افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
5

علیپور: سرمربی پرسپولیس با من مذاکره کرد/ باشگاه ژیلوینته اجازه نداد به پرسپولیس برگردم

  • کد خبر : 18789

مهاجم تیم ژیلوینته با تاکید بر مخالفت باشگاه پرتغالی با بازگشت او به پرسپولیس گفت: معتقدم دربی یکشنبه مساوی خواهد بود. علی علیپور جمعه شب در گفت و گو با یک برنامه تلویزیونی گفت: درست است. از سه تیم خوب که در مسابقات قهرمانی امسال رقابت تنگاتنگی دارند، پیشنهاد دریافت کردم. از لیگ های اروپایی […]

مهاجم تیم ژیلوینته با تاکید بر مخالفت باشگاه پرتغالی با بازگشت او به پرسپولیس گفت: معتقدم دربی یکشنبه مساوی خواهد بود.

علی علیپور جمعه شب در گفت و گو با یک برنامه تلویزیونی گفت: درست است. از سه تیم خوب که در مسابقات قهرمانی امسال رقابت تنگاتنگی دارند، پیشنهاد دریافت کردم. از لیگ های اروپایی دیگر مانند یونان، بلژیک، ترکیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس پیشنهاد داشتم اما باشگاه به شدت با آن مخالفت کرد. یکی از بازیکنان اصلی ما فصل آینده می رود و من هم یکی از اعضای ثابت تیم هستم، بنابراین آنها به ماندن من در فصل آینده نیاز دارند.

وی افزود: همانطور که گفتم از سپاهان، استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشتم اما باشگاه مخالفت کرد و مانع پوشیدن مجدد لباس رنگارنگ پرسپولیس شد.

مهاجم ژیل ویسنته پرتغال گفت: اعضای هیات مدیره پرسپولیس با مدیر برنامه هایم و دستیار آقای گل محمدی با من صحبت کردند. ساپینتو و مورایس با مدیر ورزشی باشگاه ما صحبت کردند. اکنون در دوران نقاهت از عمل جراحی فصل آینده هستم.

علیپور درباره پیش بینی نتیجه صدمین دربی پایتخت گفت: با توجه به اینکه دو تیم در مسیر قهرمانی قرار دارند و تنها یک امتیاز با یکدیگر فاصله دارند، این دربی برخلاف همه دربی های سال های اخیر است. شرایط بسیار سختی است زیرا تیم ها با تمام توان حمله نمی کنند و ریسک نمی کنند تا با احتیاط بیشتری رفتار کنند و اگر شانس برد باشد این برد با حداقل هدف به دست می آید. نظر من این است که بازی فیزیکی و سخت آب را به باد خواهد داد. اگر اشتباه نکنم صفر یا یک به یک می شود.

وی درباره خاطراتش از دربی گفت: اولین گلم را در 18 سالگی در دربی زدم. آن سال شرایط خوبی نداشتیم و مهم برد بود. در آن مسابقه که 4 بر 2 پیروز شدیم، اگر پنالتی مهدی طارمی زده می شد، هفت گل به استقلال می زدیم.

علیپور درباره تیم ملی نیز گفت: به قلعهنویی تبریک گفتم و امیدوارم شانس موفقیت در تیم ملی را داشته باشد. قطعا تلاش می کنم عملکرد خوبی داشته باشم تا در جمع اعضای تیم کشورم در جام ملت های آسیا حضور داشته باشم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18789

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.