افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
4

سبک بوهمی و جذاب آزاده زارعی; از بازیگری تا مدلینگ، سیندرلا برای خودش!

  • کد خبر : 18813
سبک بوهمی و جذاب آزاده زارعی;  از بازیگری تا مدلینگ، سیندرلا برای خودش!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز آزاده زارعی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 19 خرداد 1368 و اصالتا اصفهانی است. وی فارغ التحصیل کارگردانی سینما از دانشگاه فرهنگ و هنر تهران و همچنین منشی صحنه چندین فیلم بوده است. آزاده زارعی با بازی در سریال آوای باران در سال 1392 به […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز آزاده زارعی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 19 خرداد 1368 و اصالتا اصفهانی است. وی فارغ التحصیل کارگردانی سینما از دانشگاه فرهنگ و هنر تهران و همچنین منشی صحنه چندین فیلم بوده است. آزاده زارعی با بازی در سریال آوای باران در سال 1392 به کارگردانی حسین سهیلی زاده توانست در نقش باران بدرخشد. البته او قبل از سریال آوای باران در نمایش دیگری نیز نقش مکمل را داشت اما موفقیت چشمگیری کسب نکرده بود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید آزاده زارعی بعد از بازی آوای باران به سیندرلای ایران معروف شد! البته اگر بخواهیم دلیل محبوبیت این روزها این بازیگر زن را توضیح دهیم، باید بگوییم که او اخیراً با سبک های خلاقانه اش شناخته شده است. آزاده زارعی یکی از سلبریتی هایی است که معمولا برای انتخاب لباس هایش به سبک بوهمیایی تکیه می کند و می توان گفت زندگی آزاد یا نامتعارف را به زندگی در قاب ترجیح می دهد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید آزاده زارعی در هنر قلم زنی مس، نقره، برنج و طلا نیز تجربه دارد که آن را از پدرش آموخته است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از جذاب ترین استایل های آزاده زارعی آشنا شوید.

آزاده زارعی

سبک خاص آزاده زارعی در جشن حافظ; فرقی نمی‌کند که تند باشد یا بوهو، او همه چیز را می‌داند!

همانطور که در قسمت های قبل اشاره کردیم، آزاده زارعی یکی از بازیگران خلاقی است که اغلب به سبک بوهمیایی لباس می پوشد. البته او در برخی مراسم و جشن ها با استایل های مختلف ظاهر شده است تا نشان دهد فرقی نمی کند لباس های بوهمی بپوشد یا آوانگارد، باز هم می تواند بدرخشد و تصمیمات درستی بگیرد. همانطور که از تصاویر زیر مشاهده می کنید، شاهد مانتویی خاص و زیبا با شلوار سفید و اکسسوری های مشکی هستیم که می توان گفت انتخاب های زیبا و هوشمندانه ای هستند.

آزاده زارعی

آزاده زارعی

سبک های خلاقانه آزاده زارعی; او بهتر از همان کولی ها لباس بوهمی می پوشد

کلمه بوهمی در زبان فرانسوی نیز به معنای کولی است که برای اولین بار در قرن نوزدهم در زبان فرانسوی ظاهر شد و پس از چند سال بوهو به یک سبک زندگی خاص تبدیل شد. امروزه بوهمی ها در اروپا افرادی هستند که سبک زندگی نامتعارفی با سایر افراد جامعه دارند و بیشتر این افراد هنرمندان، نویسندگان، روزنامه نگاران، موسیقی دانان و بازیگرانی هستند که به سفر و ماجراجویی علاقه دارند. آزاده زارعی یکی از آن بازیگران زن ایرانی است که چه در روزهای مهم زندگی اش مانند روز تولدش و چه در سفرهای داخل و خارج از کشور، برای انتخاب لباس به خوبی به سبک بوهمیایی متکی است.

آزاده زارعی

آزاده زارعی

آزاده زارعی در چهل و یکمین جشنواره فجر بوهو ماند

جلیقه که لباس اصلی این سبک زارعی است، یکی از لباس هایی است که ناخودآگاه استایل شما را به سبکی بوهمی و آزاد تبدیل می کند. برای توضیح بیشتر بهتر است بدانید که بوهمین در واقع نوعی استایل غیر رسمی و بدون محدودیت است که از ویژگی های آن می توان به استفاده از لباس های گشاد، آزاد و راحت، پارچه های طرح دار، توری، گل و رنگ اشاره کرد. فلسفه سبک بوهو بر اساس احترام به طبیعت و محیط زیست است و لباس های این سبک معمولا با الیاف طبیعی ساخته می شوند.

آزاده زارعی

به نظر شما کاربران شایانوز چه نکات دیگری در تیپ و سبک آزاده زارعی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر دوست دارید مانند یک بازیگر لباس بپوشید و خوش تیپ باشید، صفحه استایل سلبریتی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18813

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.