افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

انتظار: برد مقابل استقلال کمتر از قهرمانی نیست/ بازنده دربی شانسی برای قهرمانی ندارد.

  • کد خبر : 18751

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم پرسپولیسی ها با ارائه یک بازی دیدنی به هواداران خود عیدی خوبی بدهند. سهراب عثیری در گفت وگو با میزان، درباره دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال در روز بیست و هفتم لیگ برتر گفت: دربی همیشه جذابیت های خاص خود را دارد اما این بار این بازی از […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم پرسپولیسی ها با ارائه یک بازی دیدنی به هواداران خود عیدی خوبی بدهند.

سهراب عثیری در گفت وگو با میزان، درباره دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال در روز بیست و هفتم لیگ برتر گفت: دربی همیشه جذابیت های خاص خود را دارد اما این بار این بازی از حساسیت خاصی برخوردار است. هر تیمی که در این مسابقه شکست بخورد از کورس قهرمانی عقب می ماند. در نتیجه دربی در صورت مساوی بودن 2 تیم از کورس قهرمانی عقب نشینی می کند و قهرمانی به سپاهان می رسد.

وی افزود: 2 تیم باید مراقب باشند چون تساوی برایشان راحت نیست و قهرمانی را دو دستی به سپاهان می دهند. امیدوارم در دربی شاهد بازی هجومی و تماشاگر پسند باشیم. متاسفانه در حال حاضر این دو تیم به مصاف هم رفته اند و بازنده دربی شانسی برای قهرمانی ندارد. انشالله بازیکنان پرسپولیس می توانند بازی زیبایی را به نمایش بگذارند. با قهرمانی مس کرمان شرایط روحی و روانی آنها ایده آل است و امیدوارم با دست پر از زمین مسابقه خارج شوند.

* هر دو تیم در این دوره شرایط خوبی دارند

یک کارشناس فوتبال درباره شرایط تیم های پرسپولیس و استقلال قبل از دربی گفت: خدا را شکر برخلاف سال های گذشته که شرایط یکی از این 2 تیم مناسب نبود، اما در این فصل هر دو تیم شرایط خوبی دارند و بازیکنان هم شرایط خوبی دارند. از نظر روحی و جسمی در سطح بالایی قرار دارند. تجربه نشان داده که این بازی با سایر بازی ها تفاوت دارد و ربطی به شرایط این دو تیم و جایگاه آنها در جدول رده بندی ندارد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه دربی شرایط خاص خود را دارد، اظهار کرد: در سال های اخیر این اتفاق افتاد. تیمی که شرایط ایده آل خوبی نداشت در دربی نتیجه بهتری کسب کرده است. هر تیمی که تجربه و آمادگی ذهنی بیشتری داشته باشد برنده دربی خواهد بود. بازیکنانی مانند سعید صادقی، دانیال اسماعیلی فر، مرتضی پورعلی گنجی و گیورگی گلسیانی در اولین دوره لیگ برتر یک بار به مصاف استقلال رفتند اما این اولین بار است که دربی را با حضور تماشاگران انجام می دهند. به همین دلیل شرایط حضور هواداران را نمی دانند و برای اولین بار است که دربی را با حضور هواداران تجربه می کنند. آنها باید متمرکز بمانند و از موقعیت های فردی استفاده کنند.

مهاجم سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که کدام تیم شرایط بهتری دارد، تاکید کرد: در حال حاضر هم پرسپولیس و هم استقلال شرایط خوبی دارند. در هفته های اخیر هافبک ها و مهاجمان پرسپولیس از جمله سعید صادقی، مهدی عبدی، مهدی ترابی و سروش رفیعی عملکرد خوبی داشته اند. از طرفی استقلالی ها بازیکنان خوبی دارند و برای تماشاگران خوب بازی می کنند و بازی های دو تیم پر گل بوده است.

اعتزیری در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیسی ها بدانند که 4 فینال پیش رو دارند و تا پایان لیگ برتر بازی به بازی حرکت خواهند کرد. دیدار با استقلال اولین بازی فینال آنهاست و در صورت پیروزی در هر 4 بازی شانس قهرمانی آنها بیشتر می شود. برد مقابل استقلال چیزی کم از قهرمانی ندارد و امیدوارم قرمزها با ارائه یک بازی دیدنی عیدی خوبی به هواداران خود بدهند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18751

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.