افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

انواع مدل های شلوار گشاد برای کسانی از شما که فکر می کنید لاغری به شما نمی آید/شما آنها را دوست دارید

  • کد خبر : 188050
انواع مدل های شلوار گشاد برای کسانی از شما که فکر می کنید لاغری به شما نمی آید/شما آنها را دوست دارید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز – خوب می توان گفت خدا را شکر زمانه ای که خانم های جوان ما فقط متوجه شلوارهای تنگ می شدند و همه شلوار لوله ای می پوشیدند گذشته است و بس! البته نمی توان به این موضوع ایراد گرفت چون به صنعت مد برمی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز – خوب می توان گفت خدا را شکر زمانه ای که خانم های جوان ما فقط متوجه شلوارهای تنگ می شدند و همه شلوار لوله ای می پوشیدند گذشته است و بس! البته نمی توان به این موضوع ایراد گرفت چون به صنعت مد برمی گردد و در هر جامعه ای افراد زیادی هستند که مد را دنبال می کنند و می خواهند روند روز را دنبال کنند. خب این در ایران ما هم صدق می کند و آنچه مد حکم می کند در استایل ها دیده می شود!

اما بیایید جلو برویم و به اصل داستانمان که در مورد شلوار است برسیم. خب آن زمان همه شلوار لوله ای می پوشیدند و الان می بینیم که از شلوارهایی در هر سایز و مدلی استفاده می شود. به عنوان مثال شلوار کیف یکی از پرطرفدارترین مدل های شلوار در دو سه سال اخیر است که به دلیل گشاد بودن، بسیار زیبا بودن و ترکیب با انواع مدل ها، راحتی بالایی دارد. شما می گویید نه بنابراین، مقاله ما را دنبال کنید تا ببینید چه کاری می توان انجام داد!

مانتو کوتاه، شلوار گشاد، نخی.

خب قطعا یکی از جذاب ترین ترکیب های سبک برای شلوار کیف استفاده از مانتو کوتاه است که می تواند در این هوای سرد زمستانی بسیار زیبا به نظر برسد و شما را گرم نگه دارد. دوستی در دانشگاه داشتم که آماده بود از سرما یخ بزند، اما زیبا باشد! قطعا اینجوری خوب نیست و زیبایی به هر قیمتی جالب نیست.

اما در این تیپ، طبق معمول، مانتو و شلوار گشاد می پوشید و استایل و راحتی خاصی به شما می دهد.

تحت عنوان

اگر یک دختر لاغر این را دوست دارد، آن را با شلوار گشاد ست کنید.

خب امسال ست های بافتنی پیراهن و شلوار خیلی خیلی مد شده اند و این دقیقا همان جادوی دنیای مد است که در یک فصل چیزی را جسورانه می کند، انگار این لباس سال ها طرفداران خاص خودش را دارد.

انتخاب یک ست جذاب شلوار و پیراهن گشاد با کدام کت به نظر می رسد؟ قطعا پفک یکی از پیشنهادهای فوق العاده برای تکمیل این استایل است که می تواند ظاهری آراسته، جوان پسند و مدرن را برای شما ایجاد کند. پس اصلا از پافر غافل نشوید، او بسیار بامزه و یک رنگ فرانسوی کامل برای او است. فراموش نکنید که در این ترکیب می توانید چکمه هم بپوشید و نخی لازم نیست!

تحت عنوان

مانتو بلند بلند با شلوار نخی گشاد.

شاید فکر کنید که شلوارهای گشاد به دلیل جادار بودنشان به سادگی کت و کت کوتاه هستند و همین باعث می شود بامزه شوند! اگرچه می توانید این شلوار را فقط با یک کت بلند بلند امتحان کنید، اما در آن زمان است که نه تنها آنها را کنار نمی گذارید، بلکه به استایل مورد علاقه شما تبدیل می شود. اما دقت کنید که مانتو و شلوار در یک طیف رنگی باشد تا در ایده آل ترین حالت خود قرار گیرد.

تحت عنوان

این بار آن را با ژاکت و شلوار ترکیب کنید.

اما می توان گفت که تا به حال همه چیز شلوار گشاد بافته شده است و ما پاسخ خواهیم داد که اتفاقا شلوار جین گشاد نیز طرفداران زیادی دارد که نمی دانند چه لباس و چه رنگی را با شلوار آبی خود ترکیب کنند تا زیبا به نظر برسند. داراد

بهتر است بگوییم که شلوارهای گشاد آبی کم رنگ به دلیل رنگ منحصر به فردشان با اکثر استایل ها همخوانی دارند، اما آنهایی که از نظر استایل و مدل مشخص هستند را می توان به راحتی با اجناس مانند کاپشن و نخی ترکیب کرد و ظاهری متنوع و کژوال را ایجاد کرد. شما. .

تحت عنوان

آیا می خواهید به ماهون بروید؟ شلوار و چکمه های گشاد بپوشید.

داچن قطعا یکی از عناصری است که برنده محسوب می شود. زیرا این آیتم جذاب می تواند برای شما یک تیپ زنانه و همچنین یک تیپ مهمانی شیک و مناسب باشد. اگر به یک قرار ملاقات در یک رستوران شیک دعوت شده اید، متفاوت باشید و مانند بسیاری از زنانی نباشید که چکمه های بلند می پوشند تا زیبا به نظر برسید. شما می توانید با یک ست شلوار بافتنی رنگی و کیف و البته کمربند که استایل شما را رسمی تر می کند در کنار حیوانات نخی و عروسکی، زیباترین دختر رستوران باشید.

آن را امتحان کنید، قول می دهیم پشیمان نخواهید شد.

تحت عنوان



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=188050

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.