افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

آسیب های شغلی در مراکز درمانی/خستگی کارکنان بهداشتی – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 187801
آسیب های شغلی در مراکز درمانی/خستگی کارکنان بهداشتی – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زالیدر جشنواره فرهنگی ورزشی بهورزان با تاکید بر اینکه بهورزان از جمله کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به دلیل ماهیت شغلی خود در معرض افزایش فرسودگی جسمی، روحی و جسمی هستند، گفت: سختی کار در مراکز درمانی، بیمارستان ها و مراکز درمانی اساساً خطر افسردگی و فرسایش جسمی و […]

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زالیدر جشنواره فرهنگی ورزشی بهورزان با تاکید بر اینکه بهورزان از جمله کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به دلیل ماهیت شغلی خود در معرض افزایش فرسودگی جسمی، روحی و جسمی هستند، گفت: سختی کار در مراکز درمانی، بیمارستان ها و مراکز درمانی اساساً خطر افسردگی و فرسایش جسمی و روانی را افزایش می دهد.

وی افزود: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مناسب به شهروندان بیش از پیش نیاز به سلامت جسمی، روانی و روانی کارکنان بهداشتی را یادآور می شود.

زالی وی افزود: فعالیت های ورزشی برای کارکنان وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

وی ادامه داد: اگر در سایر نهادها و دستگاه های اجرایی ورزش همگانی و قهرمانی در بین کارکنان اهمیت دارد، برای فعالان حوزه سلامت این موضوع بسیار مشهودتر و ضروری است.

زالی وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات ورزشی نشاط و رقابت سالم را در بین کارکنان به ارمغان می آورد، افزود: ثابت شده افرادی که به طور منظم و مستمر ورزش می کنند، علاوه بر بهبود وضعیت جسمانی خود، اعتماد به نفس و روحیه شادتری نیز دارند. این نشان می دهد که کسانی که ورزش می کنند کمتر در معرض خطر ابتلا به اضطراب، افسردگی و نوسانات خلقی هستند.

با توجه زالیافرادی که در میانسال آنها بین 1 تا 6.9 درصد فعالیت بدنی مداوم دارند، طول عمر بیشتری دارند.

وی با اشاره به اینکه سیستم گوارش، سیستم دفاعی، غدد درون ریز و سیستم قلبی عروقی در انجام فعالیت های ورزشی منظم از سلامت و کارایی بیشتری برخوردار خواهند بود، ادامه داد: مطالعات متعدد نشان دهنده ارتباط مستقیم ورزش با سلامت و کارایی بدن است. سیستم دفاعی بدن.بدن وجود دارد.

زالی وی افزود: بیماری هایی مانند دیابت، سندرم متابولیک، سندرم های قلبی عروقی و عوارض فشار خون به طور قابل توجهی در ورزشکاران کمتر دیده می شود.

وی افزود: به طور غیرمستقیم می توان بیان کرد که انجام فعالیت های ورزشی به نوعی در ارائه خدمات با کیفیت بهتر به بیماران تاثیر دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=187801

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.