افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

ببینید: دربی تا به حال چنین شرایطی نداشته است/ پرسپولیس و استقلال به برد نیاز دارند

  • کد خبر : 18793

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت که پرسپولیس و استقلال جزو گزینه های نهایی قهرمانی هستند و نیاز به پیروزی در این دیدار دارند. محسن بنگر در گفت وگو با تسنیم، درباره دربی تهران و تقابل دو مدعی جدی قهرمانی اظهار داشت: در سال های اخیر تا به حال اتفاق نیفتاده بود که دو تیم […]

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت که پرسپولیس و استقلال جزو گزینه های نهایی قهرمانی هستند و نیاز به پیروزی در این دیدار دارند.

محسن بنگر در گفت وگو با تسنیم، درباره دربی تهران و تقابل دو مدعی جدی قهرمانی اظهار داشت: در سال های اخیر تا به حال اتفاق نیفتاده بود که دو تیم در این وضعیت یکسان باشند. پرسپولیس و استقلال از شانس های نهایی قهرمانی هستند و نیاز به پیروزی در این دیدار دارند. در واقع تساوی در این بازی برای هیچ کدام از تیم ها خوب نیست و در صورت از دست دادن یک امتیاز ضرر زیادی می کنند.

وی در مورد اینکه کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد، تصریح کرد: در فوتبال نمی توان چیزی را پیش بینی کرد و هر کدام از دو تیم ویژگی های خاص خود را دارند. امیدوارم شاهد یک بازی جذاب و تماشاگر پسند باشیم و پرسپولیس برنده از زمین خارج شود.

بنگر در این خصوص با تاکید بر اینکه خیلی ها سپاهان را شانس اول قهرمانی می دانند خاطرنشان کرد: به هر حال سپاهان تیم بسیار باکیفیتی است و با توجه به قرار گرفتن در بالای جدول شانس بالایی برای قهرمانی دارد. البته پیش بینی دقیق بسیار سخت است و در نهایت تیمی که کمترین اشتباه را مرتکب شود قهرمان می شود.

بنگر در واکنش به اینکه یحیی گل محمدی در صورت قهرمانی پرسپولیس از این تیم جدا می شود، گفت: یکی از دلایل موفقیت پرسپولیس ثبات کادر فنی بود. وجود یحیی گل محمدی برای پرسپولیس مایه خیر و برکت است و دلیلی برای رفتن این سرمربی وجود ندارد. به نظرم گل محمدی بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس است و مدیران این باشگاه باید مدت زیادی در کنار این سرمربی بمانند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18793

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.