افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

اسمارتک نیوز » پیش بینی می کنم پرسپولیس مربی جدیدی پیدا کند

  • کد خبر : 188081
اسمارتک نیوز » پیش بینی می کنم پرسپولیس مربی جدیدی پیدا کند

به گزارش گروه ورزش. اسمارتک نیوزتیم ملی فوتبال عمان با هدایت برونکو نتوانست عملکرد خوبی در جام ملت های آسیا داشته باشد و جواز صعود به دور بعدی این رقابت ها را به دست آورد. برانکو در گفت و گو با خبرنگار الریاضیه ابوظبی درباره عملکرد تیمش گفت: در عمان روزهای خوبی داشتم. چهار سال […]

به گزارش گروه ورزش. اسمارتک نیوزتیم ملی فوتبال عمان با هدایت برونکو نتوانست عملکرد خوبی در جام ملت های آسیا داشته باشد و جواز صعود به دور بعدی این رقابت ها را به دست آورد.

برانکو در گفت و گو با خبرنگار الریاضیه ابوظبی درباره عملکرد تیمش گفت: در عمان روزهای خوبی داشتم. چهار سال در عمان بودم و نتایج تیم خوب بود و شاهد پیشرفت در تیم بودیم.

چه کسی را باید مقصر شکست عمان دانست؟ گفت: نمی توان گفت مقصر اصلی کیست. یک تیم چه زمانی می برد و چه می بازد یک تیم است و همه بازیکنان و کادر فنی در هر دو موقعیت مسئول هستند. در جام ملت های آسیا عملکرد خوبی داشتیم و دیده شد که در دیدار گذشته موقعیت های زیادی ایجاد کردیم و با اشتباه دروازه مان باز شد. از همه بازیکنان تشکر می کنم. عمان بازیکنان خوب، سخت کوش و جنگنده ای دارد اما به نظر من ضعیف ترین لیگ آسیا را در اختیار دارد و این دلیل اصلی ناکامی بود.

برانکو درباره قطع همکاری با فدراسیون فوتبال عمان و اینکه آیا او از قطع همکاری مطلع شده است یا خیر. وی بیان کرد: موضوع تمدید قرارداد باید قبل از جام ملت های آسیا بررسی شود که این اتفاق نیفتاد و ما هم برای قطع همکاری به توافق رسیدیم اما بعد از بازی با قرقیزستان چیزی به من نگفتند و این نشان نمی دهد. من تعجب کردم من

وی درباره دیدار با پرسپولیس گفت: دیدار دوستانه ای بود. 10 سال در ایران چه در تیم ملی و چه در پرسپولیس کار کرده ام و خاطرات خوبی از ایران دارم. من دوستان زیادی در ایران دارم و در این کشور به نتایج خوبی رسیده ام. من یک جلسه دوستانه با باشگاه پرسپولیس داشتم و آنها دوستان من بودند. سوالاتی بود که پاسخ داده شد. به آنها گفتم الان نمی توانم در مورد پیشنهاد آنها صحبت کنم چون اولویت من جام ملت های آسیا است و بعد در مورد پیشنهاد دیگری صحبت خواهم کرد.

برانکو در پاسخ به این سوال خبرنگار که حالا که جام ملت های آسیا برای او و عمان تمام شده به پرسپولیس می رود؟ او پاسخ داد: سوال سختی است اما از آنها تشکر کردم و امیدوارم مربی جدیدی پیدا کنند. از دریافت پیشنهادات خوشحالم و این نشان می دهد که خوب کار کرده ام.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=188081

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.