افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

آبیک قابلیت تبدیل شدن به قطب گل صورتی+فیلم را دارد

  • کد خبر : 187651
آبیک قابلیت تبدیل شدن به قطب گل صورتی+فیلم را دارد

به گزارش رکنا ازقزوین; سید فرید شریعت پناه در جمع خبرنگاران گفت: برای خدمت رسانی به شهروندان، بهبود ترافیک شهری و زیباسازی سیمای شهر بخش مهمی از معابر پرتردد در قالب آسفالت بهسازی شد. اجرای نهضت روسازی معابر شهری با اعتباری بالغ بر 140 میلیارد ریال ناظر شهرداری آبیک بیان کرد: در راستای رفع شکایت […]

به گزارش رکنا ازقزوین; سید فرید شریعت پناه در جمع خبرنگاران گفت: برای خدمت رسانی به شهروندان، بهبود ترافیک شهری و زیباسازی سیمای شهر بخش مهمی از معابر پرتردد در قالب آسفالت بهسازی شد.

اجرای نهضت روسازی معابر شهری با اعتباری بالغ بر 140 میلیارد ریال

ناظر شهرداری آبیک بیان کرد: در راستای رفع شکایت قابل توجه شهروندان مبنی بر فرسودگی و نامناسب بودن روکش آسفالت معابر شهری به ویژه معابر پرتردد، مدیریت شهر آبیک در مدت زمان نظارت خود مبلغ 140 میلیارد ریال از محل اعتبارات تامین و تخصیص داد. اعتبارات ساخت و ساز برای تعمیر و آسفالت راه. اقدامی انجام شد.

شریعت پناه خاطرنشان کرد: مناطق کم برخوردار شهرستان که با تراکم جمعیت مواجه هستند از جمله واحدهای مسکن مهر 192 واحدی شهرستان فردوس با جابجایی آسفالت بهسازی و مناسب سازی شدند.

وی همچنین از ادامه پروژه لکه گیری و نوار حفاری معابر در مناطق شهری با شرایط جوی مساعد تا پایان سال خبر داد و افزود: لکه گیری معابر شهری در قالب دو پیمانکار مجزا در تمام فصول سال انجام می شود. سال

وی ادامه می دهد: باغ خانوادگی حدود چهار هکتاری شامل پارکینگ، فضای بازی، بازار سنتی، مسیر دوچرخه سواری، آبنما و آلاچیق است که در سه ماه گذشته 14 میلیارد تومان برای آسفالت معابر هزینه شده است. ، کوچه ها و خیابان ها به صورت حرکت آسفالت.

ما در آبیک گذرگاه تاریک نداریم

وی گفت: در شهرستان آبیک نقطه تاریکی وجود ندارد و همه مکان ها از جمله پارک ها و خیابان ها مجهز به نورپردازی و نورافکن هستند. وی تصریح کرد: در شهر خرم جاده ای بین منازل مسکونی و کانال وجود داشت که به فاضلاب تبدیل شده بود و بوی نامطبوعی به مشام می رسید که به جدول گذاری و جدول گذاری این جاده رسیدگی کردیم و آسفالت آن در اولویت است و ما همچنین چراغ ها را نصب خواهیم کرد.

سرپرست شهرداری آبیک از جداسازی آب شرب از آب خام برای آبیاری فضای سبز این شهر خبر داد و افزود: 15 مخزن 30 هزار لیتری و 70 هزار لیتری خریداری شده و آب چاه تصفیه شده در این مخازن قرار داده شده است. که بمب دارند و در خاک دفن می شوند. و فضای سبز به صورت قطره ای آبیاری می شود و 65 کنتور آبی که برای آبیاری فضای سبز استفاده می شود در دهه فجر حذف و به صورت نمادین افتتاح می شود.

وی با اشاره به همکاری با مخابرات برای اجرای فیبر نوری در شهر آبیک گفت: با اختصاص دو ریز کانال شهرداری، نظارت تصویری شهر نیز اجرا می شود.

این مسئول درباره پروژه هشت ساله فرهنگسرای فردوس گفت: در حال حاضر طبقه اول این فرهنگسرا در حال آماده سازی و سرامیک سازی، تاسیسات و برق سازی است و چهار آبنمای خدماتی و زمین چمن نیز به صورت استاندارد ساخته شده است. ساختگی. طبقه اطراف آن ساخته و پوشیده شده بود. فرهنگسرایی اجرا شده که در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

ناظر شهرداری آبیک تصریح کرد: با توجه به مطالبه وزارت عمومی و انقلاب شهرستان آبیک در خصوص اقدامات لازم برای مسیل ها و آبراهه ها، تصریح کرد: مقرر شده است که مسیرهای شرقی به سمت مهر قدیم و آبراهه حرکت کنند. مسیرهای غربی مسیرها به سمت شهر قدس هدایت و کانال مرکزی در خیابان شریعتی پر می شود تا از ظرفیت این خیابان به نحو احسن استفاده شود و خیابان طالقانی به خیابان مدنی متصل شود و بار ترافیکی شهر کاهش یابد.

شریعت پناهی با اشاره به انعقاد قرارداد با پیمانکار جدید برای تجهیز زمین بازی کودکان و جمع آوری بلیت های مردمی طبق مصوبه شورای شهر آبیک، افزود: با توجه به مشکل بازنگری طرح تفصیلی آبیک سیتی در تهران، کارشناسان بررسی شدند. دعوت شده و هم اکنون در حال بررسی طرح تفصیلی هستند که با تحقق این مهم مناطق تجاری شهر بیشتر و تراکم افزایش می یابد که پس از تصویب در کمیسیون ماده 5 اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: با مساعدت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین، برای رفع گره 11 هکتاری زمین موسوم به تعاونی مخابرات و برق و منطقه 6 این شهر، این موضوع در گروه کار ویژه بررسی شده است. استان و الحاق 187 هکتار از آستان قدس نیز در حال انجام است و طبق توافق اقدامات لازم در حال انجام است.

محل دفن زباله و آلاینده ها سازماندهی شده است.

وی از ساماندهی محل دفن زباله شهر آبیک از طریق آرماتوربندی و زیرسازی، بتن ریزی و احداث حوضچه برای جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی و تهدید سلامت شهروندان خبر داد و تاکید دادستان و انقلاب شهرستان آبیک برای انجام این امر را مورد تاکید قرار داد. و افزود: در خصوص ساماندهی دستفروشان و وانت بارها، با توجه به جلسات متعدد با نماینده دادستان و انقلاب شهرستان آبیک، پلیس راهنمایی و رانندگی و سایر مسئولین، از ساعت 16:00 ساعت 20:00، وانت ها انجام می شود. ممنوع الفعالیت در بلوار امام، بلوار مطهری و خیابان اصلی. سازماندهی شده است.

ناظر شهرداری آبیک با اشاره به جمع آوری مغازه ها در کوچه قدیم مخابرات با توجه به گلایه مردم مبنی بر بروز برخی خسارت ها گفت: مغازه ها تخریب و به بلوار تبدیل شده و گل و گل نیز کاشته می شود.درختانی در وسط بلوار و پس از اجرای طرح فاضلاب آسفالت به درستی انجام می شود.

وی گفت: پروژه پل راه آهن آبیک به کمال آباد پس از 10 سال با ورود شهرداری وارد مرحله نهایی بهره برداری شده است.

شریعت پناه گفت: قرار گرفتن پروژه تقاطع راه آهن در محدوده شهری آبیک و عدم تکمیل این پروژه پس از گذشت یک دهه از شروع آن باعث شد تا تکمیل این پروژه به مطالبه عمومی شهر تبدیل شود.

وی افزود: شهرداری آبیک با هدف تسریع در ارائه خدمات به شهروندان و پاسخگویی به این مطالبه مردمی و رفع مشکل این پروژه 10 ساله با تامین اعتبار 80 میلیارد ریالی و اجرای آسفالت پروژه که پیش بینی می شود این پروژه انجام شود. تا پایان سال استفاده می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=187651

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.