افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

منافی: تجربه یحیی چاق شدن ساپینتو است/ ورود ویژه ای در پیش داریم

  • کد خبر : 18785

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلال تیم خوبی است و نمی توان قدرت این تیم را نادیده گرفت اما تجربه یحیی گل محمدی به ساپینتو در دربی کمک می کند. جواد منافی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره صدمین شهرورد پایتخت اظهار داشت: این دربی ویژه است زیرا شرایط بالای جدول به گونه […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلال تیم خوبی است و نمی توان قدرت این تیم را نادیده گرفت اما تجربه یحیی گل محمدی به ساپینتو در دربی کمک می کند.

جواد منافی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره صدمین شهرورد پایتخت اظهار داشت: این دربی ویژه است زیرا شرایط بالای جدول به گونه ای است که سپاهان، استقلال و پرسپولیس از نظر امتیازی شرایط خوبی دارند و برای قهرمانی می جنگند. بنابراین این دیدار علاوه بر پیروزی در دربی می تواند در تعیین قهرمان لیگ نیز تاثیرگذار باشد. به همین دلیل می گویم که شاهد دربی ویژه خواهیم بود.

وی با اشاره به جدال قهرمانی پرسپولیس با استقلال و سپاهان، افزود: پرسپولیس روزهای خوبی را پشت سر گذاشت و مثل همیشه گزینه قهرمانی است. از طرفی سپاهان و استقلال با مربیان خارجی و بازیکنان خوب شرایط بهتری نسبت به قبل دارند و در این فصل برای قهرمانی می جنگند. بنابراین هر چه به پایان لیگ نزدیک می شویم، امتیازات و مجموع بازی ها بیشتر به چشم می آید.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره برگه های دو تیم برای پیروزی در دربی گفت: خط دفاعی پرسپولیس و خط حمله استقلال برگه های برنده دو تیم است. افرادی که کار خود را خوب بلد هستند با یکدیگر روبرو می شوند. در این بازی هر دو تیم نیاز به برد دارند و در صورت از دست دادن امتیاز یک تیم از دور رقابت ها برای قهرمانی حذف می شوند. تیمی که برنده شود شانس زیادی برای قهرمانی خواهد داشت.

وی در خصوص شانس موفقیت پرسپولیس در دربی گفت: گل محمدی نسبت به ساپینتو تجربه دربی بهتری دارد. سرمربی استقلال مدام در حال شلوغی زمین بازی است اما تجربه یحیی به ساپینتو در چنین دیدار حساسی کمک خواهد کرد. او می داند که چگونه در هر شرایطی واکنش نشان دهد. چه زمانی تعویض انجام شود یا چه تاکتیکی برای دقایق مختلف بازی انتخاب شود. دربی با همه مسابقات متفاوت است.

منافی در خصوص مقایسه مثلث هجومی استقلال با پرسپولیس تصریح کرد: اگر پرسپولیس بتواند راه ارتباطی مهدی قیدی و محمد محبی را ببندد کارشان بسیار راحت می شود. از طرفی خط حمله پرسپولیس این روزها شرایط خوبی دارد و مهدی عبدی روزهای خوبی را سپری می کند. پای پریرا به دروازه باز است. عیسی و شیخ انگیزه زیادی برای گلزنی دارند و با توجه به این موضوع می توان گفت خط حمله پرسپولیس چیزی کمتر از استقلال ندارد.

منافی ادامه داد: استقلال شروع کننده فشار در زمین حریف است و اگر پرسپولیس بتواند از این فشار قوی عبور کند ممکن است در دروازه حریف خطرناک باشد. البته نمی توان قدرت استقلال را نادیده گرفت اما پرسپولیس هم توانایی موفقیت در این دیدار را دارد.

وی در مورد پیش بینی نتیجه دربی نیز خاطرنشان کرد: بازی جذابی را شاهد خواهیم بود زیرا تساوی به هیچ یک از دو تیم نمی خورد و بنابراین در صورت مساوی بودن بازی روی همه گل ها مساوی خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18785

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.