افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

آیا انبار خون بازار شما اینقدر پر است؟ / با این 6 ایده، شگفت انگیز است

  • کد خبر : 187956
آیا انبار خون بازار شما اینقدر پر است؟  / با این 6 ایده، شگفت انگیز است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خوب، هر خانه ای یک انباری دارد. اما در بعضی از خانه ها حتی داخل خانه انباری وجود دارد و خانم های خانه دار معمولاً چیزهای زیادی دارند مانند بشقاب های یکبار مصرف اگر زیاد باشد یا مثلاً غذای خشک و چیزی شبیه کیسه های […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خوب، هر خانه ای یک انباری دارد. اما در بعضی از خانه ها حتی داخل خانه انباری وجود دارد و خانم های خانه دار معمولاً چیزهای زیادی دارند مانند بشقاب های یکبار مصرف اگر زیاد باشد یا مثلاً غذای خشک و چیزی شبیه کیسه های برنج با ماکارونی و کنسرو. ماهی تن و بسته بندی، ماکارونی فروشگاه و غیره. البته شاید صاحب خانه بخواهد چیزی در این قسمت از خانه بگذارد که قطعا به مکانی پر رفت و آمد تبدیل می شود.

بیشتر انبارها فضایی نامرتب و نامرتب هستند که به ندرت وقت داریم به آن برسیم و تمیز کنیم. ما اغلب چیزهایی را اینجا قرار می دهیم که از آنها استفاده نمی کنیم و آن وقت است که این اتاق دیگر قابل تحمل نیست. اما چگونه می توان از این امر جلوگیری کرد تا انبار جان تبدیل به یک سیاهچاله درهم نشود؟ اگر شما هم این سوال را دارید، ادامه مقاله را که مختص مشکل شماست، حتما بخوانید.

1- منطقه ای شدن بهترین ایده است

تقسیم همیشه پاسخی برای فشرده سازی است. برای ذخیره سازی، منطقه بندی برای قرار دادن چندین لوازم خانگی می تواند به سازماندهی و زیبایی هر چه بیشتر فضای شما کمک کند. در واقع اگر برای هر چیزی مکان مشخصی داشته باشید، به شما کمک می کند تا آن را به راحتی و سریع پیدا کنید و دسترسی آسان خواهد بود. از طرفی از کار شدید و هرج و مرج دوری کرده اید. به عنوان مثال، اقلامی را که فکر می کنید بسیار ضروری هستند و سالی یک بار در پشت انبار در دسترس قرار دهید.

2- کابینت یکپارچه کارت را آسان می کند

در اتاق هایی با فضای محدود یا فضاهای چند منظوره، استفاده از کمدهای یکپارچه راه حل مناسبی برای به حداکثر رساندن فضا و دادن ظاهری یکپارچه و منسجم به فضا است. کابینت های سفارشی که طول یا ارتفاع دیوار را افزایش می دهند فضای ذخیره سازی قابل توجهی را در اختیار شما قرار می دهند. قبل از نصب کابینت، فضا و نیازهای ذخیره سازی خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر به مکانی اختصاصی برای قرار دادن میز اتو نیاز دارید، باید از مبلمانی با فضای مناسب استفاده کنید. درک نیازهای ذخیره سازی به شما کمک می کند تا راه حل های ذخیره سازی بهتری پیدا کنید.

3- از فضای عمودی و شناور حداکثر استفاده را ببرید و معجزه را مشاهده کنید

راه خوب و مفید دیگر می تواند استفاده صحیح از فضای عمودی باشد که اقدامی برای به حداکثر رساندن فضای ذخیره سازی بدون استفاده از کف است. شما می توانید با نصب قفسه های شناور و انواع کابینت بر روی دیوار انبار خود از فضای عمودی برای نگهداری لوازم استفاده خوبی داشته باشید.

2E1B38E7-E43C-40B9-A7DE-20BCD612F9D5

4- برچسب زدن را فراموش نکنید

اگر از آن دسته خانم هایی هستید که می خواهید از یک سری جعبه های مشابه برای نگهداری وسایل استفاده کنید، فراموش نکنید که با برچسب زدن روی هر جعبه به راحتی می توانید آنها را پیدا کنید و نیازی نیست هر بار به دنبال اقلام بگردید. نظر. یا مثلا می توانید از کادرهای رنگی مختلف استفاده کنید و هر کدام را به یک موضوع اختصاص دهید.

5- ذخیره سازی انعطاف پذیر می تواند به شما کمک کند

یکی از راه‌های جذاب برای نگهداری لباس‌هایی که نیاز به تعویض دارند، استفاده از قفسه‌های انعطاف‌پذیر است که برای مثال می‌تواند برای نگهداری لباس‌ها و پارچه‌های حجیم مناسب باشد. گنجاندن کشوها در پشت درهای کابینت می تواند به سازماندهی و استفاده بهتر از فضای ذخیره سازی کمک کند.

dd6b1621-4b08-4b52-88f9-a0b60e89816d-2020-1013_sponsored_LG_fridge_article-hero_3x2_rocky-luten_012

6- مقالات را به صورت سیستمی سفارش دهید

فراموش نکنید که اقلامی را که کمتر استفاده می کنید، در بالای یا پایین اقلام مورد نیاز خود قرار دهید تا مانعی برای آنها ایجاد نشود. از طرفی می‌توانید از سطل‌ها یا سبدهای شفاف برای نظم‌دهی و دسترسی راحت‌تر به اقلام کوچک‌تر استفاده کنید و در صورت نگهداری مواد غذایی، جایگاه ویژه‌ای به آن‌ها بدهید. به این ترتیب هیچ چیزی آسیب نمی بیند و فضا به هم نمی خورد.

8de6c5bc-9b59-41bc-b6d6-a7dff0000cd4



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=187956

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.