افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

صابون ابرو را در خانه با چیزی که از قبل می دانید، بهتر از بازار بسازید/ برای آن پول خرج نکنید

  • کد خبر : 187913
صابون ابرو را در خانه با چیزی که از قبل می دانید، بهتر از بازار بسازید/ برای آن پول خرج نکنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- هر روز که چشمان خود را باز می کنید، یک تکنیک زیبایی و زیبایی جدید از راه می رسد و این تکنیک ها با روش های زیبایی رقابت می کند، زیرا بسیاری از افراد برای زیباتر شدن ترجیح می دهند به روش های تهاجمی مانند […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- هر روز که چشمان خود را باز می کنید، یک تکنیک زیبایی و زیبایی جدید از راه می رسد و این تکنیک ها با روش های زیبایی رقابت می کند، زیرا بسیاری از افراد برای زیباتر شدن ترجیح می دهند به روش های تهاجمی مانند جراحی و تزریق ژل، پرکردن و … متوسل شوند. روز به روز تقاضا برای این مدل زیبایی بیشتر می شود، به عنوان مثال برخی از افراد ترجیح می دهند لب های خود را با ژل هایلایت کنند و در این بین برخی دیگر ترجیح می دهند یاد بگیرند که چگونه با رژ لب های خود را بزرگتر نشان دهیم. هر دو طرف در انتخاب آزاد هستند، اما واضح است که روش دوم بسیار راحت تر و البته کم هزینه تر است و هیچ ریسکی ندارد.

بنابراین این ما هستیم که انتخاب می کنیم چه روشی را انتخاب کنیم، مثلاً امروزه افراد کمی هستند که ناخن های خود را کاشت نکرده باشند، اما چرا ما نمی آییم تا راه های رشد سریع ناخن روی ناخن های خود را به صورت طبیعی یاد بگیریم؟ ما قصد داریم لاک بزنیم زیرا از قبل می دانید که کاشت باعث می شود کمتر به زیر ناخن ها توجه شود که می تواند منبع آلودگی باشد و به همین دلیل برای زیباتر شدن با روش های آسان تر بهتر است هر مسیری را دنبال کنید. موضوع مقاله امروز به خصوص نحوه درست کردن صابون ابرو است که برای کسانی که مشکل ریزش ابرو دارند و البته قصد بالا بردن شقیقه های خود را ندارند خوب است بنابراین ابروهای خود را از حالتی بسیار طبیعی و زیبا بالا می برند. با یک صابون ابرو خانگی، پس اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید، با ما همراه باشید.

ساخت صابون ابرو با صابون گلیسیرین

صابون گلیسیرین باعث آبرسانی و حفظ رطوبت پوست می شود که باعث تقویت ریشه ابروها می شود، به همین دلیل از صابون گلیسیرین در تعدادی از صابون های ابرو ساخته شده و موجود در بازار استفاده می شود که می توانند کیفیت آن را تا حد زیادی بهبود بخشند. لیفت ابرو شما را بالا می برد و ماندگاری و ماندگاری خوبی روی ابروهای شما دارد. شما به راحتی می توانید با این ماده صابون ابروی خود را با کمترین هزینه بسازید، برای این کار به مواد زیر نیاز دارید:

  • اب
  • صابون گلیسیرین

طرز تهیه صابون ابرو

روش انجام: برای تهیه صابون خانگی ابرو با صابون گلیسیرین ابتدا باید صابون گلیسیرین جلوی خود را با کمک چاقو به ورقه های نازک بریزید و در ظرفی بریزید.

حالا مقدار کمی آب به صابون اضافه کنید و در مایکروویو قرار دهید تا گلیسیرین خیلی خوب ذوب شود و پس از بیرون آوردن و سپس بسته شدن و سفت شدن می توانید از آن به عنوان صابون ابرو استفاده کنید.

نکته دیگری که ممکن است برای شما جالب باشد این است که می توانید برای تقویت ابروهای خود کمی روغن درخت چای به این مخلوط اضافه کنید زیرا این روغن مانع مرطوبی برای موهای ابرو شما ایجاد می کند که باعث رشد و تقویت ابروهای شما و تضمین سلامتی آنها می شود. از فولیکول های شما

طرز تهیه صابون ابرو

صابون ابرو را با وازلین درست کنید

خب ما به شما می گوییم که در این مقاله قصد داریم از همه چیز در خانه برای تهیه صابون ابرو استفاده کنیم، اولی صابون گلیسیرین و دومی وازلین است که در همه خانه ها یافت می شود و قابل استفاده است. یکی از بهترین و موثرترین محصولات برای تقویت و رشد ابروها به شمار می رود که در قدیم استفاده زیادی از آن می شد، هرچند اکنون ممکن است کمتر استفاده شود، اما اگر دقت کنید، افراد مسن بدون مراقبت از پوست که بسیاری از ما این روزها را داشته باشد آنها بسیار نرمتر از ما هستند، بنابراین وقت آن است که به شکل آنها نگاهی بیندازیم.

در مورد مفید بودن وازلین برای ابروها باید بگوییم که این ماده به دلیل وجود ویتامین های A و E است که می توان آنها را از ضروری ترین ویتامین ها برای تقویت و رشد ابروها دانست که در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود. . . پس در استفاده از وازلین برای تهیه صابون ابرو لحظه ای تردید نکنید زیرا ابروهای شما را بلند و تقویت می کند.

طرز تهیه صابون ابرو

روش ساخت: برای تهیه صابون ابرو وازلین خانگی به سایه پودری نیاز دارید، پس سایه ای را که به دلایلی مثل رنگش دوست ندارید یا می شکند و … دیگر استفاده نمی کنید بردارید و از آن استفاده کنید. آن را با وازلین مخلوط کنید و به راحتی. صابون ابرو خودت درست کن

طرز تهیه صابون ابرو

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=187913

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.