افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

SI:AM | در مسابقات قهرمانی کنفرانس چه چیزی در خطر است

  • کد خبر : 1883
SI:AM |  در مسابقات قهرمانی کنفرانس چه چیزی در خطر است

هنوز زمان برای درام بیشتر در مسابقه پلی آف فوتبال کالج وجود دارد. صبح بخیر، من دن گارتلند هستم. اگر شنبه‌تان را درست برنامه‌ریزی کنید، می‌توانید بازی USMNT مقابل هلند را تماشا کنید و درست ۱۲ ساعت متوالی فوتبال کالج را تماشا کنید. در SI:AM امروز: 🏈 هایسمن مجروح امیدوار ⚽ کلید پیروزی در ضربات […]


هنوز زمان برای درام بیشتر در مسابقه پلی آف فوتبال کالج وجود دارد.

صبح بخیر، من دن گارتلند هستم. اگر شنبه‌تان را درست برنامه‌ریزی کنید، می‌توانید بازی USMNT مقابل هلند را تماشا کنید و درست ۱۲ ساعت متوالی فوتبال کالج را تماشا کنید.

در SI:AM امروز:

🏈 هایسمن مجروح امیدوار

⚽ کلید پیروزی در ضربات پنالتی

🇺🇸 جدیدترین ها در کریستین پولیسیک

اگر در حال خواندن این مطلب در SI.com هستید، می توانید ثبت نام کنید تا این خبرنامه رایگان را در صندوق ورودی خود هر روز هفته در آدرس دریافت کنید. SI.com/newsletters.

نقاط پلی آف در خط است

هواداران فوتبال کالج، شاد باشید. بحث‌ها بر سر رزومه‌های پلی آف فوتبال کالج تقریباً به پایان رسیده است – اما هنوز زمان برای درام بیشتر وجود دارد. هر یک از چهار تیم برتر (گرجستان، میشیگان، TCU و USC) فردا در بازی‌های عنوان کنفرانس به میدان می‌روند، اما درجه‌ای که رتبه‌های پلی‌آف آن‌ها با باخت در خطر است، متفاوت است.

بیایید همه چیز را به هم بریزیم.

SEC: شماره 1 جورجیا در مقابل شماره 14 LSU (4 بعد از ظهر به وقت شرقی شنبه در CBS)

این بازی پس از اینکه ببرها در آخر هفته گذشته توسط یک تیم تگزاس A&M که حتی به سمت یک کاسه نرفته بودند، مورد ضرب و شتم قرار گرفتند، برای بولداگ ها بسیار کمتر خطرناک به نظر می رسد. با توجه به اینکه گرجستان هنوز شکست نخورده است، باخت به یک تیم با استعداد LSU نباید بولداگ ها را تا پایان مرحله پلی آف شکست دهد، اما آنها احتمالاً برای حفظ جایگاه شماره 1 خود به پیروزی نیاز دارند.

ده بزرگ: شماره 2 میشیگان در برابر پردو (8 بعد از ظهر به وقت شرقی شنبه در فاکس)

Boilermakers نباید مشکل زیادی برای میشیگان ایجاد کند، اما حتی در صورت ناراحتی، Wolverines شکست ناپذیر احتمالا مستحق حضور در پلی آف است.

نکته ای که در اینجا باید تماشا کرد این است که حمله میشیگان بدون فرار از بلیک کوروم چگونه به نظر می رسد. کاندیدای هایسمن پس از انجام عمل جراحی روی زانوی خود، ادامه فصل را از دست خواهد داد. خبر خوب برای ولورینز این است که دونوان ادواردز، که 216 یارد را در 22 حرکت در برابر ایالت اوهایو در حالی که کوروم از میدان خارج شده بود، دوید، جایگزینی بیش از توانایی است. به همین دلیل است که ریچارد جانسون می نویسد، اگرچه کوروم بخشی جدایی ناپذیر از حمله میشیگان است، “این چیزی نیست که شانس آن را در یک ده بزرگ یا قهرمانی ملی کاهش دهد.”

12 بزرگ: شماره 3 TCU در مقابل شماره 10 ایالت کانزاس (12 بعد از ظهر به وقت شرقی شنبه در ABC)

TCU ممکن است در اینجا کمی در خطر باشد. K-State یک تیم واقعا خوب است که در زمان مناسب قدم های خود را می زند. گربه‌های وحشی سه بازی آخر خود را با امتیازهای 47–27، 48–31 و 31–3 برده‌اند. قورباغه های شاخدار در SI Sportsbook تنها با 2.5 امتیاز مورد علاقه هستند.

سوال این است که اگر TCU این بازی را ببازد، کمیته چه خواهد کرد – به خصوص اگر بد ببازد. نکته منطقی این است که بگوییم، مانند جورجیا و میشیگان، TCU، با فصل معمولی شکست ناپذیرش، شایسته حضور در پلی آف است. اما TCU همان نام تجاری را که جورجیا و میشیگان دارند، ندارد. تصور سناریویی که در آن کمیته به رزومه ای از TCU نگاه می کند که عنوان کنفرانسی را از دست داده است و چندین پیروزی نزدیک را شامل می شود و تصمیم می گیرد که ایالت اوهایو با یک باخت یا آلاباما دو باخت سزاوار تر از جایگاه نهایی باشد، کار سختی نیست. این یک تحقیر است، اما آیا آن را از کمیته کنار می گذارید؟

Pac-12: شماره 4 USC در مقابل شماره 11 یوتا (8 بعد از ظهر به وقت شرقی امشب در فاکس)

این بهترین شانس برای برخی از هرج و مرج CFP است. تنها باخت USC در این فصل در یوتا در 15 اکتبر در یک بازی هیجانی 43–42 رخ داد که یوتس با دو بازی بعد از به ثمر رساندن یک تاچ داون در فاصله 48 ثانیه به بازی برنده شد. برخلاف سه تیم برتر، USC در صورت شکست دومین بازی خود در این فصل، احتمالاً از رقابت های پلی آف خارج خواهد شد.

شماره 5 ایالت اوهایو و شماره 6 آلاباما (نشسته در خانه)

اینجاست که همه چیز واقعاً عجیب می شود. اگر یکی از TCU یا USC از چهار رتبه اول خارج شود، چه کسی باید آنها را جایگزین کند؟ ممکن است بدیهی به نظر برسد که تیم شماره 5 (ایالت اوهایو) باید صعود کند، اما اگرچه باکییز و شماره 6 آلاباما هر دو فصل خود را به پایان رسانده اند، کمیته پلی آف متعهد نیست که باکیز 11-1 را در زمین مسابقه بگذارد. جزر و مد 10-2. رئیس کمیته بو کوریگان گفت: پس از اعلام رتبه بندی این هفته این امکان وجود دارد که آلاباما بتواند در رده بندی نهایی از ایالت اوهایو جلوتر باشد، حتی اگر هیچ یک از تیم ها این آخر هفته بازی نکنند. مسابقه پلی آف امسال شاید سرگرم کننده ترین مسابقه در تاریخ این فرمت بوده است و هنوز زمان برای هرج و مرج بیشتر وجود دارد.

بهترین Sports Illustrated

در حالی که مرحله حذفی جام جهانی فردا آغاز می شود، روزنامه دیلی کاور امروز، نوشته بن لیتلتون، نگاهی عمیق به ضربات پنالتی دارد:

من شروع به بررسی این موضوع کردم که آیا راه‌هایی برای بهبود شانس تیم در ضربات پنالتی وجود دارد یا خیر، و دو سال آینده را صرف سفر در جهان به دنبال کشف رمز و راز ضربه پنالتی عالی کردم. من با بازیکنانی صحبت کردم که پنالتی ها را به ثمر رسانده بودند و پنالتی های خود را از دست داده بودند. به بازیکنی از هر تیمی که در ضربات پنالتی انگلیس را شکست داده بود. با دروازه بانان و مربیان، پزشکان و روانشناسان صحبت کردم. حتی با گلف بازان، تنیس بازان، بازیکنان راگبی و مربیان گریدرون صحبت کردم که همگی به طور خاص برای لحظات پرفشار تمرین می کنند.

پت فورد می نویسد که بازی امشب قهرمانی Pac-12 نشان دهنده تولد دوباره کنفرانس پس از گذراندن سال ها به عنوان کم قدرت ترین لیگ Power 5 است. … تیتر داستان برایان استراوس از کنفرانس مطبوعاتی کریستین پولیسیچ، برای مدت طولانی مورد علاقه من است. … کوین سوینی پنج نکته از چالش ACC/Big Ten مردانه دارد.

گرگ برهالتر امیدوار است که پولیشیچ بتواند فردا مقابل هلند بازی کند. … آلمان پس از یک روز پر درام که در آن ژاپن نیز اسپانیا را شکست داد، از جام جهانی حذف شد. … پلیس در فلوریدا تلاش های متعددی برای اجرای حکم دستگیری آنتونیو براون انجام داد، اما تا لحظه نگارش این مقاله او در بازداشت نیست. … مک جونز یک طغیان حاشیه ای وحشیانه به خاطر بازی بازی وطن پرستان در باخت آنها به بیلز داشت. … در اینجا شانس و تطابق مسابقات SI Sportsbook’s Perfect 10 در هفته 13 فصل NFL آمده است.

پنج نفر برتر …

… چیزهایی که دیروز دیدم:

5. هدف بحث برانگیز ژاپن را به یک شانزدهم نهایی رساند و آلمان را از جام جهانی حذف کرد. (اینجاست چقدر نزدیک توپ برای بیرون رفتن بود.)

4. سریع ترین برنده بازی در وقت اضافه شما همیشه در NHL خواهید دید.

3. زنگ کوب دیاموند میلر برای بالا بردن مریلند بر فراز نوتردام در ساوث بند.

2. کیتلین کلارک سه تا از لوگو در طول انفجار 45 امتیازی او در برابر ایالت NC. (البته آیووا باز هم 94–81 شکست خورد.)

1. تبادل متنی گرگ بیشاپ با مرحوم گیلورد پری.

SIQ

پاتریک روی آخرین بازی خود را برای کانادایی ها در چنین روزی در سال 1995 انجام داد و خواستار معامله شد. در حین بازی پس از اینکه مربی او در میان هجوم شلیک ها از کشیدن او خودداری کرد. آن شب چه تیمی بود که روی 9 گل را روشن کرد؟

  • نهنگ ها
  • برگ های افرا
  • رنجرز
  • بالهای قرمز

SIQ دیروز: چه کسی شماره 1 میسوری را در بازی قهرمانی Big 12 در سال 2007 شکست داد؟

  • اوکلاهما
  • کانزاس
  • نبراسکا
  • ایالت اوکلاهما

پاسخ: اوکلاهما میتزو در آن سال دو بازی را باخت، هر دو به سونرز.

میسوری فصل را بدون رده‌بندی آغاز کرد، اما زمانی که اولین برد خود در فصل را با شکست دادن شماره 25 نبراسکا، 41–6 به دست آورد، در رده 17 قرار گرفت و به 5–0 ارتقا یافت. ببرها هفته بعد در جاده مقابل اوکلاهاما شکست خوردند، اما پنج برد متوالی را به دست آوردند، همه با حداقل دو تاچ داون، تا یک مسابقه را با کانزاس که پیامدهای قهرمانی ملی را به همراه داشت، رقم بزنند. شماره 3 Mizzou در مقابل شماره 2 کانزاس بیش از 80000 هوادار را به استادیوم Arrowhead در کانزاس سیتی جذب کرد. دومین جمعیت بزرگ در تاریخ ورزشگاه در آن زمان. آیا می توانید باور کنید که بزرگترین بازی فوتبال دانشگاهی در آن سال، میسوری مقابل کانزاس بود؟

میتزو در آن بازی، 36–28، پشت تلاش عالی چیس دانیل (40 از 49 پاس برای 361 یارد و سه تاچ داون) پیروز شد و وارد هفته قهرمانی کنفرانس شد و در رتبه 1 هم در نظرسنجی AP و هم در رتبه بندی BCS قرار گرفت. تنها کاری که تایگرز باید انجام می داد این بود که اوکلاهاما را شکست داده و یک ماه بعد برای قهرمانی ملی بازی می کردند. اما Sooners دوباره در صدر قرار گرفت و شماره 2 ویرجینیای غربی به طرز معروفی بازی Backyard Brawl را به پیت باخت و راه را برای LSU و ایالت اوهایو برای دیدار در Superdome باز کرد.

اطلاعات بیشتر SI را ببینیدآرشیو و تصاویر تاریخی در vault.si.com.

Sports Illustrated ممکن است برای برخی پیوندها به محصولات و خدمات در این وب سایت غرامت دریافت کند.





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=1883

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.