افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
6

انواع مدل های زنانه با شلوار ترند سال; بهار 1402 شلوار بزرگ و متوسط ​​را فراموش نکنید!

  • کد خبر : 18776
انواع مدل های زنانه با شلوار ترند سال;  بهار 1402 شلوار بزرگ و متوسط ​​را فراموش نکنید!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز همه خانم‌ها بیشتر روی انتخاب مانتو تمرکز می‌کنند، در حالی که شلواری که با کت خود ست می‌کنید می‌تواند به اندازه خود کت روی ظاهر و استایل نهایی شما تأثیر بگذارد. امروزه شلوارهای بسیار متنوعی در بازار وجود دارد که می توانید با توجه به […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز همه خانم‌ها بیشتر روی انتخاب مانتو تمرکز می‌کنند، در حالی که شلواری که با کت خود ست می‌کنید می‌تواند به اندازه خود کت روی ظاهر و استایل نهایی شما تأثیر بگذارد. امروزه شلوارهای بسیار متنوعی در بازار وجود دارد که می توانید با توجه به سلیقه و تیپ اندام خود آن ها را بپوشید، بله، پیشنهاد می کنیم ابتدا با ترندهای سال آشنا شوید و سپس شلوار و یا سایر موارد استایل خود را انتخاب کنید. یکی از شلوارهای مد روز و پرطرفدار در سال های اخیر شلوار کیف است. ممکن است برای شما کمی عجیب به نظر برسد، اما این شلوارها هم برای ظاهر مدرن و هم برای ظاهر معمولی عالی هستند. بنابراین از انتخاب این شلوارها در لباس های بهاری خود دست نکشید. خوب است بدانید که شلوار گشاد، شلوار گشادی است که در قسمت کمر دارای کش است و یا حتی در برخی مدل ها از کش برای دور مچ پا نیز استفاده می شود. این شلوار کاملا آزاد و راحت است و به خصوص در تابستان و بهار طرفداران زیادی دارد. طراحی و استفاده از این شلوارها برای اولین بار در دهه 1980 به یک ترند تبدیل شد.

جالب است بدانید که این نوع شلوارها برای اولین بار در انگلستان پوشیده شدند که به صورت گشاد با جیب های زیاد طراحی شده بودند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با شلوار کیف یا نیم کیف آشنا شوید.

شلوار کیف و نیم کیف

چگونه شلوار جین گشاد بپوشیم؟ شما همیشه با شلوار جین مد هستید.

یکی از شلوارهای جین زنانه را می توان جین کیفی دانست، این شلوار در سال های اخیر جایگاه بالایی در استایل های کژوال به دست آورده و در بین بسیاری از خانم ها بسیار محبوب شده است. همه تیپ های اندام می توانند این شلوارها را بپوشند اما می توان گفت که تیپ های بدنی که به ساعت شنی معروف هستند می توانند به راحتی شلوار گشاد بپوشند. برای ترکیب با شلوار جین گشاد می توانید مانتوهای سایز بزرگ و نیمه اسپرت یا حتی مانتوهایی که یکی از ترندهای سال جدید است بپوشید و استایلی زیبا و مدرن را تجربه کنید.

شلوار کیف و نیم کیف

شلوار کیف و نیم کیف

شلوار گونی را فراموش نکنید. بهار تنبلی داشته باشید

در قدیم همه ما شاهد شلوارهای پارچه ای زنانه راست و ساده بودیم و می توان گفت هیچ وقت فکر نمی کردیم روزی بخواهیم شلوارهای پارچه ای را به سبک های کژوال یا مینیمال امروزی بپوشیم. اما همانطور که می بینید امروزه شاهد شلوارهای گشاد برزنتی و نخی هستیم که باعث می شود لباس های راحت و مدرن تری بپوشیم. برای مثال، می‌توانید شلوارهای کوتاه و گشاد را با یک کت کتان یا کت جلوی کوتاه ست کنید تا ظاهری راحت و در عین حال شیک داشته باشید.

شلوار کیف و نیم کیف

شلوار کیف و نیم کیف

از شلوار نیم کیف غافل نشوید

شلوار نیم کیف در واقع یک نوع شلوار کیف با گشاد کمتر است، حالا اگر می خواهید بدانید که آیا این شلوارها مثل شلوار کیف مد هستند یا نه؟ باید گفت که بله، در سال جدید این دو شلوار در دنیای مد بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از تفاوت‌های شلوار کیف با شلوار نیم‌کیف این است که شلوارهای کیفی باعث کوتاه‌تر شدن قد می‌شوند، بنابراین این شلوار برای افراد کوتاه‌قد توصیه نمی‌شود، بنابراین توصیه ما به افراد کوتاه‌قد این است که به جای شلوار کیف، شلوار نیم‌کیف بپوشید. به سبک خود استفاده کنید به دلیل تناسب گشاد، شلوارهای گشاد پاهای شما را بلندتر نشان می دهند و در نتیجه بلندتر به نظر می رسید.

شلوار کیف و نیم کیف

شلوار کیف و نیم کیف

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18776

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.