افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

چه رنگی با لباس خاکستری می آید؟

  • کد خبر : 187939
چه رنگی با لباس خاکستری می آید؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- امروزه تنوع استایل ها بسیار زیاد شده است و هیچکس نیست که همه جا لباس های یکسان بپوشد و با آن همراه شود و البته مردم نیز اطلاعات زیادی در مورد استایل و نحوه ست کردن لباس دارند. در طول زمان. و یه جورایی اون […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- امروزه تنوع استایل ها بسیار زیاد شده است و هیچکس نیست که همه جا لباس های یکسان بپوشد و با آن همراه شود و البته مردم نیز اطلاعات زیادی در مورد استایل و نحوه ست کردن لباس دارند. در طول زمان. و یه جورایی اون دوران گذشته که فقط با ذوق میرفتن چون امروزه اصول مدل دادن به موها رو هم باید در نظر گرفت مثلا اگه بدن چاق و چاقی دارید این فصل باید نگاه کنید برای لباس های زمستانی برای افراد چاق، نه به این دلیل که فقط یک لباس را دوست دارید، این کار را انجام دهید، یعنی باید بدانید که کدام لباس با هیکل و چربی بدن شما سازگار است و شما را متعادل نشان می دهد.

پس اولاً مهم است که از هیکل و ویژگی های اندام خود آگاه باشید و دوم اینکه چگونه ترکیب کنید، مثلاً بدانید چه شلواری را با بارانی بپوشید، یعنی اگر نمی دانید بارانی انتخاب کرده اید با شلواری که دارید همخوانی دارد، چه داشته باشید چه نداشته باشید، نمی توانید لباس استایل خوبی داشته باشید، پس بهتر است هنگام خرید لباس جدید به لباس هایی که دارید توجه کنید. بنابراین می توانید آن را با حداقل دو لباس خود ترکیب کنید تا بتوانید در استایل خود تنوع داشته باشید، آن را داشته باشید و آن را تکرار نکنید. حال در همین راستا و برای هماهنگی بهتر با لباس هایتان، می خواهیم با شما در مورد چه رنگی با لباس طوسی صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

خاکستری و نارنجی از غذاهای اصلی زنان سانتال هستند

اولین پیشنهاد ما برای ترکیب لباس طوسی این است که تکه های نارنجی را در کناره انتخاب کنید، زیرا نارنجی یکی از رنگ های مکمل خاکستری است و از آنجایی که خاکستری رنگی خنثی است، می توانید با یک رنگ آن را شاد جلوه دهید. در کنار هم، یک مجموعه سبک جذاب ایجاد کرد، به عنوان مثال، اگر کت یا کت خاکستری دارید، می توانید یک شال و کیف نارنجی را برای قرار دادن در کنار آنها انتخاب کنید، یا اگر نقشی دارید. شما خاکستری را انتخاب کردید، یک باندانا خاکستری. یا عمامه می تواند استایل شما را خاص کند. بنابراین، فقط این دو رنگ را در کنار هم امتحان کنید تا بدون شک بهترین گزینه های شما باشند.

چه رنگی با لباس خاکستری می آید؟

رنگ خاکستری در کنار سبز یا بنفش می تواند استایل شما را نجیب و ظریف کند.

اگر به دنبال خلق معجزه هستید، حتی زمانی که لباس اصلی تان خاکستری است، توصیه ما این است که رنگ های سبز یا بنفش را انتخاب کنید تا بدون شک ستاره ای شوید که استایلش مانند سوپراستارها می درخشد، تحت تاثیر قرار می دهد و می تواند هرکسی را به تحسین وادار کند. زیرا این دو رنگ از رنگ های سلطنتی محسوب می شوند و در کنار خاکستری که خنثی است می توانند استایل شما را فوق العاده جذاب و مجلل جلوه دهند.

اگرچه می توانید سایه های مختلف سبز را با خاکستری ترکیب کنید، از سبز زیتونی گرفته تا سبز لیمویی و زمردی، زیرا همه آنها با خاکستری دیده می شوند، البته اگر می خواهید استایل شما مجلل به نظر برسد، به سراغ رنگ خاکستری بروید. به دنبال یک قطعه سبز زمردی باشید که بتوانید آن را حتی زمانی که لباس خاکستری پوشیده اید اکسسوری کنید و زیبا به نظر برسید.

خاکستری

چه رنگی با لباس خاکستری می آید؟

با انتخاب رنگ زرد در کنار خاکستری، سبک روشن خود را ایجاد کنید

زرد را می توان رنگی جذاب و پرانرژی در چرخه رنگ دانست که با استفاده از آن در هر سبکی جذابیت دو چندانی ایجاد می شود و سبک ساده می شود و پویایی و درخشندگی خاصی پیدا می کند که به ندرت یافت می شود اما مهم است. شما آن را می پوشید، مثلاً اگر لباس خاکستری دارید، می توانید از رنگ زرد برای ایجاد نقطه کانونی در استایل استفاده کنید، البته برای این منظور نباید از این رنگ مثلاً روسری سوء استفاده کنید. یا کیفی مثل این اگر بقیه لباس ها همگی خاکستری یا نزدیک به آن باشند رنگ کافی است.

چه رنگی با لباس خاکستری می آید؟

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=187939

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.