افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

اعتبار 11 میلیارد تومانی زمین ورزشی سنندج در بودجه 1402 – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 188336
اعتبار 11 میلیارد تومانی زمین ورزشی سنندج در بودجه 1402 – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، حسن عسکری بعدازظهر جمعه در نشست با روسای هیئت های ورزشی و مسئولان سازمان های مردم نهاد شهرستان سنندج اظهار داشت: ارتباط مستقیم با اقشار مختلف باعث می شود مردم با مشکلات و برخی از مشکلات آشنا شوند. مشکلات. قابل حل است. فرماندار سنندج ورزش را حوزه مهم و تاثیرگذار دانست […]

به گزارش خبرنگار مهر، حسن عسکری بعدازظهر جمعه در نشست با روسای هیئت های ورزشی و مسئولان سازمان های مردم نهاد شهرستان سنندج اظهار داشت: ارتباط مستقیم با اقشار مختلف باعث می شود مردم با مشکلات و برخی از مشکلات آشنا شوند. مشکلات. قابل حل است.

فرماندار سنندج ورزش را حوزه مهم و تاثیرگذار دانست و افزود: سرمایه گذاری در این حوزه باعث ارتقای سلامت جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

وی از روند افزایشی اعتبارات حوزه ورزش خبر داد و افزود: در اعتبارات 1402 کمیته برنامه ریزی شهرستان سنندج حدود 11 میلیارد تومان برای این حوزه اختصاص داد.

عسگری در ادامه کمبود حامیان مالی را یکی از چالش های حوزه ورزش استان عنوان کرد و تصریح کرد: تولیدکنندگان و کارخانه های حامی بزرگ در استان نداریم اما معدود شرکت هایی که وجود دارند باید با حمایت های مالی نقش خود را در مسئولیت اجتماعی ایفا کنند. “

و ادامه داد: جوانان مهمترین بخش نیروی انسانی جامعه هستند که دشمن همواره برنامه ریزی می کند. کوچک بنابراین مسائل و مشکلات جوانان باید در اولویت قرار گیرد و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات این قشر به کار خواهیم بست.

وی به موضوع انتخابات پرداخت و گفت: جامعه جوانان در انتخابات تاثیرگذار هستند و حضور آنها باید در مشارکت پرشور دیگران نقش داشته باشد.

فرماندار سنندج با بیان اینکه انتخابات تبلور دموکراسی است، خاطرنشان کرد: حضور پررنگ و مشارکت گسترده در این مهم دشمن را ناامید خواهد کرد.

عسگری تصریح کرد: انتخابات پرشور نمایندگان را نیز به کار وا می دارد و خود را در قبال مردم مسئول می دانند.

مسئولان هیئت های ورزشی و ورزشی شهرستان سنندج اعلام کردند سنندج از نظر کردستان سرشار از استعدادهای ورزشی است و نمونه آن کسب بالاترین مقام های بین المللی و کشوری توسط ورزشکاران این شهرستان است. خط از ایران است، نبود اسپانسر برای حمایت از مسابقات قهرمانی ورزشی و اعزام تیم ها به مسابقات ملی و بین المللی، عدم توجه برخی مسئولان به ورزش، عدم حمایت شرکت های بزرگ استان از ورزش و عدم توجه جایگاه جوانان و مطالبات آنان از جمله مشکلات پیش روی ورزش و جوانان شهر سنندج است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=188336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.