افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

سبک زندگی ایرانی و اسلامی شهدا باید در جامعه ترویج شود.

  • کد خبر : 188146
سبک زندگی ایرانی و اسلامی شهدا باید در جامعه ترویج شود.

فرمانده سپاه تهران گفت: امروز اگر شاهد سربلندی، آرامش، آسایش و عزت در جامعه هستیم و در مولفه های قدرت برتری داریم به برکت زحمات و جانفشانی های شهدایمان است. سردار حسن حسن زاده در پیش خطبه های نماز جمعه تهران با بیان اینکه تهران امروز پایتخت جهان اسلام با 24 هزار شهید […]



فرمانده سپاه تهران گفت: امروز اگر شاهد سربلندی، آرامش، آسایش و عزت در جامعه هستیم و در مولفه های قدرت برتری داریم به برکت زحمات و جانفشانی های شهدایمان است.






سردار حسن زاده: سبک زندگی ایرانی و اسلامی شهدا باید در جامعه ترویج شود


سردار حسن حسن زاده در پیش خطبه های نماز جمعه تهران با بیان اینکه تهران امروز پایتخت جهان اسلام با 24 هزار شهید از اقشار مختلف است، اظهار داشت: رئیس جمهور، نخست وزیر، وزیر، نماینده مجلس، دانشگاه شهید داریم. . معلمان، دانش آموزان و دانش آموزان در تهران و ما به شهر تهران با این تعداد شهید افتخار می کنیم.

وی افزود: کنگره شهدا با هدف زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا که به فرموده رهبری کمتر از شهادت نیست. یاد و خاطره شهدا به معنای ادامه حرکت جهادی و فرهنگ شهادت و ایثار و مبارزه و مقاومت است. همه باید برای زنده نگه داشتن یاد و فرهنگ شهدا تلاش کنیم.

فرمانده سپاه تهران تاکید کرد: امروز اگر شاهد سربلندی، آرامش، آسایش و عزت در جامعه هستیم و در مولفه های قدرت برتری داریم، به برکت همت و جانفشانی شهدایمان است. سبک زندگی اسلامی ایرانی و ما باید به ترویج آن در جامعه کمک کنیم. پایداری این مولفه ها مرهون نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت و پایداری است.

حسن زاده ادامه داد: طی دو سال گذشته یادواره شهدای پایتخت در قالب برنامه کنگره برگزار شد، فرصت دیدار با خانواده شهدا را داشتیم، کتاب های زیادی درباره زندگی شهدا منتشر شد و در مجموع 200 کتاب فرهنگی و آثار رسانه ای در این منطقه توزیع شده است. سمفونی «ساحت حماسه» یکی از آخرین اقدامات فرهنگی در حوزه بزرگداشت شهید است.

وی یادآور شد: برای چند روز آینده نیز برنامه هایی داریم که از جمله آنها می توان به یادواره شهدای ادیان توحیدی، یادواره شهدای دانش آموز و یادواره شهدای دانش آموز اشاره کرد. همچنین مراسم اصلی گرامیداشت 24 هزار شهید پایتخت در 11 بهمن در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود./ایسنا