقلال تیمی قابل احترام و مدعی قهرمانی است. بازی برای هر دو تیم پیچیده است. هر تیمی که بلد باشد از موقعیت هایش استفاده کند و در دفاع اشتباه نکند، می تواند برنده شود.

گل محمدی در مورد اینکه یکی از بزرگترین دربی ها با تعداد کم تماشاگر برگزار می شود و این موضوع روی کیفیت هر دو تیم تاثیر می گذارد، گفت: چرا این دربی می توانست بیش از 100 هزار تماشاگر داشته باشد اما به خاطر امکانات قدیمی و فرسوده به این مشکل بر خوردیم. . . تماشای دربی یک ساعت بازی، نیمی از زمین زیر آفتاب و نیمی دیگر در سایه است. حیف است. این همه بد سلیقگی… آنها می توانستند در زمانی که افراد بیشتری می آمدند و تیم ها سرگرم می شدند تحمل کنند، اما بد سلیقه زیاد است. این نشان می دهد که متاسفانه فوتبال در اولویت نیست. تنها هدف آنها این است که یک بازی بدون مشکل انجام دهند و آن را به پایان برسانند وگرنه برگزاری چنین دربی جذاب و حساسی در ساعت 16 بی فایده است.

وی درباره داوری این بازی گفت: صحبت درباره داوری قبل از بازی درست نیست. برای پیام حیدری و تیم داوری آرزوی موفقیت دارم. انشاالله عملکرد خوبی داشته باشند و بهترین مرد روی زمین حیدری باشد.

گل محمدی با بیان اینکه پرسپولیسی ها معتقدند مشکلات استقلال در آستانه دربی حل شد تا انگیزه بیشتری به تیم بدهد، گفت: این تصمیمات مدیریتی است. زیاد مربوط به گیم پلی و بحث های فنی نیست. من در مورد این موضوعات اظهار نظر نمی کنم. من دوست دارم بیشتر روی مسائل فنی تمرکز کنم. اینها بحث های مدیریتی و هواداری است که من وارد آن نمی شوم.

مدیر فنی پرسپولیس گفت با اینکه قرارداد دارد می تواند در پایان فصل برود و دونادونی جای او را بگیرد، اگر به نتیجه برسم دونادونی کجا می رود؟ آیا آنها نگران شما هستند یا من؟ امیدوارم جواب خوبی برای اون بنده خدا داشته باشن و یه جایی بره!

وی در مورد اینکه پریرا زیاد نمی دود و هواداران نگران حضور او در تیم هستند، گفت: اینکه چه کسی بازی کند بستگی به تمرینات هفته دارد. هر بازیکنی که خوب تمرین کند و شرایط خوبی داشته باشد، قطعا بازی خواهد کرد. بستگی به خود بازیکن در تمرین دارد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص روند بازی فردا و اینکه در هفته های اخیر پرسپولیس پس از افت نسبی دوباره احیا شده و به عنوان استقلال موفق عمل کرده و به همین دلیل به مسیر خود برگشته و بسیاری معتقدند بازی فردا باید تمام شود. با برد یکی از 2 تیم برای اینکه مزاج مسابقات به سود تیم اصفهانی نشود، گفت: چه بگویم؟ همه چی رو خودت گفتی همان سوالی را که پرسیدید در پاسخ من بگذارید.

گل محمدی در این بحث توضیح داد که مربی بازی های بزرگ نیست اما حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا، پیروزی در دربی و پیروزی سپاهان در میدان مقابل نشان می دهد که این موضوع صحت ندارد. فراتر از مسائل فنی در هر صورت من امکانات و سقف محدودی دارم. تمام تلاشم این است که برای پرسپولیس و هوادارانش خوب کار کنم. من تمام وقتم را صرف می کنم و ساعاتی را که به تمرین می آیم چند برابر کرده ام تا برای تیم مثمر ثمر باشم.

وی افزود: هر بار که احساس می‌کنم واقعی بودن به تیم کمکی نمی‌کند، فقط می‌روم و نگران نیستم که فلانی است یا نه. من تا زمانی که اینجا هستم فقط یک وظیفه دارم و آن این است که تمام تمرکز و انرژی ام را به پرسپولیس بدهم. نه فقط اینجا، بلکه در هر تیم دیگری، من این کار را انجام می دهم، اما امسال واقعاً سعی کرده ام زمان و انرژی بیشتری بگذارم تا بتوانم به هواداران پاسخ دهم. دوست دارم به شرایطی برسند که از تیم راضی باشند. علیرغم مشکلات فراوان، سعی در رفع آنها داریم. تمام تلاش ما برافراشتن پرچم پرسپولیس است.

گل محمدی در خصوص حفظ رکوردش در دربی ها گفت: بازی های زیادی بوده که دیر برگشتیم و دقیقه 90 گل خوردیم، هیچ تیمی دوست ندارد در دربی ببازد. وقتی یک تیم عقب می افتد، سعی می کند تمام مهره های هجومی خود را به زمین بفرستد. این کار دفاع را سخت می کند. باید تمرکز داشته باشیم و تا سوت پایان بازی خوب عمل کنیم، چه در دفاع و چه در حمله.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه چقدر معتقد است برنده دربی قهرمان لیگ می شود، گفت. عملکرد سپاهان هم خوب است و اگر 4 بازی آخر را برد، فردا برنده فرقی نمی کند. باید منتظر گلزنی سپاهان هم باشیم. کار تمام نشده است.

وی درباره اینکه پرسپولیس با بیش از 60 امتیاز قهرمان نمی شود، گفت: پارسال هم این اتفاق برای ما افتاد. با 63 امتیاز دوم شدیم. در لیگ های با کیفیت، تیم سوم می تواند بیش از 60 امتیاز بگیرد و این اتفاق می افتد. این نشان می دهد که کیفیت لیگ ما بهتر شده است. برای فوتبال ما نشانه خوبی است. هرچه امکانات بیشتری به باشگاه ها بدهیم تا مربیان و بازیکنان در شرایط خوبی باشند، قطعا کیفیت مسابقات بالا می رود.

گل محمدی در خصوص اینکه آیا نگران محرومیت سه کارته خود برای بازی های بعدی نیست، گفت: نگران نیستم. در بازی قبل، ما یک پشته از سه کارت داشتیم، اما بازیکنان تمرکز زیادی داشتند و هیچ اتفاقی نیفتاد. بارها به بازیکنان گفته ام که اگر از نظر جسمی و روحی در شرایط خوبی باشند، دلیل نمی شود که به راحتی کارت بگیرند. بازی فردا هم خاص است. تنش و درگیری زیاد است. ممکن است اتفاقی بیفتد، اما من نگران آن نیستم.

وی در خصوص وضعیت محمد عمری گفت: حال وی خوب است. او مصدومیت شدیدی داشت اما در 4-5 روز گذشته خیلی خوب تمرین کرد و می تواند به ما کمک کند.

وی در خصوص اینکه در بسیاری از دربی ها نتیجه تساوی 0-0، 1-1 یا 2-2 بوده است و با توجه به تحلیل حریف اگر فکر می کنید بازی فردا گلزن یا گلزن است، گفت: من در مورد نتیجه بازی گفت، بستگی به این دارد که بازیکنان چه کار کنند تا بتوانند تمرکز خود را حفظ کنند و خوب بازی کنند. هفته گذشته تمرینات خوبی داشتیم و امروز آخرین روز تمرین ماست که در آن کارهای تاکتیکی انجام می دهیم. استفاده از موقعیت ها و گلزنی در زمان مناسب در این بازی بسیار مهم است. همه چیز به شرایط بازیکنان بستگی دارد که چگونه تصمیم بگیرند. امیدوارم بتوانیم به هدف اصلی خود یعنی کسب 3 امتیاز برسیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18843

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.