افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

لازم: مسابقه قبلی درس خوبی بود / رقیب آسانی در آسیا وجود ندارد – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 188170
لازم: مسابقه قبلی درس خوبی بود / رقیب آسانی در آسیا وجود ندارد – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر پیام الرشید قطر، در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال گفت: خدا را شکر مرحله گروهی را به سلامت پشت سر گذاشتیم. ناکامی هایی بود که انشاالله توانستیم مراحل بعدی را با کمترین خطا و بیشترین تمرکز انجام دهیم. دروازه بان تیم ملی در خصوص بازی با سوریه گفت: بازی آخر […]

به گزارش خبرنگار مهر پیام الرشید قطر، در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال گفت: خدا را شکر مرحله گروهی را به سلامت پشت سر گذاشتیم. ناکامی هایی بود که انشاالله توانستیم مراحل بعدی را با کمترین خطا و بیشترین تمرکز انجام دهیم.

دروازه بان تیم ملی در خصوص بازی با سوریه گفت: بازی آخر می تواند درس بسیار خوبی برای ما باشد. شما دیدید که تیم های غیرمنتظره چگونه مقابل قدرت های آسیایی کار کردند. سوریه تیم بسیار خوبی است که به سختی گل می زند. او یک گل بیشتر نمی زند. می دانیم که او با سازمان بازی می کند و دفاع می کند. او یک چشم به ضد حملات دارد. از تمام تمرکز خود برای انجام کمترین خطا استفاده کنیم.

وی در خصوص همدلی در بین اعضای تیم گفت: دوستی و همدلی در گذشته وجود داشت، اکنون بیشتر و بیشتر شده است. این را می توان در داخل و خارج از زمین مشاهده کرد. خدا را شکر می کنیم زیرا تیمی متحد داریم. انشاالله این عدد به ما کمک می کند قدم به قدم و بازی به بازی خیلی خوب پیش برویم.

و افزود: همه می دانیم که در این جام نه بازی ساده و نه تیم کوچک وجود دارد. همه تیم ها با قدرت و انگیزه مضاعف به مسابقات می آیند. ما نباید حریف خود را دست کم بگیریم. ما از تمام توان و انرژی خود برای این بازی استفاده می کنیم.

حضرت درباره حضور خانواده بازیکنان در قطر گفت: در مسابقات طولانی مدت دوری و دلتنگی از خانواده وجود دارد اما این هم جزو کار ماست. انشاالله در مراحل بالاتر، بچه ها ترتیبی می دهند که خانواده هایشان بیایند و از نزدیک شاهد درخشش آنها باشند، اما این هم بخشی از سختی کار ماست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=188170

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.